Afzeik topicquote:
Dat zal ook verklaren inderdaad waarom hij weg wil en wilde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een held. Verkracht in Rotterdam (niet de eerste keer overigens) maar weer opgebloeid onder Marco.
Leonardo
Ik weet het, maar het is natuurlijk nog altijd pure triestigheid om dan alleen Feyenoord dan te noemen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:20 schreef The_Verve het volgende:
Kijk ook even wie het plaatst, Prosac. Leonardo is bij NAC destijds weer opgebloeid, en dat is waarschijnlijk ook het niveau waar hij het best tot zijn recht komt. Hij komt gewoon te kort voor de top.
Was er iets te juichen dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een blijdschap. Heb alle buurtkindjes wakker gemaakt met mijn geschreeuw
Neem het ook niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zal ook verklaren inderdaad waarom hij weg wil en wilde.
Wijzen naar Feyenoord heeft geen zin, bij Ajax is hij vrijwel net zo behandeld.
begrijpelijk, maar daarom hoef ik er nog niet niet op te reageren. Je kan ook blij zijn ipv het aangrijpen om een Feyenoord-bash te pogen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Neem het ook niet zo serieus joh.
Het is gewoon de enthousiasme/ontlading die er nu nog even heerst zo na de wedstrijd.
Nu begrijp ik je usernamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:29 schreef RijstNatie het volgende:
nuttige speler als invaller, meer niet
soms leuke acties, maar geen team speler..
kan niet op zo'n jonge bouwe, zal met zijn bevliegingen nog 10 tot 15x score per seizoen
marktwaarde: 2miljoen vergelijkbaar met hersi van twente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |