quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog es! Je vorige ava was ook leuker Reinhilde!!!
Spank me
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef Reinhilde het volgende:
Zullen we een clubje oprichten?
Gaan we koekjes eten en romans lezen
er mag echt wel 20 kilo af, en dan ben ik nog niet te mager zeg maar. Ik ben maar 1m60 dus het is al snel te veelquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef skadhd het volgende:
Huup, geen ervaring met het merk, maar ze zijn wel leuk.
Spieren...waar kan ik die dan weer vandaan hebben? :/
Pinq, misschien toch die vreetbuien afschaffen? Want je gaat natuurlijk steeds verleggen hoe zwaar je mag wegen...
Maneki...hoe vet is baggervet? Ik ben nu gezond aan t eten en heb geen honger, maar blijf die cravings houden voor chips en lekkers...Lastig is dat.
Uhm...de kast uitruimen? R's eten naar zijn kamer. Mama's eten op slot en niks voor kleine Pinq overlaten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef pinquit het volgende:
ja de vreetbuien afschaffen, graag. hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef skadhd het volgende:
[..]
Uhm...de kast uitruimen? R's eten naar zijn kamer. Mama's eten op slot en niks voor kleine Pinq overlaten.
En sterk zijn en emmers water drinken.Jah. heel haalbaar en realistisch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Of lepels chocopasta.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef pinquit het volgende:
ik ben er zoëen die bij gebrek aan 'datgene dat ik zoek' t pak hagelslag aan mn mond zet he
Je zit hier gewoon mij de schuld te geven!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef skadhd het volgende:
Hagelslag!!!
Ik heb nu niks in huis. Als ik alleen ben lukt het ook wel aardig.
Samen met jou gaan we aan de slechte dingen en samen met lief eet ik dezelfde porties als hij...of meer.
Niet slim!!!
Kruidenplas helpt wel!
Dan heb je geen zin meer in snacks en je bent er best lang mee bezig, blazen wachten etc
En het komt altijd aan mn kont...
Schijnt. Ik zag het aan mn bovenbenen dat k iets kwijt was. Mn billen zie ik niet echt vaak,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |