Omdat -SG- graag moderator wil worden, of zich alvast aan het indekken is om onder een toekomstige ban uit te komen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat -SG- graag moderator wil worden, of zich alvast aan het indekken is om onder een toekomstige ban uit te komen.
Je kan niet 1 van de 2 hebben noob. Het is een pakketje of nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef Noorseviking het volgende:
Eerder Brechtje dan die kenau.
de Yvonne.ZIP?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je kan niet 1 van de 2 hebben noob. Het is een pakketje of niet
Jij bent niet liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je kan niet 1 van de 2 hebben noob. Het is een pakketje of niet
Ik hoop dat het een mod van de oude stempel is. Eentje met een afkeer van slowchat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:43 schreef Noorseviking het volgende:
Trouwens wanneer komt die nieuwe mod in KLB.. het is tijd voor ontgroening
Viswijfje.rar.... Dat jij dat niet wist hey!?quote:
Pffffffffffttt echt wel hoor. See my usericonekequote:
je loopt achterquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Viswijfje.rar.... Dat jij dat niet wist hey!?
Geniaal of niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:13 schreef miodzio het volgende:
Ik probeer...
I will survive.
Hebben jullie mij gemist...
Ditwordtheusgeenslowchathoorremlof
Ja of nee
Wat moet je, gast?
zijn doel was (of het nog zijn doel is is onbekend) om de modjes goed bezig te houden. Vooral Het_hupt was een gewillig "slachtoffer" van -SG-quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:13 schreef miodzio het volgende:
Ik probeer...
I will survive.
Hebben jullie mij gemist...
Ditwordtheusgeenslowchathoorremlof
Ja of nee
Wat moet je, gast?
Ik pleit voor een nekschotquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:17 schreef Twerk het volgende:
Ik pleit voor een borsvergroting.. Wie doneert?
Je bent toch niet op je tietjes getrapt?quote:
Voor die yvonne, doosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je bent toch niet op je tietjes getrapt?
Wil je ook nog een schaamlip-verkleining?quote:
Als je toch bezig bent!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wil je ook nog een schaamlip-verkleining?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |