abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70172537
quote:
Leonardo levert spullen in en vertrekt
Vandaag om 17:10

Leonardo zal niet meer te bewonderen zijn bij Ajax, meldt RTV Noord-Holland. De Braziliaanse vleugelaanvaller heeft zijn spullen ingeleverd en heeft afscheid genomen van de club.

Algemeen directeur Rik van den Boog bevestigde aan de regionale zender dat Leonardo's tijdperk bij Ajax ten einde is gekomen. "Leonardo wilde geen rol als invaller meer en een basisplaats kunnen we niet bieden", aldus de beleidsbepaler.

De grillige Leonardo (26) gaf onlangs nog te kennen voor zijn kansen te willen gaan bij Ajax, omdat Martin Jol het stokje overnam van oud-trainer Marco van Basten. De oud-speler van Feyenoord en NAC Breda lijkt dus van gedachten veranderd.
quote:
Ajax verwacht Leonardo op eerste training
nieuws Door: Redactie op 19 jun 2009

Ajax verwacht Leonardo op eerste training.Hoe nu verder met Leonardo? De transfervrije Braziliaan wilde vertrekken bij Ajax en flirtte met Panathinaikos, maar na de komst van Martin Jol gaf hij aan toch bij Ajax te willen blijven. Vast staat dat Leonardo zich maandag moet melden als Ajax de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint. Dit heeft de persdienst bevestigd tegen Ajaxlife.nl. Voor 1 juli moet er een definitieve oplossing zijn gevonden.
.
pi_70172755
Als V/d Boog aangeeft dat hij weg is/gaat dan houdt het denk ik wel op.
pi_70172782
Misschien wel wat voor Feyenoord.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:44:34 #79
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70176535
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:40 schreef Blawh het volgende:
Misschien wel wat voor Feyenoord.
Die beginnen er niet meer aan lijkt me zo.
pi_70178047
Heeft ie nu aan het eind van de maand nog wel een contract met Ajax of niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:29:04 #81
144262 thewishmaster
pi_70178080
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie nu aan het eind van de maand nog wel een contract met Ajax of niet?
Het contract loopt tot 1 juli 2009.
pi_70179113
En wil Ajax nu wel of niet verlengen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70179117
Ik mag toch hopen van niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:02:40 #84
144262 thewishmaster
pi_70179138
Een paar posts boven jou staat er een artikel over: Leonardo levert spullen in en vertrekt.
pi_70179181
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef thewishmaster het volgende:
Een paar posts boven jou staat er een artikel over: Leonardo levert spullen in en vertrekt.
En daar onder staat dat hij moet blijven trainen

Ik hoop overigens dat hij blijft
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:06:14 #86
144262 thewishmaster
pi_70179225
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En daar onder staat dat hij moet blijven trainen

Ik hoop overigens dat hij blijft
De trainingen voor 1 juli zal hij wel moeten meedoen omdat hij dan nog onder contract staat, verder lijkt het me vrij duidelijk. Verder hoop ik ook dat Danko bij PSV blijft, al is dat net zo relevant als jouw laatste opmerking over Leo.
pi_70179288
Danko staat onder contract dus zolang hij niet verkocht is blijft hij

Lijkt me een stuk minder relavant
pi_70251541
quote:
Málaga en FC Twente willen ex-Ajacied Leonardo
Datum: 22-jun-2009 13:11

Door Bart Vlietstra

Leonardo (foto) hoeft niet te wanhopen dat hij zonder club komt te zitten. Málaga en FC Twente hebben hun interesse kenbaar gemaakt in de 26-jarige aanvaller. Ook NAC Breda, VfB Stuttgart en 1899 Hoffenheim hebben een oogje op de Braziliaan, maar zijn minder concreet. Leonardo zegt ‘iets opgevangen te hebben’ over de interesse van Málaga en FC Twente. “Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten. Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie,” zegt hij tegen Sportweek.

Niet in de laatste plaats door de berichtgeving van de voorbije week. “Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Heel raar dat er ineens dit soort negatieve dingen naar buiten komt. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen. Kun je niet verwachten dat ik met een blij gezicht rondloop. Maar goed, het hoofdstuk Ajax ligt achter me. Er is niet uitgekomen wat ik ervan verwacht had, maar ja... zo is voetbal.”
pi_70251580
Zou wel lachen zijn als hij naar Twente gaat en dan de pannen van het dak speelt

En dan Elia naar Bayern
pi_70259308
Ruilen voor Elia maar!
pi_70259452
Ja, dat zal vast lukken
pi_70270775
Nou, als Ajax Elia wil en Twente wil Leonardo, dan is er vast wel een constructie te bedenken.

Elia + wat miljoen voor Leonardo, of zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70270854
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef RayMania het volgende:
Nou, als Ajax Elia wil en Twente wil Leonardo, dan is er vast wel een constructie te bedenken.

Hoe triest
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70270909
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef RayMania het volgende:

Klinkt logisch vooral omdat Leonardo kan tekenen waar hij wil over een week
pi_70270925
Want het is gek wat ik post ja.

Ik bedoelde trouwens miljoenen, als je dat niet begreep.
pi_70271001
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef RayMania het volgende:
Want het is gek wat ik post ja.

Ik bedoelde trouwens miljoenen, als je dat niet begreep.
Twente zal een transfervrije speler wel willen betrekken in een deal met hun topspeler om de miljoenen wat te drukken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70271029
Oh ja, hij is transfervrij. Even vergeten.
pi_70271057
Hopelijk doet Leo het dan net zo goed als Perez
pi_70271124
Dat zal ongetwijfeld wel, maar dat zie je vaker. De druk is dan stukken minder.
pi_70271388
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk doet Leo het dan net zo goed als Perez
Hij zal waarschijnlijk als linksbuiten gehaald worden, probleem is alleen dat meneer zich de ster voelt na 2 goede wedstrijden en vervolgens alleen in de spits wil spelen.

Ik denk dat Twente er verstandig aan doet hem niet te halen, ik vind hem namelijk ook te egoïstisch en niet goed genoeg voor het FC Twente van de afgelopen 2 seizoenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')