ja, sorryquote:Op zondag 1 maart 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebbert!
Wat heb je over voor mn karma en mn HIWKT SP dan?
Het zijn ook mijn nagels nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Bil had mazzel, dat zijn mijn nagels niet, ik post die foto niet
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zijn ook mijn nagels nietthank gawd. Tis gewoon een gegooglede foto.
Kun je nagaan, ik heb Dippie ontmoet! Toen ik de foto met de nagels zag zag dacht ik even dat ze op de meet haar zus had gestuurd of zo.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dacht ik al wel, ik vond het zoooooo niet jou
Nou die had ik in huis, en ik heb het haar gezegd dat ze daar haar gezicht maar mee moest wassen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Niara het volgende:
@Rac Happy Hippy wil ook weleens helpen tegen puistjes
Jij houdt volgens mij van zoehoet!quote:Op maandag 2 maart 2009 02:36 schreef kwakveense het volgende:
woei!! ik heb een bad op mn hotelkamer en ik heb dus even ingeslagen bij lush vanmiddag
ik ga nu mn moeie voetjes en beentjes rusten in een bad met Honey B bathbomb, en een stukje mmmmm bathmel erbij voor extra verzorging... ben benieuwd!
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:04 schreef rac het volgende:
Je bent onoverwinnelijk!
Of ga je voor andere mensen kijken?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Kun je nagaan, ik heb Dippie ontmoet! Toen ik de foto met de nagels zag zag dacht ik even dat ze op de meet haar zus had gestuurd of zo.
Aan de andere kant: die foto klopte ook niet: daar zie je een 100% afgewerkte badkamer.![]()
Speaking of: hoe ist? Is tegelmans al klaar?
Buurman heeft nog niks door, buurman is een soort kluizenaar die altijd de gordijnen dichtheeft en wegrent als je hallo zegt op straat. Alleen verbrandt hij eens in de week of eens in de 2 weken zijn post in zijn achtertuin, dus hij komt er wel achter. Gelukkig is het een compleet verwilderde achtertuin dus zal het niet erg zijn als de Lush planten doodmaakt voor we het hebben kunnen laten repareren, maar het is onwijs klote. Ook omdat met Buurman dus nauwelijks te communiceren valt.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef rac het volgende:
Ik zal ze er direct tussen uithalen! en dan aan haar geven als ze weer bij me langs komt.
@ dip: Ga je nu alle glitters bij de Buurman weghalen of ga je er nog maanden van genieten?
volgens mij is er een rioolpijp lek bij je. Is je terras ook verzakt? Leuke mensen die je jouw huis hebben verkocht zeg, ik zou ze echt
Je krijgt alles dwars door elkaar. Ik kan wel goed herkennen en sommige dingen staat ook de naam op natuurlijk. Wat ik doe is voor iedereen alvast een doos bewaren (zit een slijter om de hoek, daar haal ik wijndozen, zijn lekker stevig... alleen voor oh-oh moet ik wat anders verzinnen LOL) en dan print ik iedereen zn bestelling uit en plak die op de doos met plakband. En als er dan iets uit het grote pakket komt zoek ik een bestelling waar dat op staat, doe het in de doos en streep het af op de lijst. Dat is volgens mij de makkelijkste manier om het goed te verdelen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef rac het volgende:
Krijg je het allemaal door elkaar of heb je per pesoon een pakkje?
Je moet echt wel heel goed zijn in het herkennen van Lush-producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |