quote:Leonardo levert spullen in en vertrekt
Vandaag om 17:10
Leonardo zal niet meer te bewonderen zijn bij Ajax, meldt RTV Noord-Holland. De Braziliaanse vleugelaanvaller heeft zijn spullen ingeleverd en heeft afscheid genomen van de club.
Algemeen directeur Rik van den Boog bevestigde aan de regionale zender dat Leonardo's tijdperk bij Ajax ten einde is gekomen. "Leonardo wilde geen rol als invaller meer en een basisplaats kunnen we niet bieden", aldus de beleidsbepaler.
De grillige Leonardo (26) gaf onlangs nog te kennen voor zijn kansen te willen gaan bij Ajax, omdat Martin Jol het stokje overnam van oud-trainer Marco van Basten. De oud-speler van Feyenoord en NAC Breda lijkt dus van gedachten veranderd.
quote:Ajax verwacht Leonardo op eerste training
nieuws Door: Redactie op 19 jun 2009
Ajax verwacht Leonardo op eerste training.Hoe nu verder met Leonardo? De transfervrije Braziliaan wilde vertrekken bij Ajax en flirtte met Panathinaikos, maar na de komst van Martin Jol gaf hij aan toch bij Ajax te willen blijven. Vast staat dat Leonardo zich maandag moet melden als Ajax de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint. Dit heeft de persdienst bevestigd tegen Ajaxlife.nl. Voor 1 juli moet er een definitieve oplossing zijn gevonden.
Het contract loopt tot 1 juli 2009.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie nu aan het eind van de maand nog wel een contract met Ajax of niet?
En daar onder staat dat hij moet blijven trainenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef thewishmaster het volgende:
Een paar posts boven jou staat er een artikel over: Leonardo levert spullen in en vertrekt.
De trainingen voor 1 juli zal hij wel moeten meedoen omdat hij dan nog onder contract staat, verder lijkt het me vrij duidelijk. Verder hoop ik ook dat Danko bij PSV blijft, al is dat net zo relevant als jouw laatste opmerking over Leo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daar onder staat dat hij moet blijven trainen
Ik hoop overigens dat hij blijft
quote:Málaga en FC Twente willen ex-Ajacied Leonardo
Datum: 22-jun-2009 13:11
Door Bart Vlietstra
Leonardo (foto) hoeft niet te wanhopen dat hij zonder club komt te zitten. Málaga en FC Twente hebben hun interesse kenbaar gemaakt in de 26-jarige aanvaller. Ook NAC Breda, VfB Stuttgart en 1899 Hoffenheim hebben een oogje op de Braziliaan, maar zijn minder concreet. Leonardo zegt ‘iets opgevangen te hebben’ over de interesse van Málaga en FC Twente. “Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten. Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie,” zegt hij tegen Sportweek.
Niet in de laatste plaats door de berichtgeving van de voorbije week. “Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Heel raar dat er ineens dit soort negatieve dingen naar buiten komt. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen. Kun je niet verwachten dat ik met een blij gezicht rondloop. Maar goed, het hoofdstuk Ajax ligt achter me. Er is niet uitgekomen wat ik ervan verwacht had, maar ja... zo is voetbal.”
Hoe triestquote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef RayMania het volgende:
Nou, als Ajax Elia wil en Twente wil Leonardo, dan is er vast wel een constructie te bedenken.
Elia + wat miljoen voor Leonardo, of zo.
Klinkt logisch vooral omdat Leonardo kan tekenen waar hij wil over een weekquote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef RayMania het volgende:
Nou, als Ajax Elia wil en Twente wil Leonardo, dan is er vast wel een constructie te bedenken.
Elia + wat miljoen voor Leonardo, of zo.
Twente zal een transfervrije speler wel willen betrekken in een deal met hun topspeler om de miljoenen wat te drukkenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef RayMania het volgende:
Want het is gek wat ik post ja.
Ik bedoelde trouwens miljoenen, als je dat niet begreep.
Hij zal waarschijnlijk als linksbuiten gehaald worden, probleem is alleen dat meneer zich de ster voelt na 2 goede wedstrijden en vervolgens alleen in de spits wil spelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk doet Leo het dan net zo goed als Perez
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |