Ik wacht de foto's af.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente en Ajax allebei doorgaan, ga ik uit de klerenEn ja, jullie mogen me quoten
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente en Ajax allebei doorgaan, ga ik uit de klerenEn ja, jullie mogen me quoten
Boehoe wat spannend, ik ga ook uit dekleren als ze niet doorgaan, moet me toch uitkleden vanavond.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Picsquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
moet me toch uitkleden vanavond.
Je vergeet "maar ik maak er geen foto's of filmpjes van"quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Schakelde ze naar de arena?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:33 schreef Noshiba het volgende:
Bontkraagjes aleerttt
* Aanvoerder begint langzaam z'n spijkerbroek te ontknopen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Schakelde ze naar de arena?
Wij hebben amper bontkraagjes, allemaal polo petjes tegenwoordig hequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Schakelde ze naar de arena?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |