Mwah, ik had liever gehad dat 'ie mijn kraan kwam makenquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, ik had liever gehad dat 'ie mijn kraan kwam maken.
It's not gonna happenquote:
Bleeg wat waardeloos van de kraanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
It's not gonna happen.
Maar hij mag 'm morgenochtend ff tijdelijk fixen (zodat ik niet meer steeds hoef te dweilen iig) terwijl ik in mijn bed blijf liggen en hij daarna nog moet gaan werken.
Maandag pas de gelegenheid een nieuwe kraan te kopen.
Degenen die hard doorposten, zijn er de laatste tijd wat minder, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey, die KSC is best te volgen tegenwoordig. Het gaat veel minder hard met de deeltjes.
Mjah...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Bleeg wat waardeloos van de kraan
Wel lekker dat jij lekker kan blijven liggen
Weggejaagd gok ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degenen die hard doorposten, zijn er de laatste tijd wat minder, inderdaad.
Weekendquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Weekenduitslapen.. neh dat worrum nie
Zaterdag om 8 uur op, zondag ook..
Omdat zaterdag dus naar de beurs gaan en zondag moet ik gewoon keihard studerenquote:
Zinvol geweld dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, voorganger. Je kan 6 weken lang schouderophalend naar een serverrack staan kijken en constateren dat je buitendienst niet kan VPNnen. Dat kan
Je had ook die server een klap kunnen geven en met 10 minuten je mensen weer aan de gang kunnen hebben
Heldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, voorganger. Je kan 6 weken lang schouderophalend naar een serverrack staan kijken en constateren dat je buitendienst niet kan VPNnen. Dat kan
Je had ook die server een klap kunnen geven en met 10 minuten je mensen weer aan de gang kunnen hebben
Leuk en yuk dus... Nou ja, heb je van alles watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat zaterdag dus naar de beurs gaan en zondag moet ik gewoon keihard studeren
Is best mooi in evenwicht ja hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk en yuk dus... Nou ja, heb je van alles wat.
Tegen ze schreeuwenquote:
Snap je niet dat 't de bedoeling was?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had die foto van je rode haren dan ook tussen spoilertags gezet.
Ow, dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tegen ze schreeuwen
[..]
Snap je niet dat 't de bedoeling was?
Ja, nu wel. Maar jaag je ze ook weer even terug dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tegen ze schreeuwen
[..]
Snap je niet dat 't de bedoeling was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |