Twas erger !!!! Paelja of hoe je troep ook noemt.. gelukkig was er ook erwtensoep .. Daar een hele grote bak van genomen Zat toch in me uppiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Soury zal zo wel komen als ze die magnetronmeuk in d'r mik heeft.![]()
ja maar..maar..ik moest nog wat printen voor morgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu hoor, na een avondje restaurant en kroeg nog even je postcount willen opkrikken.![]()
Doeg!!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:33 schreef dieenebart het volgende:
Laat je fans maar in de stake.
Dag WJ
Paella (maar je uitspraak was goed)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas erger !!!! Paelja of hoe je troep ook noemt.. gelukkig was er ook erwtensoep .. Daar een hele grote bak van genomen Zat toch in me uppie![]()
Morgen biefstuk met friet patat op het menu dus eindelijk wat behoorlijks te eten daarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Paella (maar je uitspraak was goed)
En niets mis met een bakkie snert.
Ik heb die office dvd's gevonden (uk) die stuur ik wel op als je wilquote:
SOURY!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas erger !!!! Paelja of hoe je troep ook noemt.. gelukkig was er ook erwtensoep .. Daar een hele grote bak van genomen Zat toch in me uppie![]()
Eigenlijk hebben die Spanjaarden het wel goed voor elkaar met het gezeur over friet of patat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen biefstuk met friet patat op het menu dus eindelijk wat behoorlijks te eten daar
Volgens mij is dat gezeur alleen op Fokquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben die Spanjaarden het wel goed voor elkaar met het gezeur over friet of patat.
Daar heet het patatas fritas
Ja tof! Ik doe mijn adres ff in je pm!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die office dvd's gevonden (uk) die stuur ik wel op als je wil
Niks maar je mag ze wel weer terug sturen.. Ik heb daar geen haast mee dus neem je tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof! Ik doe mijn adres ff in je pm!
En je moet even laten weten wat je krijgt enzo!
Op VOL volgens mij ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezeur alleen op Fok
Ok Tof!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar je mag ze wel weer terug sturen.. Ik heb daar geen haast mee dus neem je tijd
Daar ben ik wel es geweest. Heb ook een account volgens mij. Mijn blote poten in de sneeuw fotoquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik wel es geweest. Heb ook een account volgens mij. Mijn blote poten in de sneeuw foto
Daar hadden we het nog over!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik wel es geweest. Heb ook een account volgens mij. Mijn blote poten in de sneeuw foto
Geen Shameless?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die office dvd's gevonden (uk) die stuur ik wel op als je wil
Lies het vriest nog buiten!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nu we er alle 3 zijn,
(Als in Coos Soury en ik,)
Coos Soury en ik hadden bedacht een kleine meet met bbq in je tuin te doen.
Amerikaanse stijl.
Is dat goed?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies het vriest nog buiten!!![]()
Zo ver kan ik nooit vooruit denken.
Let's talk by 20 degrees.
Veulen begon ermee/over en moet je zeggen was iid een byzonder prettig gevoelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat ik de enige idioot was die daar een foto van zou maken. Heb er namelijk ook ooit één van gemaakt.
Nog steeds niet teruggekregen van die gene waar ik ze heb uitgeleendquote:
Weet jij nog hoeveel porto er op een dvd per post ging ik heb 4,80 in mijn hoofdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet jij nog hoeveel porto er op een dvd per post ging ik heb 4,80 in mijn hoofd![]()
Die van lies is al ingepakt en ik heb geen zin om naar het postkantoor te gaan
Na ik zit wel goed .. Kon het niet in de brievenbus gooien omdat die al dicht zaten ivm vuurwerk dus moest ik wel naar het postkantoor. Toen was ik blij anders had je strafportquote:
Lentequote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
Ik ga oefenen in vroeg slapen.![]()
De zon komt. De zon komt.
Ja dat betaal ik wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:33 schreef Soury het volgende:
Ik ga toch maar naar het postkantoor. 4,80 klinkt best veel eigenlijk
Dat doe je als je ze terug stuurd.. Het zijn nl. de originele dvd's de weinige die ik graag wil hebben en houwenquote:
Je woont ook op een kade.. Heb je ook een vaart of water voor de deur?quote:
Nee, een sloot!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je woont ook op een kade.. Heb je ook een vaart of water voor de deur?
Oh ze noemen alles kade tegewoordigquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemen alles kade, tegenwoordig
Ik zie roofvogels!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemen alles kade, tegenwoordig
Dat zijn schijt duiven die alles onder kakken, gelukkig heb ik er niet zoveel last van (vliegende ratten) En men voert ze graagquote:
Ze poepen soms op op mijn schone, buitenhangende was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn schijt duiven die alles onder kakken, gelukkig heb ik er niet zoveel last van (vliegende ratten) En men voert ze graag
Droger hier goddank maar voor de droger tijd een wasrek op balkon.. Ik mag geen was buiten het balkon hangen btw. De duiven zie ik steeds vaker neerdalen op mijn balkon .. Bah !!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze poepen soms op op mijn schone, buitenhangende was.
Beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik droog mijn was op een droogrek in de slaapkamer.
Waarschijnlijk denken ze dat het een kade is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
De duiven zie ik steeds vaker neerdalen op mijn balkon .. Bah !!!
Ik heb ook een droger!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Droger hier goddank maar voor de droger tijd een wasrek op balkon.. Ik mag geen was buiten het balkon hangen btw. De duiven zie ik steeds vaker neerdalen op mijn balkon .. Bah !!!
NOU, IN DE ZOMER ALS HET SLAAPKAMERRAAM DE HELE DAG OPEN HEEFT GESTAAN KOMT MIJN BEDBELEVING TOCH AARDIG IN DE BUURT VAN EEN LIJNGEDROOGDE WAS !!!!!!!!!1111111111quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook een droger!
Maar er gaat gewoon niets boven beddegoed wat aan de lijn droog geworden is.
Daar kan geen droger, ((Of droogrek in de slaapkamer) tegenop.
Huh? Van wie niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
Ik mag geen was buiten het balkon hangen btw.
De vaart is ook maar een paar meter verder. Een vriend van me woont ook in A'dam en daar is het veel erger ... Die heeft gaas geplaatst op het balkon en geen water te bekennenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dat het een kade is.
Tja goeie vraag of het nou vanuit het bestuur kwam van onze vereniging of stadsdeel dat weet ik niet.. Schotels zijn ook not done hier .. Op zich ben ik er niet zo rouwig om.quote:
Schreeuw niet zo, we hebben het over wasgoedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NOU, IN DE ZOMER ALS HET SLAAPKAMERRAAM DE HELE DAG OPEN HEEFT GESTAAN KOMT MIJN BEDBELEVING TOCH AARDIG IN DE BUURT VAN EEN LIJNGEDROOGDE WAS !!!!!!!!!1111111111
Nee om de schotels zou ik ook niet zo rouwig zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja goeie vraag of het nou vanuit het bestuur kwam van onze vereniging of stadsdeel dat weet ik niet.. Schotels zijn ook not done hier .. Op zich ben ik er niet zo rouwig om.
Nee dus.. Dit zijn inpandige balkons btw. Maar goed het mag niet staat in de regeltjes... Ik heb wel jaren haakjes gehad op mijn balkon voor een rek Daar hing de was dan ..(voor de drogertijd) en in de winter hing ik het aan een deur .quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee om de schotels zou ik ook niet zo rouwig zijn.
Maar je moet toch gewoon je was kunnen buitenhangen?
Ik zou het gewoon doen, fuck the systemquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee om de schotels zou ik ook niet zo rouwig zijn.
Maar je moet toch gewoon je was kunnen buitenhangen?
Heeee Morwenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, fuck the system![]()
We hebben een m: M!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, fuck the system![]()
Heyquote:
Er is maar 1 van mij hoor, tis niet zo dat ik uit een stam komquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een m: M!
We hebben een o: O
We hebben een r: R
We hebben een w: W
We hebben een e: E
We hebben een n: N!
We hebben een Morwen!![]()
Ho!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er is maar 1 van mij hoor, tis niet zo dat ik uit een stam kom![]()
Jij houd van wasgoedquote:
Dit willen mijn buren niet zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey"Zie boven" Ok en nu, ik zie niks
Ik zie niet zo de meerwaarde in van jouw post!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij houd van wasgoedLekker ook naast zo een stinksloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo de meerwaarde in van jouw post!!
SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Owwww, ja dàt snap ik dan wel weerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit willen mijn buren niet zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Owwww, ja dàt snap ik dan wel weerWat een zeikwijven, lekker belangrijk dat er was buiten hangt
Mensen kunnen steeds minder van elkaar hebben
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo de meerwaarde in van jouw post!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
Dan moet je ze juist niet wassen, en buitenhangen, dan gaat de geur eruit/quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het gaat om het zicht van buiten af .... En die vier boxers heb ik gespaard en snuif er nog regelmatig aan, nooit gewassen dus (Hoax)
Nu snap ik het eindelijkquote:
Die quote ik even!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:48 schreef Soury het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 februari 2009 03:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht ...verkeerd
Ik was al jaren geen mannen dingen dus ik ben happyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je ze juist niet wassen, en buitenhangen, dan gaat de geur eruit/
Ik weet het!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al jaren geen mannen dingen dus ik ben happy
Ach ja ik ben een zeur en een zeiker .. Wen er maar aanquote:
Rustig maar, het komt allemaal vast wel goed met jequote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rustig maar, het komt allemaal vast wel goed met je
Ahhh ff baggeren dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
Best veel werk!![]()
[Goedemorgen] Bijna weekend!
Voor de groundhogday mensen hier.
Laat deze SC maar snel vol zijn.. Ik ben vet fout bezigquote:
Ik denk dat dat hem niet meer wordt vannacht!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat deze SC maar snel vol zijn.. Ik ben vet fout bezig
Wil je de quote van de foto ff weghalenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem niet meer wordt vannacht!
Soury post plaatjes met een hoog knuffelgehalte, naanaaananananaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |