ZIek, is dat karakterisiek voor joden dan? Ongelooflijk, DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoorde net bij de Wereld draait door dat hij zijn kinderen het Israelische alfabet leerde.
Ben ik niet me je eens, dat hoeft niet zo te zijn. Hij is vrij zijn kinderen te leren wat hij wil.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
ZIek, is dat karakterisiek voor joden dan? Ongelooflijk, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
alfa, beta, gamma, delta.. Israelisch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft van Hanegem Joodse voorouders? Of is hij zelf Jood? Ik hoorde net bij de Wereld draait door dat hij zijn kinderen het Israelische alfabet leerde.²
Dat zijn we dan gelukkig eens. Het is inderdaad niet meer dan een wetenswaardigheidje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekker belangrijk of hij jood is
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
ZIek, is dat karakterisiek voor joden dan? Ongelooflijk, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |