wel de bedoeling jaquote:
ken alleen downtown music store maar dat is alleen maar downtown scene spullen (john zorn et. al.) en ze zijn ook verhuisd, die zitten midden in chinatown tegenwoordigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Rory78 het volgende:
Ik ga vertrek overmorgen naar NYC (manhattan); iemand tips om daar wat vinyl te scoren?
welke was er de kale of die met lang haar, als het die kale was dan is mijn reputatie er aan bij minstrelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef ralfseltje het volgende:
Gister in Zwolle New Moon van Elliott Smith gekocht, samen met Down on the upside van Soundgarden. Die laatste was slechts 10 euro... Dubbel-LP. Koopje dus. Geweldige winkel dat Minstreel. Alleen jammer dat ie voor zijn Mellon Collie's heen was. Hij keek erg verbaasd toen ik zei dat ik op internet had gelezen dat ze die verkochten
Ik geloof een kale man. Ben verder ook niet in details getreden, dus maak je niet drukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
welke was er de kale of die met lang haar, als het die kale was dan is mijn reputatie er aan bij minstrel
maarja nogmaalsminstrel
Die heb ik ook, gesigneerd nog wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef On het volgende:
Gisteren ook weer wat lp's meegenomen uit de stad.
De staat - wait for evolution
[ afbeelding ]
Wel leuk dat de cd er ook in zit.
Ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef Trashcanman het volgende:
Zie geen plaatje.
Maar ja, als ik een album ga scoren probeer ik hem bij voorkeur op vinyl te krijgen. En dan als het even kan ook gekleurd vinyl
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:17 schreef timbob het volgende:
Wanneer luisteren jullie vinyl, en wanneer andere media?
Als ik de tijd heb en thuis ben, dus dat de muziek niet op de achtergrond staat. Anders laat ik m'n pc wat afspelen. Buitenshuis luister ik muziek van mijn mp3spelerBeleef je muziek op vinyl ook anders dan op bv cd of mp3? en dan niet zozeer dan vinyl een hogere geluidskwaliteit heeft, maar echt de bijkomende emoties.
Niet echt, maar bij vinyl luister ik ook echt goed naar de muziek, en op andere manieren staat het meer op de achtergrond(gewetensvraagje) Voel je je beter als je vinyl luistert? (elite gevoel, meer waarde als muziekliefhebber) (eerlijk antwoorden he)
nee
Alvast dank voor de antwoorden
Alleen op mijn kamer op z'n tijd. Ik heb nog niet zo gek veel platen dus het ligt er ook aan wat ik wil luisteren (en daardoor luister ik ook veel muziek via pc of een cd'tje).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:17 schreef timbob het volgende:
Wanneer luisteren jullie vinyl, en wanneer andere media?
Nee, bij mij gaat het puur om het geluid.quote:Beleef je muziek op vinyl ook anders dan op bv cd of mp3? en dan niet zozeer dan vinyl een hogere geluidskwaliteit heeft, maar echt de bijkomende emoties.
Neequote:(gewetensvraagje) Voel je je beter als je vinyl luistert? (elite gevoel, meer waarde als muziekliefhebber) (eerlijk antwoorden he)
Die Live van Bob Marley heb ik ook, goede plaatquote:Op donderdag 30 april 2009 01:07 schreef Bosbeetle het volgende:
vinyl van de jaarmarkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een best of boudewijn de groot
[ afbeelding ]
Oja, het grotere artwork is inderdaad ook een goede reden om voor vinyl te kiezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:07 schreef On het volgende:
En ik vind die grote platen gewoon ook een mooi stuk decoratie.
1. Thuis, als ik tijd heb om rustig muziek te luisteren. Als ik ff snel muziek wil luisteren, zet ik een mp3 aan of een cd soms, als ik echt tot rust wil komen ofzo zet ik een lp opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:17 schreef timbob het volgende:Wanneer luisteren jullie vinyl, en wanneer andere media? Beleef je muziek op vinyl ook anders dan op bv cd of mp3? en dan niet zozeer dan vinyl een hogere geluidskwaliteit heeft, maar echt de bijkomende emoties. (gewetensvraagje) Voel je je beter als je vinyl luistert? (elite gevoel, meer waarde als muziekliefhebber) (eerlijk antwoorden he)
Alvast dank voor de antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |