abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66994184
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

yIDoghQo' ! tlhIngan maH.
Jouw markt is duidelijk net aangeboord

Ik vereenzelvig mezelf het meeste met Guerlain: simpele maar briljante composities met oog voor kwaliteit en traditie. Ik ben ook erg van de tradities en houd van simpel eten en goeie ingrediënten zoals in de Italiaanse keuken.

Ow enne, vanavond first date gehad die erg geslaagd was dus bij SMW kan weer een positieve herinnering opgeteld worden
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:25:08 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66994289
Klinkt goed!!! SMW rulez

Ik weet niet welk parfummerk ik ben.
Confidence through competence
pi_67007022
A messenger who opens a thousand doors in the memory

Composed with the rarest and most expensive essential oils

Should be the essential in the excessive

Ik ben dus By Kilian

pi_67025999
quote:
Thanks, besteld en inmiddels binnen, en oh wat is 'ie toch lekker. Zwaar, zoet en poederig, ruikt echt zoals sommige lipsticks. Niet iets wat je overdag draagt, daar vind ik 'm te zwaar voor. Maar voor die avonden dat je net iets meer werk maakt van jezelf gaat er niks boven Lipstick Rose
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_67026331
Graag gedaan
pi_67026727
Hey W1ZZ! Vond je 't nog wat, die Hulot's Holiday van CB?
pi_67027123
Ahh ja. Jazeker hoewel ik in 't begin wel even moest wennen. Erg neusprikkelend zullen we maar zeggen. Maar het zilte zit er zeker in, net als in Heeley Sel Marin.

Ik snap wel dat het hoort bij CB geuren maar ik vind het meer een beleving dan iets dat ik zou willen dragen. Heb jij dat ook?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:40:59 #158
55709 Stereotomy
pi_67027285
Josja, is Dior Homme niet iets voor jou dan? Wordt ook vergeleken met lipstick of makeup-tas.

Chandler Burr heeft trouwens wel iets leuks over lipstick rose geschreven:

http://www.nytimes.com/in(...)tml#pageName=13scent

En grappig dat je je zo happy voelt, juist omdat Lipstick Rose zo op lippestift lijkt. Glow van J.Lo werd schijnbaar door de insiders in de industrie zó gepositioneerd dat het naar makeup zou ruiken, wat deels de reden is voor het succes van dit geurtje:

http://www.nytimes.com/indexes/2008/09/28/style/t/index.html#pagewanted=0&pageName=28scentnotes&

En ja ik ben een Chandler Burr fanboi ja. Hij heeft niet altijd gelijk, maar ik vind zijn technische visie en zijn schrijfstijl ontzettend gaaf gecombineerd.

[ Bericht 44% gewijzigd door Stereotomy op 13-03-2009 23:46:41 ]
pi_67027691
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef W1ZZ het volgende:
Ahh ja. Jazeker hoewel ik in 't begin wel even moest wennen. Erg neusprikkelend zullen we maar zeggen. Maar het zilte zit er zeker in, net als in Heeley Sel Marin.

Ik snap wel dat het hoort bij CB geuren maar ik vind het meer een beleving dan iets dat ik zou willen dragen. Heb jij dat ook?
Ja, het gros van de geuren van CB vond ik ook vooral leuk om even te ruiken, maar zou ik nooit kunnen dragen. Deze vond ik wat meer gangbaar dan de rest en een goede invulling voor een nog in mijn collectie ontbrekende aquatic. En bovendien maar iets van ¤45 voor 100ml!
pi_67027738
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Josja, is Dior Homme niet iets voor jou dan? Wordt ook vergeleken met lipstick of makeup-tas.
Of Putain des Palaces van Etat Libre d'Orange (let, as usual bij EldO, niet op de naam alsjeblieft). Een en al zeep, poeder en lipstick.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:00:29 #161
55709 Stereotomy
pi_67027811

Czech & Speake zijn niet te zuinig geweest
pi_67027875
wtf! Had je gewoon wat sampletjes aangevraagd of wat besteld?
pi_67027966
Nice. Ik heb ook weleens een zootje samples van ze opgestuurd gekregen. Vriendelijke lui over de mail! Helaas is C&S niet helemaal mijn smaak hoewel ik die Cuba wel met plezier zou dragen als ik 'm van iemand cadeau kreeg.

@LKS: ik zal m een dezer dagen wel eens een volle dag geven maar ik denk niet dat het liefde wordt eerlijk gezegd. iig niet om te dragen, wellicht om af en toe even aan het sample'tje te ruiken
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:07:27 #164
55709 Stereotomy
pi_67028010
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
wtf! Had je gewoon wat sampletjes aangevraagd of wat besteld?
Ja, gewoon naar de website gaan en alles aanklikken wat je kunt.
pi_67028065
Mmmkay, het voelt wel apart aan trouwens zo'n water based parfum, veel dikker. Bij een spray op de pols moet ik ook meteen opletten dat er geen druppel m'n arm afloopt. Bij het maken van dat testertje kwam er ook een laag schuim op te staan dat ik even dacht dat ik per ongeluk een fles dreft aan het decanten was.
pi_67028178
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, gewoon naar de website gaan en alles aanklikken wat je kunt.
Done and done! Bedankt voor de tip
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:15:09 #167
55709 Stereotomy
pi_67028215
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Done and done! Bedankt voor de tip
Bedank Basenotes maar.
pi_67028303
Jij bent mijn gateway naar Basenotes Stereo, zo vaak kom ik daar niet.

Ik neem mezelf wel vaak voor trouwens om er vaker te posten/lurken, maar op de één of andere manier komt 't maar niet in m'n vaste websites-rondje terecht.
pi_67031335
Ik heb ook maar even alle samples aangeklikt voor cologne en shaving products. Ik ben ook een beetje een shavegeek met mooie dassenharen kwast, ouderwets mes en scheercrèmes enzo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:42:50 #170
55709 Stereotomy
pi_67035841
Ik ben van de Gillette Mach 3 en babyolie.

Ik ben Givenchy Pi Neo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:04:25 #171
55709 Stereotomy
pi_67036376

Twitpic hotlinkt blijkbaar niet

Oh en:
quote:
Bulgari sluit winkels Uitgegeven: 14 maart 2009 09:38
Laatst gewijzigd: 14 maart 2009 09:48

AMSTERDAM - Luxe juwelenhuis Bulgari gaat een aantal slecht lopende winkels sluiten. Het juwelenhuis heeft een moeilijk jaar gehad, waarin de winst met meer dan 45 procent daalde.

Ook zal het bedrijf de collectie verkleinen om de verkoop te verbeteren.

Bulgari is het meest bekend om zijn juwelen, die vaak worden gedragen op de rode loper door sterren als Kate Hudson en Keira Knightley. Ook exploiteert het luxemerk horloges en parfums.

Moeilijk jaar

De verkoop van parfums is als enige gestegen, met 12 procent. De verkoop van horloges gaat het slechtst; die daalde met bijna 11 procent.

“Dit jaar zal zeer moeilijk worden. We kunnen geen voorspelling geven voor het komende jaar omdat de situatie zo gecompliceerd is,” aldus Francesco Trapani, executive officer van Bulgari.
Thank god voor commerciele flankers als Bulgari Aqua Marine, Omnia Green Jade en Jasmin Noir.

Oh, en ik heb nu Serge Lutens' Ambre Sultan op. Dit is PRECIES de geur van ' bitter tea' (Fu cha) die kleine kinderen in China moeten drinken van hun ouders wanneer ze ziek zijn. Althans, totdat ze een keertje over hun nek gaan van de intens bittere en medicinale smaak.

Wil je hetzelfde ruiken? Ga naar de alternatieve geneesheer, ga een uur in zijn medicijnenkast staan, en kom er dan uit.

Een echte Lutens oriental: grotesk, bombastisch, zwaar en ondraagbaar voor mij.

[ Bericht 36% gewijzigd door Stereotomy op 14-03-2009 14:55:00 ]
pi_67050477
Hey WIZZ, kan je RG pour homme beschrijven ajb?
Mn moeder heeft de RG voor dames in haar kast staan en die ruikt wel erg apart.
the pleasure - the privilege is mine
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:56:27 #173
55709 Stereotomy
pi_67050558
RG pour Homme ruikt naar scheerschuim

RG ruikt naar rozen.
pi_67094207
Heb vanochtend het zegel van m'n L'Heure Bleue fles verbroken en voorzichtig één spray opgedaan. Ik wilde eigenlijk wel meer doen maar omdat het parfum is ben ik bang dat ik in een straal van 3 meter te ruiken ben

Anyway, het eerste begin was ietwat alcoholig met een scherp nootje van de bergamot, maar nu komen de anijs en heliotroop bovendrijven... Heel erg lekker en ik ben echt heel benieuwd hoe ie zich gaat ontwikkelen!

pi_67113319
Ik loop nu 2 dagen met L'eau d'Hadrien. Wat een heerlijke geur is dat. Echt een werk geurtje. Lekker simpel met een twist of liever een prikkel.

Basenotes zegt woody citrus en dat is het ook precies in een notendop. Geen puntenslijpsel eerder een stapel vers brandhout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')