quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:23 schreef Animal_FR het volgende:
als die Italianen nu eens stilhielden. Dan kon ik dan het thuispubliek misschien horen.
Dat viel mij op tijdens The Transporter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:20 schreef erikh het volgende:
wat lijkt die gabri trouwens op jason statham joh valt me nu pas op
Je hoeft de topics van de wedstrijden van b.v. PSV dit jaar in de CL maar terug te lezen om genoeg reacties van ajaxieden te vinden die staan te juichen als er een goal tegen PSV gescoord is. Ok, voor de Feyenoord topics moet je iets verder zoeken, maar daar kan ik ook niets aan doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Van de clubs in NL is Feyenoord degene die ik het meest haat, maar in Europa steun ik ze wel. Ik kan er gewoon niet bij hoe je je eigen land kan verraden in Europa.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:24 schreef partyyboyy het volgende:
We gaan gewoon winnen! Ik voel het...een dikke prutsgoal krijgen we!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:23 schreef Animal_FR het volgende:
als die Italianen nu eens stilhielden. Dan kon ik dan het thuispubliek misschien horen.
nu de kaarten nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Die scheids fluit echt overal voor
laat hem ff een penalty voor ajax fluitenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Die scheids fluit echt overal voor
Bel de dokterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:27 schreef finsdefis het volgende:
Sulejmani![]()
Ik begin echt ziek te worden van die zwakke trappen en slome acties
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef leroytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Schop die vent van achter de microfoon weg per favore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |