omgquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef huuphuup het volgende:
de meest irritante opmerking is toch wel als je iets eet "oeh zou je dat wel doen?" dan ga ik echt uit mn stekker (en heb vervolgens geen trek meer...)
dat heb ik ook altijd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Memmel het volgende:
Heb ook trek in lekkers...maar heb geen zin om mijn nest uit te komen en naar beneden te gaan...
mja, Br. is een tijdje heel erg dun geweest en in die periode was ze echt obsessief met eten hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
omgidd!!
waar bemóeien ze zich mee
hihiquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef pinquit het volgende:
doen we toch mama-dieet-doktersromannetjes-met-koekjes clubje?![]()
![]()
t gaat nu al mis
Zal ik doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Het ronde huis! Daar woon ik een soort van schuin tegenover (donkerrode huis met witte strook in het midden en zwarte dak)
Bel je de volgende keer aan? Kunnen de jongens met de honden spelen en wij lekker wat drinken!
Ah ok, dat is wel een beetje extreem dan. nu wel weer goed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, Br. is een tijdje heel erg dun geweest en in die periode was ze echt obsessief met eten hoor...
denk aan dingen als je kipnuggets met een servetje afdeppen zodat ze minder vet zijn... mij een duur broodje laten betalen en dan 1 hap nemenliters thee op een dag drinken... en vooral, heel erg bitchen tegen anderen die wél eten
ja hoor, het ging een tijdje nog veel verder toen ze net op zichzelf woonde. Nooit eten in huis, 2 pakjes sigaretten per dag, liters thee en heldere-cup-a-soup en af en toe kotsen enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ah ok, dat is wel een beetje extreem dan. nu wel weer goed?
Ik kom aankloppen. Ik ben geen bel gewendquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef Reinhilde het volgende:
Memmel, ik kom iig 8 april bij je aanbellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |