Zo mag ik het graag zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat gebeurt niet vaak, dat we bij de eerste post al een plaatje hebben.
Het allitereert alleen nietquote:Goede TT
Ja zeg, er staat duidelijk bij dat als je je avatar erin wilt hebben, je Berkery moet hebben. Dus als je je plaatje eruit wilt hebben, dan moet je maar een beetje moeite doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Als daar maar geen gedonder van komt.
Zo! Ik was er niet zeker van. Nu weer een nieuw plaatje... zucht.quote:Sir Duke
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja zeg, er staat duidelijk bij dat als je je avatar erin wilt hebben, je Berkery moet hebben. Dus als je je plaatje eruit wilt hebben, dan moet je maar een beetje moeite doen.
[..]
Zo! Ik was er niet zeker van. Nu weer een nieuw plaatje... zucht.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.
Een letterlijk citaat van jou, dus als je jezelf wilt afkatten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:Eigenlijk is de topictitel die je gekozen hebt niet echt je van het, hè?
Wyccie durft hier niet te komen, ze zou eigenlijk moeten studeren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie? Ik heb broodkruimeltjes gestrooid
Hier ben ik!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie? Ik heb broodkruimeltjes gestrooid
Wel belangrijk, ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie durft hier niet te komen, ze zou eigenlijk moeten studeren.
Dat is je dit keer niet gelukt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Geen rouwrand en ik weet verder niet waar de foto vandaan komt. Ik probeer er altijd eentje te vinden waarbij je niet meteen kunt zien wie het is.
Zeg het dan maar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is je dit keer niet gelukt.
Jij in ieder geval wel. Hij ziet er tegenwoordig trouwens stukken beter uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen ziet toch direct dat dat Bob Geldof is?
Ik zag het niet, Scroetie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen ziet toch direct dat dat Bob Geldof is?
Hihihi.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik zag het niet, Scroetie.![]()
Best leuk, toch? Scroetie, Scroetie, Scroetie, Scroetie.
Slaap lekkerquote:Trusten.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag het niet, Scroetie.![]()
Best leuk, toch? Scroetie, Scroetie, Scroetie, Scroetie.
Trusten whiskyquote:Trusten.
quote:
Ja, dat ziet toch ook iedereen. Dat is Geldofs vroegere partner bij een bepaald project.quote:[ afbeelding ]
Ik denk dat wyccie het niet gezien had.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, dat ziet toch ook iedereen. Dat is Geldofs vroegere partner bij een bepaald project.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Hij mag dan wel kalend zijn, het is Midge Ure.
Jij ook hè, Scroetie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent al heel oud hè, Wickedangel?
quote:
Sorry, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik post niet in deze reeks of überhaupt op dit forum om mensen weg te jagen.
Engelsmannetje of hebben z'n voorouders de boor naar Down Under genomen?quote:Deze meneer mag er niet uitzien, maar hij heeft het goed voor elkaar (nutteloze aanwijzing).
In Enschede ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is somber en grauw in Amsterdam
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het maar lente....
Morgen weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Maken jullie je maar zorgen over het weer.
Is dat nihilismequote:Veel belangrijker.
Tis altijd lentequote:
Is dat een nutteloze hint?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tis altijd lente
In de ogen
Van de tandartsassistente
Nee, een liedje. Ik was vergeten dat er een plaatje van me openstondquote:
Aldus de grootste slowchatter van allemaalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms vraag ik me af of jij deze topic-reeks wel serieus neemt, Wickedangel
Dat lijkt maar zo, maar dat komt omdat jullie ook elders, om het even waar, zitten te slowchatten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aldus de grootste slowchatter van allemaal![]()
Dan nog liever een nutteloze hintquote:Ik denk dat ik juist degene ben die deze reeks het meest serieus neemt. Laten we daar een boom over opzetten
Ik begrijp nooit waar dat 'jullie' vandaan komt. Neem aan dat je mij en wyccie bedoelt, maar wij zijn geen Siamese tweeling. Ik slowchat niet elders, check mijn posthistorie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt maar zo, maar dat komt omdat jullie ook elders, om het even waar, zitten te slowchatten.![]()
De beroemdste protegés van de man op het plaatje zijn dezer dagen weer in het nieuws.quote:Dan nog liever een nutteloze hint
Ik niet hoor, ik raad plaatjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:52 schreef wyccie het volgende:
Wordt er hier geslowchat?!Schandalig.
