quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:55 schreef Chell het volgende:Oh afvallen... ik moet ook. Echt. Heel erg. Mijn weegschaal doet heel eng
iets met drie cijfers enzo.
En ik moet ook sporten, want mijn conditie is echt drama. Maar sporten is stom, behalve zwemmen. En zwemmen in je eentje weer saai. En het zwembad bij het Zuiderpark is ook veel te druk tijdens het baantjestrekken... (goede smoezen heb ik he)
ja ik ga volgende week ook weer met zwemmen beginnen. maar ik vind het zo'n gedoe altijd. eerst moet alles geschoren zijn

dan helemaal daarnaartoe (ok, met de auto dat dan weer wel) dan uitkleden en dat koude water in, brrrr, zwemmenzwemmenzwemmen dan eruit (altijd vervelend, het gevoel alsof je 10 kg zwaarder bent geworden) dan je haren wassen onder zo'n douche die steeds uitgaat en dan dat sop dat allemaal in je badpak gaat en heel stom aanvoelt

en dan nog helemaal afdrogen en het badpak van je lichaam afstropen en vervolgens de hele avond naar choor stinken, tenzij je thuis ook nog eens gaat douchen maar je hebt je net bij t zwembad al helemaal ingesmeerd enzo.
pffffffff!