Acda en de Munnik hadden nog een leuk stukje cabaret over een prachtig meisje....met de naam Geurtje.quote:
editquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef freecell het volgende:
Geurtje?
Wij staan er inErg vindbaar ook
maar veel namen zijn echt raar
Aafra?
Tammy? (voor een meisje)
Is dat niet op zn Frans? Zeg maar net als Yann Tiersenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:08 schreef Isabeau het volgende:
En 2 ouders vonden de spelling van Jan toch wat te simpel en noemden hun kind Yan...toch nog ingewikkeld gedaan
ja oubollig is inderdaad niet het goeie woordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Dirk, Jan en Kees eigenlijk helemaal niet oubollig, ik vind ze wel leuk en stoer voor een jongen.
Ik ben bang van niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
da's waarschijnlijk een negertje, dan is het niet zo vreemd
zo te zien is het een oud-Hollandse (Friese?) naam. Maar wel eh, gevalletje dubieus om je kind tegenwoordig nog zo te noemen. Schieten me gelijk allemaal oeleboele rijmpjes door mn hoofdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet...
(in 2007 waren er twee jongetjes met die naam)
ach, zieligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet...
(in 2007 waren er twee jongetjes met die naam)
tieten voelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo te zien is het een oud-Hollandse (Friese?) naam. Maar wel eh, gevalletje dubieus om je kind tegenwoordig nog zo te noemen. Schieten me gelijk allemaal oeleboele rijmpjes door mn hoofd
Geen Oeleboele, Oebele!quote:
Anna had je ook gewoon Jan kunnen noemen natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:51 schreef bixister het volgende:
een Jan erbij had ik ook leuk gevonden.
Ik had een tante Janna.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef Ruud het volgende:
[..]
Anna had je ook gewoon Jan kunnen noemen natuurlijk...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:32 schreef LXIV het volgende:
Ik zou graag mijn aanstaande kind ook Jan noemen (als het een jongen is). Maar mijn vrouw vind het niet zo geweldig.
Jan is echt een stoere naam. Een Jan kun je iets toevertrouwen, die fikst het wel. Piet vind ik wat minder.
Willem of Huub vind ik ook prima namen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |