quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:52 schreef Lundegaard het volgende:
Ik zou een kaft om dit verhaal heen doen.
mijn pa en mijn broertje 4.5 uur over 20 kmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb ooit eens 13 uur gedaan over Leeuwarden - Venlo door sneeuwval. Ook niet leuk. Verhaal volgt nog...
quote:
Darwin-josti.quote:Met total loss wordt de situatie bedoeld wanneer een auto na een schade economisch gezien niet meer gerepareerd kan worden.
Wat dacht je, ik kom ook maar eens onder mijn steen vandaan kruipen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:14 schreef KirkLazarus het volgende:
This topic needs Boxxy.
[ afbeelding ]
Haha, Nijmegen. De inwoners van dat debiele dorp leven nog met hun verstand in het jaar 0. Alles met geweld oplossen zonder hun al te kleine hersentjes te gebruiken. Nee, Nijmegen, daar komt het nooit goed mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
aangezien je nu in nijmegen werkt wordt t tijd dat ik je eens in elkaar kom slaan.
Pfoei, goede vraag... Die kroeg links van Paddy's.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:53 schreef Ronaldsen het volgende:
wel een kut verhaal, in welk cafe heb je trouwens uiteindelijk gekeken?
Ik hoorde dat cafe Crash compleet gesloopt is door hooligans, maar heb nog niet kunnen kijken of het waar is
Ik zou zeggen, kom vanavond even naar de Irish Pub, daar zit ik vanaf 20:00.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
aangezien je nu in nijmegen werkt wordt t tijd dat ik je eens in elkaar kom slaan.
Ik geef niet zo snel op. Maar twee bazen voor je reactiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik kom ook maar eens onder mijn steen vandaan kruipen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |