Dik voor me kaar show toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:Warme Balletjes van de Koningin
Zin in morgen
Misschien zelfs nog voor onze tijd..quote:
De oude versie wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog voor onze tijd..
Dat zou best kunnen ja.. Ik ken het waarschijnlijk ook niet livequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog voor onze tijd..
Hehe, ja in een vlaag van verstandsverbijstering dacht ik je te slim af te zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja edit maar snel. ik zag het wel![]()
Beantwoord met dt![]()
amai meneer de burgemeester!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef jna het volgende:
Ik moest kloppen, want de bel doet het niet
Nou, dan gaan jullie morgenavond dus allemaal kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja.. Ik ken het waarschijnlijk ook niet live
Het is toch wel heel lullig dat niemand die vent kent die samson speelt en Gertje 1 van de rijkste mensen in de Benelux isquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
amai meneer de burgemeester!!
Gert is heldquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
Het is toch wel heel lullig dat niemand die vent kent die samson speelt en Gertje 1 van de rijkste mensen in de Benelux is
als ik niets beters te doen hebt, zou ik dat zomaar kunnen doen denk ik misschien wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, dan gaan jullie morgenavond dus allemaal kijken
whoah.. whoah!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
Het is toch wel heel lullig dat niemand die vent kent die samson speelt en Gertje 1 van de rijkste mensen in de Benelux is
Wordt het niet eens tijd dat Gert eens zijn bel gaat maken...quote:
Whoah Whoah, maar Gertje, krijg ik niet een deel van dat geld dan? NEEEEEEE SAMSONquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ik niets beters te doen hebt, zou ik dat zomaar kunnen doen denk ik misschien wel ja
[..]
whoah.. whoah!!
Maar lullig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |