Als we echt zo streng zouden zijn als dat je denkt, was het Feyenoord topic de laatste weken nog wel meer opgeschoond. Nog steeds gaat echt totaal irrelevante discussie in alle clubtopics weg, net als persoonlijke aanvallen.quote:
Maar niet over het feit dat Ajax fans uit het Feyenoord topic moeten oprotten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Schiedammert het volgende:
wie viel ik dan aan, ik gaf toch zeker gewoon een netjes antwoord op een vraag, je zit er heel wel heel dicht op hoor, en dan, als het om feyenoord ajax fans gaat is het toch zeker wel club gerelateerd
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet over het feit dat Ajax fans uit het Feyenoord topic moeten oprotten.
En dat is gewoon niet nodig.
Doorgaan Sjimz, please.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een gelul weer zeg![]()
Nog ff doorgaan met het debiele beleid en laat VBL lekker links liggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef The_Verve het volgende:
Benieuwd wie het dan als eerst voor gezien houdt. D-K of sjimz.
Die kan dicht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan zoiets dicht, of blijft 't nu het Vraagbaak topic niet aanslaat open en zakt het vanzelf wel weg?
quote:
quote:
Dit soort verkapte posts zijn in principe toch hetzelfde?quote:
Dat gaan ze niet verwijderen hoor. Als ze dat in het Ajax topic zouden doen dan zou dat topic nooit vol komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Blawh het volgende:
Niet om te bitchen, maar ik zag vanmiddag dat het Twente topic opeens uit mijn MyAT verdwenen was omdat een tvp was weggehaald.
[..]
[..]
[..]
Dit soort verkapte posts zijn in principe toch hetzelfde?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet verwijderen hoor. Als ze dat in het Ajax topic zouden doen dan zou dat topic nooit vol komen
Nou in het Ajax topic is het echt niet te doen als iedereen zomaar TVP neer kalkt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:22 schreef Rots het volgende:
Probleem is volgens mij meer dat je net zo goed iets neer kan zetten ipv TVP.
Snap ook niet dat jullie tvp's weghalen trouwens, niks mis mee.
Nee, het Feyenoord topic wordt verneukt door de mods de laatste tijd. Zit liever op Feyenoord forums waar niet alles verwijderd wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:26 schreef Rots het volgende:
[..]
D-K
![]()
Post is wat leuks in het Fey-topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het Feyenoord topic wordt verneukt door de mods de laatste tijd. Zit liever op Feyenoord forums waar niet alles verwijderd wordt.
Wat let je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Rots het volgende:Prosac door jou kunnen wij hier niet meer genieten van de posts van D-K. Voel je schuldig. Hij heeft meestal ook nog de meeste toegevoegde waarde in het Fey-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |