mierenneukertquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
Piles en Paula en Nico, moet daar geen komma tussen?
Nee, want het is Piles en Paula en Nicoquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
dat was de bedoeling, maar paste niet zoals ik wilde..quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want het is Piles en Paula en Nico
Als het StageSC was geweest welquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar paste niet zoals ik wilde..
Trustequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
Afijn, nu maar slapen.
Nuon gooit morgen de stroom er af en anders kan ik niet meer weg
Ik bedoelde het anders dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
geniaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Piles en Paula, Nico Sluit?
Nou aangezien ik mieren neuk, zal die niet veel dikker zijn dan een injectienaaldquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klein maakt niet uit.. als tie maar dik is zeggen ze altijd tegen mij
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou aangezien ik mieren neuk, zal die niet veel dikker zijn dan een injectienaald
regel ik gewoon he..quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
Booyah, eindelijk een mier die matched
Of het zijn een stel arbeiders die morgen weer vroeg bij de baas moeten zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
t is verdomme niet eens 11 uur
Is iedereen hier boven de 60 ofzo?
dat dus eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Of het zijn een stel arbeiders die morgen weer vroeg bij de baas moeten zijn
inderdaad.. doe ik het weer voor nixquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Is toch niks meer te doen hier, maar gezellig![]()
quote:
Was het maar waarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]Komt op hetzelfde neer
Oh jeee, mijn collega heeft net twee zakken haribo winegums neergeploft op het bureau met de mededeling "Als je wilt mag je pakken hoor "
Ja, maar als ik dat niet ben heb ik toch echt een probleemquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Die Paula hoeft pas voor 10 uur de poort uit te zijn![]()
Nou dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was het maar waar
En die zijn voor de pauze op?
Euhm, 1 bonk stress en best brakquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hello, goodmorning!How are you?
oeh oeh
lekkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik niet![]()
Vandaag als het goed is een kort dagje, ik hoef nog maar 3,5 uur voordat ik mijn uurtjes gemaakt hebIk maak er altijd wat meer, maar dan kan ik alsnog rond half 4 weg
Succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Puala het volgende:
Zo, nu ff de tomtom op de scooter gooien
Oh jee, hoe komt dat? *aai*quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, 1 bonk stress en best brak![]()
Met jou beter hoop ik?
Heeeeerlijkquote:
Ik ga vandaag weer een wat werk verzetten en rond half 5 aan de borrel.. Dan thuis de teringzooi een opruimen.. Mijn glazen zijn opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heeeeerlijk![]()
Mja eigenlijk hoef ik voor mijn uurloon ook niet te blijven
Maareh, wat zijn de plannen voor vandaag ?*O*
Haha, ik moet zo op de scooter naar Arnhem en stiekem vind ik het best engquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jee, hoe komt dat? *aai*
Ja met mij wel beter.. Hoef godzijdank niet zo lang op stage te blijvenIk ben bekaf namelijk
Whoehoeee borrelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer een wat werk verzetten en rond half 5 aan de borrel.. Dan thuis de teringzooi een opruimen.. Mijn glazen zijn op
Hoezo vind je dat eng dan? Nog nooit op een scooter gezeten of nog nooit naar Arnhem geweest met de scooter?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ik moet zo op de scooter naar Arnhem en stiekem vind ik het best eng![]()
Waarom bekaf
Ik rij normaal altijd de compleet andere kant uit ja. Nu moet ik ineens 27 km rijden wat ik nog nooit heb gedaan met een tomtom op de spiegel van mijn scooterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat eng dan? Nog nooit op een scooter gezeten of nog nooit naar Arnhem geweest met de scooter?
En hoezo ben je brak dan?(nee ik ben niet nieuwsgierig, dat lijkt maar zo)
Weinig slaap
Wat is de reden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik rij normaal altijd de compleet andere kant uit ja. Nu moet ik ineens 27 km rijden wat ik nog nooit heb gedaan met een tomtom op de spiegel van mijn scooter. En de reden waarvoor maakt het nog best beschamend
![]()
Brak, omdat ik al 2 dagen f*cking vroeg mijn bed uit moet in mijn vakantie.. maar telkens 's avonds niet kan slapen (lees: om 2 uur pas mijn bed in duik).
En euhm, weinig slaap, ik ken het
Euhm, kaartjes voor volendam - vitesse & pasfotoregistratiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is de reden?
Ooooh heb jij vakantie? Ik ben jaloeeeeerrsss!! Whehe jij bent weer zo'n typisch "geval" van iemand die moet bijkomen van de vakantie
Pffft.. Ik weet niet wat weinig slaap met jou doet, maar het maakt mij een beetje chagrijnig
Geland op mijn werkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoehoeee borrel
Haha ja dan moet je er toch aan geloven en gaan opruimenTip: doe gelijk alles
(dan ben je één dag chagrijnig omdat je al die zooi hebt opgeruimd, maar vervolgens minstens een week vrolijk omdat alles zo netjes is.. Als je het goed doet dan
)
Komt wel goed Nicoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geland op mijn werk
Ja dat wordt het plan vanavondHopelijk werkt het allemaal
tering op 1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:05 schreef Puala het volgende:
001. 336 Psychonikeo
006. 196 Bravebart
019. 143 Piles
041. 117 Puala
062. 095 Houniet
Omdat alles opraakt en omdat morgen mijn ouders langs komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt wel goed Nico![]()
Waarom moet je eigenlijk opruimen?
hihi Aah wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, kaartjes voor volendam - vitesse & pasfotoregistratie![]()
Vakantie, jup, maar school heeft zo veel werk opgegeven dat ik alsnog 4 dagen heb zitten werken![]()
Euhm, nee ik ben nu nog echt super blij
Goh, was dus niet de enige die het een beetje veel vondquote:
quote:[..]
Omdat alles opraakt en omdat morgen mijn ouders langs komen
Jaaa als ik het kan dan kun jij het ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geland op mijn werk
Ja dat wordt het plan vanavondHopelijk werkt het allemaal
Euhm, vind het stiekem best erg dat ik dat doe. En ik moet om 10 uur het huis uit zijn, want dan gaat de stroom er af. (uitleg: wij hebben een elektrisch hek).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
hihi Aah wat is daar mis mee dan?
School is stom, noemen ze vakantie bij jou ook "zelfstudieweek"
Ik ben op zich ook wel vrolijk, maar wanneer ik genoeg geslapen zou hebben zou ik denk ik heerlijk hyper zijn
Vast niet, het is van papier en ik denk niet dat dit papier zulke geweldige eigenschappen heeft dat het onverwoestbaar isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Met vluchtgegevens van t vliegtuig?
Kadootjes!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa als ik het kan dan kun jij het ookIk heb gisteren de hele overloop ontruimd
Van het weekend had ik al de zolder helemaal opgeruimd en schoongemaakt
Wasda?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:05 schreef Puala het volgende:
001. 336 Psychonikeo
006. 196 Bravebart
019. 143 Piles
041. 117 Puala
062. 095 Houniet
Oooh elektrisch hek.. Dat verklaart een heleboel..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, vind het stiekem best erg dat ik dat doe. En ik moet om 10 uur het huis uit zijn, want dan gaat de stroom er af. (uitleg: wij hebben een elektrisch hek).
Euhm, nee dit was officieel carnavalsvakantie. En ik protesteer stiekem tegen het huiswerk, want ik heb het wel af.. maar ik ga het écht die maandag niet inleveren voor 4 uur.
Nou mijn zolderkamer was écht een puinzooi dus dat moest welquote:
Haha, nu komt dat eerste echt heel erg sarcastisch overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh elektrisch hek.. Dat verklaart een heleboel..
Heb je nog carnaval gevierd of niet?![]()
Werkt het protesteren trouwens? Of doe je dat niet in het openbaar
Dat is van een user hier geloof ik, die houd bij hoe veel je in 1 dag post en die post hij in een topic in de general chat.quote:
Hmm, handig ouders die dingen bestellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou mijn zolderkamer was écht een puinzooi dus dat moest wel. Ik wist ook dat ik de overloop moest opruimen, en dat de spullen van de overloop naar zolder moesten, dus dat hielp ook.. Mijn ouders hebben een nieuwe wasmachine en droger besteld en die komen zaterdag. Dan ben ik er niet, dus ik moest het wat eerder ontruimen
Ik heb het opengemaaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vast niet, het is van papier en ik denk niet dat dit papier zulke geweldige eigenschappen heeft dat het onverwoestbaar is
Ik heb het nog niet open gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het opengemaakt
Ik heb een pen en een visitekaartjeshouderdoosje gekregen
Alleen jammer dat ik geen visitekaartjes heb
Sorry dat was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, nu komt dat eerste echt heel erg sarcastisch over![]()
Euhm, zaterdagavond & zondag de optocht. De rest moest iedereen werken![]()
Ik doe dat in het openbaar jaAlleen werkt het niet
Ahquote:
Nwah mijn moeder klaagt al weken dat ze allebei kapot gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, handig ouders die dingen bestellen
Ah, okee! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is van een user hier geloof ik, die houd bij hoe veel je in 1 dag post en die post hij in een topic in de general chat.
quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry dat was niet mijn bedoeling
Hoe protesteer je dan? Misschien heb ik nog tips
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, was dus niet de enige die het een beetje veel vond![]()
[..]
ouders
net als papieren bonbonsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vast niet, het is van papier en ik denk niet dat dit papier zulke geweldige eigenschappen heeft dat het onverwoestbaar is
Ik heb het nog niet open gemaakt
jaa komt vast goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa als ik het kan dan kun jij het ookIk heb gisteren de hele overloop ontruimd
Van het weekend had ik al de zolder helemaal opgeruimd en schoongemaakt
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah mijn moeder klaagt al weken dat ze allebei kapot gaanIk kan het me niet voorstellen, want volgens mij hebben we deze nog geen 7 jaar
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het opengemaakt
Ik heb een pen en een visitekaartjeshouderdoosje gekregen
Alleen jammer dat ik geen visitekaartjes heb
Whehe sounds just like mequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Haha, ik ben nogal druk aanwezig op school en vertel het gewoon dat ik het niet vind kunnen & ga de discussie aan. Daarnaast stuur ik mailtjes
Ik weet het, maar als de docent het irritant vind dan doe ik het schriftelijk en beter onderbouwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe sounds just like me![]()
Sommige docenten vinden het leuk, anderen vinden het irritant..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als de docent het irritant vind dan doe ik het schriftelijk en beter onderbouwd.
Nah ik weet niet of dat een goed idee is.. Mijn shirtjes hebben af en toe gaatjes erin zitten en ik heb zo het idee dat dat door de wasmachine komt.. Maar bewijzen kan ik het nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Bewaar de oude gewoon voor als je het huis uit gaat?
Hmm, dan zou ik het niet doen neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah ik weet niet of dat een goed idee is.. Mijn shirtjes hebben af en toe gaatjes erin zitten en ik heb zo het idee dat dat door de wasmachine komt.. Maar bewijzen kan ik het niet
een mysterie... spannendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah ik weet niet of dat een goed idee is.. Mijn shirtjes hebben af en toe gaatjes erin zitten en ik heb zo het idee dat dat door de wasmachine komt.. Maar bewijzen kan ik het niet
Echt waarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn titel als enige lastige vrouw in de klas natuurlijk wel hoog houden
je kan er beter 1 nemen die automatisch de was ophaalt, wast, droogt en strijkt..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik doe het 'gewoon' gelijk goed als ik op mezelf ga, dan neem ik een Miele
oh das gewoon kut jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Gisteren een gaatje ontdekt in een truitje dat ik slechts een keer aangehad heb
Dan zul je wel goed moeten sparenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik doe het 'gewoon' gelijk goed als ik op mezelf ga, dan neem ik een Miele
Ik heb zo het idee dat ik gewoon de pieneut benquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kan er beter 1 nemen die automatisch de was ophaalt, wast, droogt en strijkt..
[..]
oh das gewoon kut ja
aai.gifquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik gewoon de pieneut ben
Ik weet het, maar ik geef liever meer uit voor een goede die het 20 jaar doet dan dat ik iedere zoveel jaar een nieuwe moet kopenquote:
Zo af en toe vloeken en tieren. Voor de rest heel kieskeurig zijn in je vriendenkeuze, want velen zijn alleen maar met je bevriend om van je te profiteren. Ben namelijk de beste studente uit de klas (lees: ik haal 10-en en 9-ens, lager ken ik niet). Voor de rest trekken de leraren je ook een beetje voor enzo. Contact met de leraren is dus ook heel belangrijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whut! Hoe hou je het uit dan tussen al die mannen?
In dat laatste heb je gelijk. Alleen wij hebben hier een hele goedkope (dacht 200-300 euro) en als je er gewoon niet té veel in stopt dan gaat het echt prima ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik geef liever meer uit voor een goede die het 20 jaar doet dan dat ik iedere zoveel jaar een nieuwe moet kopenIk ben 21 en dit is al zeker de derde wasmachine die we krijgen
Per saldo ben je goedkoper uit denk ik
Het is waarschijnlijk leuker voor jezelf en ook voor ons als je gewoon mee praat en niet enkel mededelingen doet hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef denB het volgende:
Ik ben kapot
Tijd voor weekend denk ik zo
eens!! Net als een Dyson stofzuiger!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik geef liever meer uit voor een goede die het 20 jaar doet dan dat ik iedere zoveel jaar een nieuwe moet kopenIk ben 21 en dit is al zeker de derde wasmachine die we krijgen
Per saldo ben je goedkoper uit denk ik
Whuha ik ben gaan kijken en zie dat ik op 17 februari op 40 stondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is van een user hier geloof ik, die houd bij hoe veel je in 1 dag post en die post hij in een topic in de general chat.
ik stond ook voor het eerst op 1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whuha ik ben gaan kijken en zie dat ik op 17 februari op 40 stond!
18 februari nr 58
En daarna ben ik nogal afgezakt geloof ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whuha ik ben gaan kijken en zie dat ik op 17 februari op 40 stond!
18 februari nr 58
En daarna ben ik nogal afgezakt geloof ik
Je bent gewoon een geniequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo af en toe vloeken en tieren. Voor de rest heel kieskeurig zijn in je vriendenkeuze, want velen zijn alleen maar met je bevriend om van je te profiteren. Ben namelijk de beste studente uit de klas (lees: ik haal 10-en en 9-ens, lager ken ik niet). Voor de rest trekken de leraren je ook een beetje voor enzo. Contact met de leraren is dus ook heel belangrijk
Haha, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:35 schreef denB het volgende:
Wasmachines zijn bij ons echt een ramp!
Mn ma heeft in de afgelopen 12jaar 5 nieuwe gekochtGingen steeds kapot als de warrenty verlopen was
Oh dat doet me denken, als je op je zelf gaat moetj e ook een wasmachine hebben >_<
* denB rent naar zn moeders voor lessen in wassen
Nwah dat ga ik sowieso niet redden aangezien ik in het weekend niet fok en twee dagen in de week werk (waar ik dus ook niet fok)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb wel eens 2 weken lang in die top 100 gestaan, dus je doet het nog netjes
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik stond ook voor het eerst op 1
Succes dan volgende weekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah dat ga ik sowieso niet redden aangezien ik in het weekend niet fok en twee dagen in de week werk (waar ik dus ook niet fok)Maar drie dagen in de week moet toch haalbaar zijn
!
Truequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens!! Net als een Dyson stofzuiger!Gaan jarenlang mee, terwijl je met de stofzuigers van 30 euro na een jaar of 2 wel klaar bent
Ik volg jullie ook niet met het gesprek over stofzuigers en wasmachinesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk leuker voor jezelf en ook voor ons als je gewoon mee praat en niet enkel mededelingen doet hier
Nee, maar jij praat soms nog wel is mee.. Dat heb ik die user nog niet zien doen..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik volg jullie ook niet met het gesprek over stofzuigers en wasmachines
niet boeiend he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik volg jullie ook niet met het gesprek over stofzuigers en wasmachines
Dat wilde ik maar niet zeggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met het hebben van geen leven?
succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
Zo, tijd om te gaan vertrekken![]()
Nou mensen, tot na 2 uur, dan hebben we waarschijnlijk weer stroom
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
Het ruikt hier naar haribo winegumsSmurfen en aardbeien en colaflesjes..
Graagquote:
Gezelliequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
Woesh, het hek hoef niet dicht achter mijn kont, dus ik kan nog een half uurtje thuis blijven voor ik vertrek
Woeshquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
Woesh, het hek hoef niet dicht achter mijn kont, dus ik kan nog een half uurtje thuis blijven voor ik vertrek
het ruikt zo goed he.. die zoetigheidquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GraagIk heb zo het idee dat ik zo ook mee ga zitten eten
![]()
Hij heeft de eerste zak drie kwartier geleden opengemaakt en ik heb nog niks genomen..Maar de geur van die dingen
Ik wil ooooook
Van de geur word ik al hyperquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het ruikt zo goed he.. die zoetigheid
Ruikt zeker goed, maar niet op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het ruikt zo goed he.. die zoetigheid
gezelligquote:
het is kwart voor 10 johquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ruikt zeker goed, maar niet op de vroege ochtend
Voor mij is dat vroegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gezellig
[..]
het is kwart voor 10 joh
Neeee niet grappig want dan krijg ik weer zin om rondjes te rennenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gezellig
[..]
het is kwart voor 10 joh
vroeg, voor mijn kranten moet ik er om 4 uur uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ruikt zeker goed, maar niet op de vroege ochtend
Oi, das minder gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
maar om 10 uur gaat nog steeds de stroom er af, dus ben ik dan internetloos
Als ik ga stappen kom ik pas 4uur thuisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
vroeg, voor mijn kranten moet ik er om 4 uur uit
Fuck zeg, dat zou ik dus echt niet kunnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik ga stappen kom ik pas 4uur thuis![]()
nja, soms dan![]()
artietsentijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voor mij is dat vroegik begin pas half tien
Kwart over 9quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
artietsentijden
Ik ben er ook meestal rond 9 uur, kwart over 9 ofzoAlleen ben jij dan alsnog eerder klaar hoorde ik vorige keer
4 uur worden wij meestal pas de tent uitgeschoptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik ga stappen kom ik pas 4uur thuis![]()
nja, soms dan![]()
Voetbalkaartjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu, dan kun je niet blijven plakken en moet je wel voetbalkaartjes halen
ja, maar ik ben echt een avondmens..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kwart over 9Dan mag je uitslapen!!
Mijn begeleider kwam gisteren om 9 uur binnen en ging vervolgens om 15.15 weer weg
Ja, half 5quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
artietsentijden
Ik ben er ook meestal rond 9 uur, kwart over 9 ofzoAlleen ben jij dan alsnog eerder klaar hoorde ik vorige keer
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
4 uur worden wij meestal pas de tent uitgeschopt
beter toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, half 5![]()
Wel snue voor mijn klasgenoten die stage moeten lopen van 8 tot 5
zo erg heb ik het nog niet gemaakt, maar heb wel eens de krant aangenomen van de bezorger enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Op vakantie belde ik na het stappen mijn moeder op.. en zij ging net naar haar werk. om 08:30
tot hoe laat ben jij op je werk dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar ik ben echt een avondmens..
Ik ben een keer om 9 uur 's ochtends thuis gekomen.. (resultaat van stappen tot 5 uur, eten tot half 6 en vervolgens de nachtbus missen.. Dan moet je wachten op de eerste ochtendbus.. Op ZONDAGquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter toch?
[..]
zo erg heb ik het nog niet gemaakt, maar heb wel eens de krant aangenomen van de bezorger enzo
Kun je uitslapen tot 16:00 of nog laterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer om 9 uur 's ochtends thuis gekomen.. (resultaat van stappen tot 5 uur, eten tot half 6 en vervolgens de nachtbus missen.. Dan moet je wachten op de eerste ochtendbus.. Op ZONDAG!! )
Ambtenarentijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef denB het volgende:
Met stage begin ik om 0900/0930
Sta ook pas om 0815 uit bedZo dicht is mn stage
half 6 / kwart voor 6...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
tot hoe laat ben jij op je werk dan?
Ach.. dat moet je ook eens meemakenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer om 9 uur 's ochtends thuis gekomen.. (resultaat van stappen tot 5 uur, eten tot half 6 en vervolgens de nachtbus missen.. Dan moet je wachten op de eerste ochtendbus.. Op ZONDAG!! )
Ik kan niet langer slapen dan tot 1 uurquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je uitslapen tot 16:00 of nog later![]()
Ik ben in overleg
als ik opschiet kan ik om 8 uur opstaan om om 9.00 op mijn werk te zijn.. en inclusief douchen, maar wel een boter eten onderweg naar de metroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef denB het volgende:
Met stage begin ik om 0900/0930
Sta ook pas om 0815 uit bedZo dicht is mn stage
Pff en dan nog naar huis? Als ik dat doe dan ben ik pas om kwart voor 7 thuisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
half 6 / kwart voor 6...
Maar ik kan gewoon niet voor 11 uur gaan slapen ofzo
[..]
Ach.. dat moet je ook eens meemaken
ja.. maar ik heb een reistijd van een half uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pff en dan nog naar huis? Als ik dat doe dan ben ik pas om kwart voor 7 thuis![]()
Had ik eerst ook, nu nog steeds een beetje.. Als ik mazzel heb slaap ik zo rond kwart voor 11.. Ik probeer mijn lijf te dwingen vroeg te slapen door er ook vroeg uit te gaan, maar ik geloof niet dat mijn lijf het daar mee eens is
Ik wil liever 's avonds nog wat voor mezelf doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. maar ik heb een reistijd van een half uurtje ofzo.Maar ik vind kwart voor 7 best een aardige tijd
Ik ga het ook niet meer proberen om een ochtendmens te wordenSommige dingen zijn best leuk 's ochtends, maar meeste niet
Moet ondertussen ook grafiekjes aanpassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
Vallen we nu stil dan of hebben we niet door dat we op de volgende pagina zitten?
Oh ja.. ik ben taart eten!
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil liever 's avonds nog wat voor mezelf doenAls ik later dan kwart over 5 wegga, weet ik gewoon dat ik ruim drie kwartier onderweg ben minstens.. Liever niet
![]()
Opstaan is één van de dingen die niet leuk is?
Dankjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet ondertussen ook grafiekjes aanpassen
Eetsmakelijk trouwens!
En terecht!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:14 schreef jna het volgende:
Loop nog steeds met een enorme smile na gisteren
moguhquote:
Ben niet vroeg begonnen, was al kwart voor 8 toen ik begonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben blij dat je vroeg bent begonnen
Voor mij was dat vroegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben niet vroeg begonnen, was al kwart voor 8 toen ik begon
Voor mij is dat bijna laatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voor mij was dat vroeg
En je hoefde toch niet zo heel lang?? Dat wordt een makkie joh!!Daar sla jij je echt wel doorheen!
7 uur.. brr..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor mij is dat bijna laatIk wil vanaf volgende week weer lekker om 7 uur beginnen, heerlijk
Mjah, de tijd is het probleem ook niet.. Maar ik wil ook echt wat doenAnders moet ik in het weekend aan mijn scriptie gaan werken en daar heb ik dus écht geen zin in
Nee heerlijk, dan is er bijna niemand en kun je lekker doorwerkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
7 uur.. brr..![]()
Oh ja.. ook echt wat doen, dat is ook belangrijk soms natuurlijk![]()
Weekend vrijhouden is wel beter ja..
Tijdens mij stage heb ik ook wel vrij veel gedaan hoor, maar nu is het ietsje minder gewordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee heerlijk, dan is er bijna niemand en kun je lekker doorwerkenEn uiteraard voor half 5 naar huis
Ja ik ben er zo een die wat wil doen voor de tijd die ik hier zit.. Naast het eten van winegums (ja, ik ben bezweken).
Ik begin ook altijd vroeg met werken anders kan ik geen 8 uur makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tijdens mij stage heb ik ook wel vrij veel gedaan hoor, maar nu is het ietsje minder geworden
en zo af en toe mogen een paar wingums best vind ik
whehe.. op zich wel lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef denB het volgende:
IK zit al 2 dagen neus te eten!
Ik loop normaal ma-di-woe stage maar als het vakantie is ben ik er de hele week
Maarja dan heb je op do-vrij niets te doen omdat je week gebaseerd is op drie dagen
je moet iets doen om jezelf te dwingen, maar dit klinkt mij teveel als martelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik begin ook altijd vroeg met werken anders kan ik geen 8 uur maken
mja.. waarschijnlijk gaat dat mijn collega's wel opvallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:03 schreef denB het volgende:
Gewoon op schrijven dat je 8uur begint... half9 binnen komen kakken, en op schrijven dat je 5uur weg gaat en gewoon om half5 als je tas in pakken en weg gaan! Werkt voor mij perfect
Joahquote:
Dat is geen optie bij een accountantskantoor helaasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:03 schreef denB het volgende:
Gewoon op schrijven dat je 8uur begint... half9 binnen komen kakken, en op schrijven dat je 5uur weg gaat en gewoon om half5 als je tas in pakken en weg gaan! Werkt voor mij perfect
Mij is het lekker. Zere strot alleen, waarschijnlijk van het carnaval overgehouden, maar dat is nog wel te overlevenquote:
Gargamel!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Stomme winegums.. Ik heb al een half smurfendorp opgegeten
Haha, dat slijt er wel uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mij is het lekker. Zere strot alleen, waarschijnlijk van het carnaval overgehouden, maar dat is nog wel te overleven
Met smurfen eten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt.. al 2,5 week gewoon
dankje.. Is wel een mooie voor voor bij de AS (Anonieme Smurfverslaafden)quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje.. Is wel een mooie voor voor bij de AS (Anonieme Smurfverslaafden)
"Hoi, ik ben Nico en ik eet al 2,5 week geen smurfen"
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry
[..]