'Wij' hoorden dat jij vooral in Het Keldertje zit te slowchatten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waar dat 'jullie' vandaan komt. Neem aan dat je mij en wyccie bedoelt, maar wij zijn geen Siamese tweeling. Ik slowchat niet elders, check mijn posthistorie.
Zijn protégees zijn internet-miljardairs?quote:[..]
De beroemdste protegés van de man op het plaatje zijn dezer dagen weer in het nieuws.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn protégees zijn internet-miljardairs?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn protégees zijn herenondergoed-giganten?
Protégeren, toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Het is op zich duidelijk wat meneer doet?
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is zo'n bandje eind jaren 70, begin jaren 80. Zouden ze nog bestaan?
Nou, zeg dat. Ik zag ze vanavond bij Jonathan Woss: ik ben nooit fan van ze geweest maar vond het nu toch echt een beetje treurig worden, die hele act van Bono.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast wel. Alleen herhalen ze zichzelf nogal.
Derry?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Meneers achternaam verwijst naar het land van zijn protegés, remember.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, zeg dat. Ik zag ze vanavond bij Jonathan Woss: ik ben nooit fan van ze geweest maar vond het nu toch echt een beetje treurig worden, die hele act van Bono.
Liep je vroeger ook in verwassen zwarte kleding?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eerste liedje kwam hij er qua zang ook helemaal niet uit.
Ik was jarenlang een megafan, maar de laatste twee albums vond ik niet zoveel. Vandaag de nieuwe gedownload en dat is ook meer van hetzelfde
Nou eh... nee. Ik ben wel eens op een feestje verkleed geweest als Nina Hagen, telt dat ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Liep je vroeger ook in verwassen zwarte kleding?
Waarom zou je je als Nina Hagen willen verkleden voor een feestje? Was het Halloween?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou eh... nee. Ik ben wel eens op een feestje verkleed geweest als Nina Hagen, telt dat ook
Nee, iedereen kwam verkleed. Nina was een tijdelijke heldin. Net als Siouxsiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou je je als Nina Hagen willen verkleden voor een feestje? Was het Halloween?
Nina is nog steeds een heldin. Haar eerste album is heel fijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, iedereen kwam verkleed. Nina was een tijdelijke heldin. Net als Siouxsie
Engelsman, geboren in Duitsland.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
MAAR HIJ IS TOCH EEN DUITSER? Grolsch klinkt best Duits Lager?
Stapelgek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Nina is nog steeds een heldin.
Dat dan weer wel.quote:Haar eerste album is heel fijn
Liegebeest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik slowchat niet elders, check mijn posthistorie.
En dit is een spelletje. Yeah rightquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, semibikkeltijd. Dat is géén SC. Lees de OP.
Stout, lees ik in Wiki. Ik heb geen verstand van bier.quote:
Dat was m'n volgende gok geweestquote:
Die Angelsaksen drinken van die enorme vazen lauw bier zonder schuimquote:Ik heb geen verstand van bier.
quote:is een beroemd bier van het type stout uit Ierland. Het bier is het belangrijkste product van de St. James' Gate brewery in Dublin. De brouwerij werd gesticht in 1759 door Arthur
en produceerde oorspronkelijk een porter. Uit deze porter kwam later een stout-porter voort, de huidige stout.
Drink jij bier?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Angelsaksen drinken van die enorme vazen lauw bier zonder schuim
Huhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet natuurlijk al lang dat dat bier ook in boekvorm verkrijgbaar is.
Ach jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja joh, dat boek breekt alle records
Ik had ook een déjà vuquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent al heel oud hè?
En semibikkeltijd is geen slowchat?
Mister Guinnessquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach jaNou, doe je best met die naam.
Echt wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me toch niet dat McGuinness een Engelsman is.
Karin Bloemen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Who the hell is Karin![]()
Inmiddels is-ie dood. Vanuit een rijdend busje doodgeschoten. Need I say more?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij zo belangrijk dat hij dient te worden voorgesteld aan onze toekomstige koning?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels is-ie dood. Vanuit een rijdend busje doodgeschoten. Need I say more?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten, Wickedangel en broer
Da's je eigen schuldquote:Op zondag 1 maart 2009 09:11 schreef peaceman het volgende:
Ik was bij Ray Lamontagne in Paradiso... sorry.
Jij ligt altijd op de bank te slapen. Heeft peaceman jullie bed verkocht toen jij in het ziekenhuis was?quote:
Oh. Dan niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, nu heb je ons nodig hè.
Vind je het gek? Ik heb hier zo lang moeten wachten.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is toch elders gaan slowchatten
Ik weet niet of hij ooit veroordeeld is. Hij was in bepaalde kringen in de bovenwereld een vooraanstaand persoon.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ben je weer aan het snuffelen in mijn posthistorie?
Gewerkt/gestudeerd?quote:Ik heb niet zo heel veel gepost, dit weekend.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gewerkt/gestudeerd?
Dat vind ik echt niet kunnenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vandaag niet gewerkt. Ik ga wel extra werk zoeken.
Over een paar maanden is er geen geld meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Over een paar maandjes? Of een paar maandjes geen geld?
Het IBG heeft ook zo zijn grenzen, hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kan dat dan?
Nee, dan heb je de OP van dat andere slowchattopic niet goed bekeken.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je studieduur er dan al op? Je bent toch pas 21?
Ik heb ook wel eens grijze haren.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
25 wyccie, dat is te jong. Ik heb grijze haren. Ik ben minimaal begin 30.
Niet in de zin dat jij jezelf geweldig vindt, maar wel dat het anderen opvalt dat je er nog zo goed uitziet (voor je leeftijd dus). Het was ook niet de goede woordkeuze.quote:Opscheppen?![]()
Jij hebt zorgenquote:
Oké. Ik voel me ook nog wel jong.quote:[..]
Niet in de zin dat jij jezelf geweldig vindt, maar wel dat het anderen opvalt dat je er nog zo goed uitziet (voor je leeftijd dus). Het was ook niet de goede woordkeuze.
Dat is TCS, de verteller in Joe's Garage van Zappa.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat snap ik niet, hoor. Is dat iets van The Matrix of Zappa?
Je had ze beter gewoon op kunnen eten en daarna je handjes wassenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer toch maar perssinaasappels kopen.
Dus je had gelijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had ze beter gewoon op kunnen eten en daarna je handjes wassen
Je zit te wachten tot ik hier weer postquote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus je had gelijk.
En wat ben ik nu aan het doen?
Gewoon ge-google-d op pimpquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
In dat andere slowchattopic kwam dat plaatje niet zo lang geleden ook al voorbij.
Ik ben er vanavond weer.quote:
Ow dat dacht ik, omdat je er volgende week pas weer bent. Of ben je gewoon niet aanwezig in dit topic?quote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef wyccie het volgende:
Is ze al weer aan het werk?
Ik had vanochtend een raar telefonisch gesprek met iemand van een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. Vroeg me af of het normaal was dat je je als werkgever zo onbeschoft opstelt als je op zoek bent naar sollicitanten.quote:Je mag het ook aan mij vragen, Scrut.
De Personal Assistent van de baas. Wilde mij doen geloven dat het heel normaal is dat afgewezen kandidaten daaromtrent geen bericht ontvangen en verontwaardigd was dat ik haar belde om informatie mbt de stand van zaken. Hoewel haar naam en telefoonnummer vermeld stonden als contactpersoon in de advertentie had zij het als PA daar natuurlijk veel te druk voor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
Als dat je baas moet worden, zou ik daar niet gaan werken. Sommige mensen zijn gewoon raar.
Leuk raar is leuk, onbeschoft raar niet.
Ik was ook gewend dat werkgevers de moeite zouden nemen om dit soort dingen correct af te handelen. Als ze dat in dit geval ook gedaan hadden had het haar waarschijnlijk meerdere storende telefoontjes gescheeld. Misschien was ik hun ogen niet een geschikte kandidaat voor deze vacature (hetgeen mij gezien mijn specifieke ervaring verbaast) maar misschien zouden er in de toekomst wel geschiktere vacatures voor mij kunnen zijn. Het lijkt me als werkgever dan toch wel belangrijk dat eerdere ervaringen met hun mij niet weerhouden te solliciteren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef wyccie het volgende:
Dan hebben zij hun zaakjes niet goed geregeld en is zij gewoon een domme koe.
Zelfs voor de meest simpele baantjes krijg je nog wel bericht dat je bent afgewezen. Wat een lariekoek, en niet netjes.
Van mij kan die hele ballentent voorover de gracht in kieperen.quote:Moet je haar terugbellen en zeggen dat je belt voor de vacature van PA. Schrikt ze zich een ongeluk.
Ik vind dat echt raar. Normaalgesproken doet een bedrijf juist moeite om zich als ideale werkgever voor te stellen, dat de liefde van twee kanten komt, zeg maar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, voor zoiets is een netwerk toch heel belangrijk. Domme lui.
Er is één deel van mijn vakgebied waarin ik in Nederland de meeste ervaring heb. Je kunt benieuwd zijn maar ik vertel het je toch niet. Je zou me verachtenquote:Ik ben benieuwd naar je specifieke ervaring.
Ik weet in ieder geval wie het kunnen zijn en op een gegeven moment zal ik wel eens horen wie het uiteindelijk geworden is.quote:Weet je wie het wel is geworden, of kun je daar later achterkomen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is één deel van mijn vakgebied waarin ik in Nederland de meeste ervaring heb. Je kunt benieuwd zijn maar ik vertel het je toch niet. Je zou me verachten![]()
Nee joh, véél ergerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kutwerk moet dat zijn dat ik je daarvoor zal verachten.
Je bent toch geen advocaat?![]()
Dat je het mondeling beheerst maar niet in geschrift.quote:Ik ben een CV' tje aan het typen. Wat moet ik schrijven als ik een taal wel spreek, maar het helemaal niet kan lezen of schrijven?
Maar minder dan voorheen. Peaceman weet het ook als zodanig, die zien we ook nog maar zelden. Pos had het zelf al geraden en is ook verdwenen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef wyccie het volgende:
Je hebt het toch alleen aan Diaan vertelt? En zij komt hier nog.
Vingerverven, breien, punniken ....quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef wyccie het volgende:
Mijn CV is echt triest. Ik kom niet verder dan Word bij overige vaardigheden.
Yeps... en wij sturen sollicitanten altijd een brief als ze zijn afgewezen. Er wordt dan vermeld dat ze zijn afgewezen op basis van brievenselectie. Als mensen op gesprek zijn geweest en het niet geworden zijn, worden ze gebeld....quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Diaan, jij werkt toch op een P&O-afdeling?
Dat is echt niet daarom hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, véél erger![]()
Kijk maar naar de mensen die het wel weten, die komen hier niet of nauwelijks meer.
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus over een maandje kun je even bijkomen van alle beslommeringen thuis?
Het begint bij mij na drie maanden lanterfanten ook wel weer te kriebelen. Ik zou zo graag eens voor een werkgever aan de slag gaan die me wel met fatsoen behandelt, waar ik me welkom en wel gewaardeerd voelquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en ik heb er ook wel weer zin eigenlijk. Het is wel duidelijk dat ik niet geschikt ben om een thuisblijfmoeder te zijn....
Ja kan ik me voorstellen, even een tijdje niets doen is wel lekker, maar op een gegeven moment begint het weer te kriebelen. Ik vind de dagen dan zo eentonig/doelloos worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het begint bij mij na drie maanden lanterfanten ook wel weer te kriebelen. Ik zou zo graag eens voor een werkgever aan de slag gaan die me wel met fatsoen behandelt, waar ik me welkom en wel gewaardeerd voel![]()
Toen ik zo'n twee jaar geleden met een aantal anderen bij een al lopend project begon, keek men op kantoor steevast de andere kant op als ik ze 's ochtends groetteIk dacht dat het aan mij lag, maar ze behandelden alle nieuwen als zodanig. Ook kon het zijn dat ze je niet "hip" genoeg vonden om te groeten.
Peaceman is vooral er minder door gebrek aan tijd...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar minder dan voorheen. Peaceman weet het ook als zodanig, die zien we ook nog maar zelden. Pos had het zelf al geraden en is ook verdwenen.
Paaaaaagina's geleden, iemand die de hand van onze geliefde kroonprins schudt. Doodgeschoten vanuit een rijdend busjequote:
Niet? Waarom niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vind jou helemaal niet iemand voor een Mac.
Meer crea-Bea, vind ik. Ik heb het gewoon niet zo op Windows.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
Macs zijn veel te hip.
En te hip is dus niet goed.
Nee, vaak waren ze me te duur en soms sprak de vormgeving me niet aan. Tegenwoordig kan/wil ik het me veroorloven en de huidige iMac is een plaatjequote:
Ik ben niet zo'n thuiswerkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef wyccie het volgende:
Het zal wel beter zijn omdat je het voor je werk goed kan gebruiken?
Na een paar maanden merkte ik voor het eerst dat ik op een pc met m'n muis automatisch in de richting ging die bij de Mac hoorde. De eerste maanden is dat even andersom, wennen dus. Maar als je van XP naar Vista gaat heb je dat ook.quote:Ik kan me niet voorstellen dat je het prettiger vindt werken op een Mac als je Windows gewend bent. Ik heb 1 keer achter een Mac gezeten en ik kon nog niet eens internet vinden.
Ja, maar alleen vanwege je computer, niet vanwege je werk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Je veracht me nu al, hè?
Kun je nu begrijpen waarom ik je dat niet vertel? Dat zou het alleen maar erger maken. Vlek op vlek, zeg maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar alleen vanwege je computer, niet vanwege je werk.
In het dagelijks leven doen sommige mensen opeens heel vreemd als ze horen wat voor werk ik doe. Ze behandelen me dan opeens heel anders. Soms heel negatief, en soms vinden ze me opeens wél interessant genoeg om mee te praten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:07 schreef wyccie het volgende:
En trouwens, wat kan het jou schelen hoe ìk erover denk?
Dat kan ik natuurlijk onmogelijk zeggen. Ik doe na een heleboel omwegen min of meer dat wat ik als 6-jarige al wilde worden. De differentiatie die ik daarin gekozen heb, heb ik altijd interessant gevonden en ervaar ik als vanzelfsprekend.quote:
Niet alle jongetjes zijn hetzelfde. Op mijn vierde wilde ik indiaan worden en mijn broer wilde altijd herdershond worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:35 schreef wyccie het volgende:
Zesjarige jongetjes willen vaak piloot worden. Of brandweerman. Of papa.
Het is ook vooral bij of na eerste kennismakingen.quote:Ik vind het stom dat mensen je op zoiets beoordelen. Je blijft toch nog steeds dezelfde Scrutinizer, met hetzelfde karakter?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:40 schreef Scrutinizer het volgende:
en mijn broer wilde altijd herdershond worden.
Ach, gemiste kans van hun kant dan. Het zijn allemaal vooroordelen. En als ze niet verder willen kijken, dan zijn ze het niet waard om er tijd in te steken.quote:Het is ook vooral bij of na eerste kennismakingen.
Ik ben waarschijnlijk toch wel de vreemdste van het stelquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die broer van je is sowieso een rare snuiter, hè?
Precies. Maar de mensen die je opeens wel heel interessant vinden, die zijn lastiger, die probeer ik dan meestal maar een beetje af te schrikken.quote:[..]
Ach, gemiste kans van hun kant dan. Het zijn allemaal vooroordelen. En als ze niet verder willen kijken, dan zijn ze het niet waard om er tijd in te steken.
Louis is een held, misschien wel de allerbestequote:Doet me denken aan de aflevering van Louis Theroux bij de Nazi's, die laatst was herhaald. Ik kan het niet begrijpen hoe ze het in hun hoofd halen om mensen te haten om zoiets onbenulligs als een huidskleur, haarkleur, of land van afkomst. Voor hun zijn mensen met een donkere huidskleur per definitie slecht en minderwaardig.
Sinds wanneer wordt zoiets beoordeeld op kleur in plaats van karakter en gedrag?![]()
Kromme vergelijking, maar het heeft allebei dat absurde.
Ik ga nu ook slapen. Welterusten.
Neuh, was er "al" om 11 uur uitquote:
quote:Ik ben al vanaf ong. 6 uur wakker.... kon niet meer echt slapen na de nachtfles om 10 voor 6 en moest Twan ook om 8 uur naar school brengen, dus maar om kwart over 7 opgestaan.
Zow hee, dat is een mooie tijd...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, was er "al" om 11 uur uit![]()
[..]
Tja, volgende week als Twan naar zn vader is, mag ik weer "uitslapen". En ik moet er maar vast aan gaan wennen om weer vroeg op te staan. Over ruim 4 weken is het weer zover en moet ik weer werken.quote:
Voor mijn doen vroegquote:
Heeft Peaceman dan de "flessendienst"?quote:[..]
Tja, volgende week als Twan naar zn vader is, mag ik weer "uitslapen".
Tja dat krijg je he? Met zo'n doelloos leventje...quote:
Nee, zolang ik nog vrij ben, geef ik de nachtfles. Lennon slaapt al goed door en is meestal tussen half 6 en half 7 wakker na de laatste fles van 23:15 uur en gaat na die fles meteen weer naar bed en slaapt dan nog door tot een uur of 9/half 10. Ik ga dan ook weer mn bed in en slaap ook tot dat tijdstip.quote:Heeft Peaceman dan de "flessendienst"?
Bij mijn vorige klus was ik zelden voor 2 uur wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je he? Met zo'n doelloos leventje...![]()
![]()
Relaxedquote:[..]
Nee, zolang ik nog vrij ben, geef ik de nachtfles. Lennon slaapt al goed door en is meestal tussen half 6 en half 7 wakker na de laatste fles van 23:15 uur en gaat na die fles meteen weer naar bed en slaapt dan nog door tot een uur of 9/half 10. Ik ga dan ook weer mn bed in en slaap ook tot dat tijdstip.
Okay, maar dan werkte je ook 's avonds/'s nachtsquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mijn vorige klus was ik zelden voor 2 uur wakker![]()
[..]
quote:Relaxed
Ik kan me nog een nachtdienst herinnerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, maar dan werkte je ook 's avonds/'s nachts
Tja daar heeft ze natuurlijk wel een punt he....quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan me nog een nachtdienst herinneren![]()
Nachtdienst duurde tot 10 uur in de ochtend, aflossing was veel te laat door files ivm een ongeluk. Ik terug met diezelfde files, was pas om half 1 thuis. Ben toen even boodschappen gaan doen voordat ik ging slapen. Tegen 2 uur ben ik zover om te gaan slapen, vind ik een sms-je tegen van het onbenul van de planning waarin mij even medegedeeld wordt dat ik om half 5 's middags weer moet beginnen ivm een roosterwijziging![]()
Ik was erg kwaad, heb haar gebeld maar kreeg zelf de wind van voren. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om niet direct na mijn dienst naar bed te gaan
Wees blij. Je wordt nu niet veracht of weggejaagd door wyccie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef peaceman het volgende:
Ik had ook graag een Mac gehad.. geldkwestie is idd de reden dat we het met Windows moeten doen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |