abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 21:22:39 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_66595655
oh-oh, die hiwtk sp, ga je die wegdoen?
die lijkt me zóó lekker ook
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 1 maart 2009 @ 21:25:45 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66595786
Jij hebbert!
Wat heb je over voor mn karma en mn HIWKT SP dan?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 1 maart 2009 @ 21:26:19 #178
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_66595815
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebbert!
Wat heb je over voor mn karma en mn HIWKT SP dan?
ja, sorry
ziekenhuizen stinken nu eenmaal behoorlijk
zoals ik al zei heb ik niet echt ruilmateriaal, dus roep maar wat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66596252
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Bil had mazzel, dat zijn mijn nagels niet, ik post die foto niet
Het zijn ook mijn nagels niet thank gawd. Tis gewoon een gegooglede foto.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:37:50 #180
176471 oh-oh
pi_66596310
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het zijn ook mijn nagels niet thank gawd. Tis gewoon een gegooglede foto.
Dacht ik al wel, ik vond het zoooooo niet jou
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66596485
Mghighihiihighi. *stelt beeld over Dipkip weer terug bij*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66599640
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dacht ik al wel, ik vond het zoooooo niet jou
Kun je nagaan, ik heb Dippie ontmoet! Toen ik de foto met de nagels zag zag dacht ik even dat ze op de meet haar zus had gestuurd of zo.

Aan de andere kant: die foto klopte ook niet: daar zie je een 100% afgewerkte badkamer.

Speaking of: hoe ist? Is tegelmans al klaar?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 maart 2009 @ 02:36:23 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66605096
woei!! ik heb een bad op mn hotelkamer en ik heb dus even ingeslagen bij lush vanmiddag
ik ga nu mn moeie voetjes en beentjes rusten in een bad met Honey B bathbomb, en een stukje mmmmm bathmel erbij voor extra verzorging... ben benieuwd!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 2 maart 2009 @ 08:32:36 #184
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66606117
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Niara het volgende:
@Rac Happy Hippy wil ook weleens helpen tegen puistjes
Nou die had ik in huis, en ik heb het haar gezegd dat ze daar haar gezicht maar mee moest wassen.

ze heeft het gedaan en vanmorgen was het al wel wat rustiger, of dat echt door happy hippy komt zou kunnen.Kan ook zijn dat het geneest maar het word minder.

Ze keek de hele dag in de spiegel , toen ik er iets van zei, reageerde ze maar ik kijk naar mijn ogen die zijn namelijk heel mooi . Ik moet ook niet de hele tijd naar het slechte kijken
pi_66606227
quote:
Op maandag 2 maart 2009 02:36 schreef kwakveense het volgende:
woei!! ik heb een bad op mn hotelkamer en ik heb dus even ingeslagen bij lush vanmiddag
ik ga nu mn moeie voetjes en beentjes rusten in een bad met Honey B bathbomb, en een stukje mmmmm bathmel erbij voor extra verzorging... ben benieuwd!
Jij houdt volgens mij van zoehoet! Geniet ervan!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 maart 2009 @ 08:54:14 #186
176471 oh-oh
pi_66606484
T eerste dat ik vanochtend zag was glitterrrrrrrrr op Chico zn snoet
Strakjes ff pakketje klaar maken voor rac & Dipkip, vlopje voor Mirjam en naar de post.
Er staan 4 grijpzakkies op kantoor , het rook hier echt hemels toen ik aankwam vanochtend
Ik hoop dat er nog zakken zijn vandaag
( Groucho Marx )
  maandag 2 maart 2009 @ 09:04:29 #187
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66606689
Je bent onoverwinnelijk!

Of ga je voor andere mensen kijken?
  maandag 2 maart 2009 @ 09:14:19 #188
176471 oh-oh
pi_66606904
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:04 schreef rac het volgende:
Je bent onoverwinnelijk!

Of ga je voor andere mensen kijken?
Ook
( Groucho Marx )
pi_66610431
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Kun je nagaan, ik heb Dippie ontmoet! Toen ik de foto met de nagels zag zag dacht ik even dat ze op de meet haar zus had gestuurd of zo.

Aan de andere kant: die foto klopte ook niet: daar zie je een 100% afgewerkte badkamer.

Speaking of: hoe ist? Is tegelmans al klaar?

Nee Tegelman is nu een paar dagen druk bij andere mensen hij zegt dat ie woensdag weer komt en dan alles afmaakt, maar ik betwijfel of dat allemaal kan in een dag dus ik denk dat het later wordt.

Maar het ergste is nog wel dat we ontdekt hebben dat het riool nog steeds niet goed is, want als wij het bad leeg laten lopen stroomt de tuin van de buurman onder water. Er liggen nu zelfs lushglitters
  maandag 2 maart 2009 @ 12:28:12 #190
176471 oh-oh
pi_66612663
Ik ga zo naar het postkantoor met de doos voor rac en de vlop voor Mirjam
Was nog ff proppen, doosje dat ik eigenlijk klaar had was te klein, verder vond ik hier alleen maar hele grote dozen die ik dan weer moest vullen met t een of ander, en 1 tussenmaatje dat dus precies pastte
Ik hoop dat alles een beetje heel aankomt!
De spulletjes voor Dip zitten er los bij in, met een stickertje er op.
( Groucho Marx )
  maandag 2 maart 2009 @ 12:47:28 #191
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66613295
Ik zal ze er direct tussen uithalen! en dan aan haar geven als ze weer bij me langs komt.

@ dip: Ga je nu alle glitters bij de Buurman weghalen of ga je er nog maanden van genieten?

volgens mij is er een rioolpijp lek bij je. Is je terras ook verzakt? Leuke mensen die je jouw huis hebben verkocht zeg, ik zou ze echt
pi_66613796
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef rac het volgende:
Ik zal ze er direct tussen uithalen! en dan aan haar geven als ze weer bij me langs komt.

@ dip: Ga je nu alle glitters bij de Buurman weghalen of ga je er nog maanden van genieten?

volgens mij is er een rioolpijp lek bij je. Is je terras ook verzakt? Leuke mensen die je jouw huis hebben verkocht zeg, ik zou ze echt
Buurman heeft nog niks door, buurman is een soort kluizenaar die altijd de gordijnen dichtheeft en wegrent als je hallo zegt op straat. Alleen verbrandt hij eens in de week of eens in de 2 weken zijn post in zijn achtertuin, dus hij komt er wel achter. Gelukkig is het een compleet verwilderde achtertuin dus zal het niet erg zijn als de Lush planten doodmaakt voor we het hebben kunnen laten repareren, maar het is onwijs klote. Ook omdat met Buurman dus nauwelijks te communiceren valt.

Het schijnt te komen door een put die we hebben in de tuin, daar watert het huis eerst op af en daarna moet het doorstromen naar het riool. Schijnbaar staan de putten van ons en de buren met elkaar in verbinding en is bij onze put de doorstroom met het riool kaput. Dat is de inschatting van Tegelman. Ik weet niet of ik dat moet geloven, we zullen wel weer iemand moeten laten komen...

Ik word er echt knettergek van, er is verdomme NIETS goed aan dit huis. Het dak is lek, de riolering doet het niet, de electra is om van te janken... En dat wordt je dan verkocht als 'hoeft niets meer aan te gebeuren, je kunt er zo in'
  maandag 2 maart 2009 @ 13:24:58 #193
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66614406
Wij hebben ook een gezamelike afvoer met de buren gehad (vorige eigen huis jaren 30) en ook bij dit huis was er een grespijp kapot gegaan, dat hebben we zelf ook moeten repareren, gelukkig was onze buurman heel handig. Maar dat is al zeker een jaar of 9 geleden.

Misschien brengen de glitters wat kleur in de buurman zijn leven
pi_66615282
Ons huis is ook uit de jaren 30 shitzooi. Moet de hele tuin open zeker?
  maandag 2 maart 2009 @ 14:06:12 #195
176471 oh-oh
pi_66615883
Spullen zijn gepost!
Helaas pindakaas zijn de zakken nu echt opperdepop.
Ik vertelde nogal dramatisch het glitterballendrama van zaterdag nacht, en zij dacht dus dat ze me een Jingle Spells gegeven had, maar dat was dus een andere waarvan ik de naam alweer kwijt ben
Toen schrok ze er wel van want dat zijn idd aso veel glitters zei ze
Ze heeft het afgekocht met een Hagen Bath of hoe t heet.
Dippie, wanneer zou de bestelling komen???
( Groucho Marx )
pi_66616839
Ik gok eind deze week misschien duurt het nog wel wat langer omdat het zo veel is, dat weet ik niet. Maar bij mijn andere bestellingen was het ongeveer 5 werkdagen. En vandaag is de 1e of 2e werkdag.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:34:12 #197
176471 oh-oh
pi_66616937
Spannend
( Groucho Marx )
  maandag 2 maart 2009 @ 14:50:35 #198
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66617536
Krijg je het allemaal door elkaar of heb je per pesoon een pakkje?

Je moet echt wel heel goed zijn in het herkennen van Lush-producten
pi_66617785
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef rac het volgende:
Krijg je het allemaal door elkaar of heb je per pesoon een pakkje?

Je moet echt wel heel goed zijn in het herkennen van Lush-producten
Je krijgt alles dwars door elkaar. Ik kan wel goed herkennen en sommige dingen staat ook de naam op natuurlijk. Wat ik doe is voor iedereen alvast een doos bewaren (zit een slijter om de hoek, daar haal ik wijndozen, zijn lekker stevig... alleen voor oh-oh moet ik wat anders verzinnen LOL) en dan print ik iedereen zn bestelling uit en plak die op de doos met plakband. En als er dan iets uit het grote pakket komt zoek ik een bestelling waar dat op staat, doe het in de doos en streep het af op de lijst. Dat is volgens mij de makkelijkste manier om het goed te verdelen.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:02:25 #200
176471 oh-oh
pi_66617962
Chips, als ik had geweten dat je voor mij nog een grote stevige doos zocht dan had ik dr nu een naar rac gestuurd
Oh je verheugd je er echt al op he?
Dat je zelfs al een systeem hebt bedacht
Foto's maken he
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')