als een idioot.. al een jaar of 12/13 denk ik zoiets?
hehe ok..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Pfft, nog drie kwartier voor lunchtijd..
wat een instellingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Maar, wij gaat toch verliezen
Ja jij wel.. Hier gaan ze pas eten om half 1 of 1 uurquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe ok..
Nog een kwartiertje
We moeten tegen het eerste van onze vereniging. Die zijn allemaal veel beterquote:
Me stem is kwijt.quote:
weet ik tochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja jij wel.. Hier gaan ze pas eten om half 1 of 1 uur
ah ok.. nja.. succes met de nederlaag zo klein mogelijk houden danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We moeten tegen het eerste van onze vereniging. Die zijn allemaal veel beterHun staan onverslagen boven aan en wij staan ergens in het middel
Ik denk dat ik voor de volgende ronde sowieso een kaartje regel.. Dan maar alleenquote:
12.00 uur: LUNCH!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje.. wilde het net komen melden
Ik vind het juist altijd wel fijn om laat te lunchen, maar mijn collega's gaan altijd al vrij vroeg (12 uur ofzo). Soms ga ik mee, soms ga ik later. Als ik alleen ga, dan ga ik altijd even de stad in, koop ik daar iets. Als we samen gaan, dan altijd eerst even in het restaurant lunchen en dan een rondje in de stad lopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
12.00 uur: LUNCH!
Ik ga pas om 1 uur waarschijnlijkOf ik moet alleen gaan eten maar dat is ook niet alles
quote:
Vanavond in de kroegquote:
Nee, moet dan nog naar huis rijdenquote:
mja.. in je eentje vind ik het toch minder leuk, hoewel ik dat als verslaggever natuurlijk ook wel doe..quote:
Had geroepen jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
12.00 uur: LUNCH!
Ik ga pas om 1 uur waarschijnlijkOf ik moet alleen gaan eten maar dat is ook niet alles
heftig!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Milou__ het volgende:
Brand alarm ging loos af, komt er meteen een brandweer aan![]()
En mijn 2 stagebegleiders hebben onderling ruzie en dat loopt nu uit de hand
Met 840 het weekend in gaan is veel leukerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik voel een vrijdagmiddagspamsessie opkomen
Nou ja.. we zijn er in 2 dagen aardig doorheen gegaan volgens mij, maar nu komt het maar op een paar mensen aan. Paula is er natuurlijk ook nietquote:
Goeie keukenmevrouw al terug??quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik voel een vrijdagmiddagspamsessie opkomen
Gelukkig welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. we zijn er in 2 dagen aardig doorheen gegaan volgens mij, maar nu komt het maar op een paar mensen aan. Paula is er natuurlijk ook niet
[..]
Goeie keukenmevrouw al terug??
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig welZe was dinsdag geloof ik weer terug, toen was het allemaal weer netjes
Alles bijgevuld en lekker eten enzo (voor zover dat kan met wat ze aangeleverd krijgt.. ) En ze heeft zelfs getrakteerd omdat ze jarig was
klinkt fucking lekker zegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
stokbroodje, pesto tomaat buffel-mozzarella
Vers?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
stokbroodje, pesto tomaat buffel-mozzarella
Hij heeft net zelf zijn buffel in de achtertuin gemolken en de boel meteen ff gekarndquote:
Nou, in Limburg wel, dus opzichquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij heeft net zelf zijn buffel in de achtertuin gemolken en de boel meteen ff gekarndIn Nijmegen kan dat
Dat is om de hoek.. en Hosti heeft Limbo-roots dacht ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, in Limburg wel, dus opzich
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Hoeratje nog voor de kantinejuffrouw van Daph_!!
[..]
klinkt fucking lekker zeg
krabbelen!! en aan zijn haren trekken!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb weer eens ruzie met mijn grafiekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |