Oooooh waren het dan poppen? Verkeerd onthouden sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, effe een correctie (ik heb nooit barbies gehad)
* RockabeIIa zit in de trein met Brent
Ik kijk zo even op het lijstje! Ligt nu op school.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een paar plaatjes voor de geïnteresseerden
009 - 083 -138 - 156 - 231
Je had allang moeten lunchen jammiemammiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef Reinhilde het volgende:
ooh, maar ik mag ook al best lunchen!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
Mijn lunch: 2 boterhammen met kaas en mosterd, 1 tomaat, 2 worteltjes en 4 paaseitjes
Nu zijn ze weggescheurd en nu wil ik weten wat er aan de hand was! Een van de collega-hondenbezitters was er bij, die kom ik straks vast tegen. Even vragen danquote:
Dit was ook een combiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
ik doe altijd aan de combinatie ontbijt lunch, ben een enorm slechte ontbeiter moet mij er ook echt toe zetten om wat te gaan eten.
dus hier meestal tegen half 11 ofzo een paar boterhammen, of iets anders.
Ja, ik kom het even melden!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb nog geen paaseitjes gekocht!![]()
PM, kom je het wel even vertellen als je het weet?
En naar welke Engelse winkel ga je morgen?
Als je van kaaskoekjes houdt, weet ik nog wel een heeeeeeeel lekker recept voor je, met Red Leicester.![]()
En je moet double cream halen! En dan een taart bakken en dan met de double cream icing maken!
quote:
Staat je goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef freecell het volgende:
Als één sandwich zou het eng zijn
Leander lacht mij steeds uit om mijn bril
En hij wil hem pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt laten we het eens zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef innepin het volgende:
Hihi Reinhilde. Mijn vriendinnetje die werkt bij de Appie (vandaar de gigantische lading plaatjes in één keer) zegt dat ze verwachten dat ze dit weekend wel opraken... dus nog héél even geduld!
Wat stinken die dingen trouwens!
Lekkur!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn koekjes aan het bakkenO, de kookwekker gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |