Omdat hij die pas een keer of 20 op tv heeft laten zien ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef skadhd het volgende:
Dennis Storm is wel jummie.
Hoe weten we van die grote piemol?
troost je... ik ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef skadhd het volgende:
Oh...die heb ik nog nooit gezien...En ik kijk nog wel zoveel tv.
Een foto van mn meneer posten...
K zal et even vragen..
waarom moet het altijd groter, langer en dikker ????quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:![]()
hij is er echt heel erg blij mee hè? mannen![]()
Wel redelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef Popples het volgende:
[..]
he jij moet rusten![]()
grapje hoe is het nu met je?
Pip? Niels of eh... Mees. Moeilijk zeg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog een idee voor een leuke naam voor de zonnekindpop van Pepijn?
Het wordt een jongenspop, maar hij is nog naamloos. En Pepijn is nog net te klein om zelf de naam te bedenken en ik weet niets leuks.
Ow geen dennis, dat vind ik niks voor een pop.
Wat een duffe post.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas heeft van mijn tante een antroposofische pop gekregen; die heet Tom. Toeval!!
Nog wel een uurtje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
Lol, hoe lang blijft ie daar nog zitten dan?haha.
Ja, ik moet de eerste vrouw tegenkomen die vol trots over het formaat of model van haar doos praat, nog tegenkomen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:![]()
hij is er echt heel erg blij mee hè? mannen![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, ik moet de eerste vrouw tegenkomen die vol trots over het formaat of model van haar doos praat, nog tegenkomen.![]()
Ik kan me er dan ook weinig bij voorstellen. Hoewel het voor mannen wel belangrijker zal zijn, vanwege prestatiegerichtheid e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |