Hoezo ongepast?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij weer met je onleuke grappen op ongepaste momenten![]()
.
niet nodig, zie ondertitelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent niet vergeten een visum aan te vragen he?
Tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:24 schreef DaMart het volgende:
Met de KSC natuurlijk!
Die bestaat vandaag precies 2 jaar!.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tof
En Muck ik ga nu alvast langs het spoor staan en zwaai naar elke trein
Dat bestuurt Klonk toch!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu hopen dat je buren niet het busje bellen...
ach, de kans is groot dat ik dan bij mijn werkgever terecht kom, die kennen me en laten me weer gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu hopen dat je buren niet het busje bellen...
of je mag gezellig meekwijlen in de maatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, de kans is groot dat ik dan bij mijn werkgever terecht kom, die kennen me en laten me weer gaan
Nu nog niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:43 schreef Klonk het volgende:
ik kwijl heul niet, ja als ik slaap maar niet als ik niet slaap
Je paard was kapot jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:17 schreef Klonk het volgende:
ik was ff een nieuwe os aan het installen, ben er weer
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
hoe is het? Kan je al wat meer?
Klopt. Dinsdag weer even naar het ziekenhuis en kijken of de foto en bloeduitslagen hetzelfde uitwijzen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
klinkt toch allemaal wel alsof je vooruit gaat
tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Dinsdag weer even naar het ziekenhuis en kijken of de foto en bloeduitslagen hetzelfde uitwijzen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wel steeds wat meer ja!
Doordat m´n lever het weer goed doet, gaat het snel vooruit. Ik loop nu een paar keer per dag de trap op en af. Ik ben naar buiten geweest, heb gisteren weer gekookt voor het eerst in 5 weken. Dus ja, ik kan wat meer!![]()
Al was ik gisterenavond rond half 8 wel ineens heel erg moe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |