Daar was niet zoveel mis mee, alleen een bultquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:34 schreef huuphuup het volgende:
Mooi!
en met Tara's koppie ook alles goed nog
oi! doe je rustig met die koprollen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar was niet zoveel mis mee, alleen een bultZijn voorhoofd vs mijn slaap
* freecell koprolt door het topic!
Joquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! doe je rustig met die koprollen!
Antwoord:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Net Leander verteld dat hij niet zomaar zijn slaapje met 45 minuten mag inkorten omdat hij dat graag wil.... Ben benieuwd of hij luistert.... (lees: weer onder gestopt)
Ik vond het er hopeloos uitzien, vooral toen hij zijn speen naar mijn hoofd gooide. Ligt nu heerlijk naast me te spelenquote:
easy...................... hier ook!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef easy-going het volgende:
Hier heet de afstandsbediening .......................... de afstandsbediening
Als ik stevig ontbijt heb ik gegarandeerd de hele dag hongerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:38 schreef pinquit het volgende:
nee, maar onder het mom van "goed stevig ontbijten zodat je geen tussendoortjes meer hoeft ()" is het wel ok toch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik stevig ontbijt heb ik gegarandeerd de hele dag honger
kipfilet, sandwichspread, filet americain, 20+kaas, halva-jam, hütenkase, appel, tomaat......quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:39 schreef pinquit het volgende:
ik weet echt niks voor op brood dat mager is. iig niet iets dat ik in onze koelkast kan vinden
Nou... Ik ken wel meer mensen die dat hebben hoorquote:
maar dat zit niet in mijn koelkastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
kipfilet, sandwichspread, filet americain, 20+kaas, halva-jam, hütenkase, appel, tomaat......
Genoeg te verzinnen.
rookvlees, kalkoenfilet dat idee. Eventueel te pimpen met schijfjes komkommer of paprikaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:39 schreef pinquit het volgende:
ik weet echt niks voor op brood dat mager is. iig niet iets dat ik in onze koelkast kan vinden
tomaat, paprika, appel en komkommer ook niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
maar dat zit niet in mijn koelkast
tomaat en komkommer wel. de appels hangen buitenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
tomaat, paprika, appel en komkommer ook niet?
ja ik ga volgende week ook weer met zwemmen beginnen. maar ik vind het zo'n gedoe altijd. eerst moet alles geschoren zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:55 schreef Chell het volgende:
Oh afvallen... ik moet ook. Echt. Heel erg. Mijn weegschaal doet heel eng iets met drie cijfers enzo.
En ik moet ook sporten, want mijn conditie is echt drama. Maar sporten is stom, behalve zwemmen. En zwemmen in je eentje weer saai. En het zwembad bij het Zuiderpark is ook veel te druk tijdens het baantjestrekken... (goede smoezen heb ik he)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:01 schreef Reinhilde het volgende:
dank dames!
Ik heb alleen al wel gemerkt dat ik meer voedsel nodig heb dan bv het schema van popples; vanwege de borstvoeding. ik kan dus ook niet gaan crash-dieeten. wat ook wel beter is natuurlijk.
Thomas slaapt nu, dus kan ik ontbijten..
Hahaha, jij bent echt net zo erg als ik ben! Ik heb dus precies hetzelfde hihi. En die hokjes zijn altijd te klein en de mensen irritant. En ik moet mijn bril af dus ik zie ook niet zoveel...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja ik ga volgende week ook weer met zwemmen beginnen. maar ik vind het zo'n gedoe altijd. [gedoe verhaal] pffffffff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |