Komt omdat je bruin bentquote:
Keej... wist niet dat dat meteen hele pulldown blokkeerdequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat je bruin bent
Zwart kan hier in ieder geval niet posten.
quote:
Oh oh oh wacht!!quote:
Hmmmm. Interessant.....quote:
Nee, ik vind dat je zwarten niet moet discrimineren.quote:
Nee, maar die ziet er toch gewoon hetzelfde uit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
Heb je daar trouwens ook een bovenaanzicht van?
Staat ie toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
En waarom staat dit topic nog niet in B&H?
Niet iedereen is even zwartquote:
Klopt, ik ben de Michael Jackson onder de users.quote:
Doe maar FC.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:30 schreef Bart het volgende:
Wie maakt er even een poll waar dit topic gaat eindigen?
Je mist toch nog wat ruimtelijk inzicht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar die ziet er toch gewoon hetzelfde uit?
Anders, nl.: FC.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:31 schreef Olep het volgende:
Poll: Waar zal dit topic eindigen?KPD MED
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ga je d'r nog wat aan doen?quote:
Aan het feit dat dit topic helemaal onderaan de topiclist staan in het betreffende forum waar hij op dat moment in staat...quote:
Top! Permban neem ik aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef murp het volgende:
[..]
al gedaan en een banaanvraag gedaan
Nee hoor... dat denken ze alleen maar...quote:
blufquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:57 schreef HuHu het volgende:
Ik ken nog een leuk truucje: [FO][BUG] Topic verplaatsen naar privé-forum mogelijk.
Mag ik?
Nee, dat zou ik niet leuk vinden HuHuquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:57 schreef HuHu het volgende:
Ik ken nog een leuk truucje: [FO][BUG] Topic verplaatsen naar privé-forum mogelijk.
Mag ik?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:57 schreef HuHu het volgende:
Mag ik?
Ik keekquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef murp het volgende:
[..]
al gedaan en een banaanvraag gedaan
quote:
Kan jij notes zien danquote:
Terecht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:37 schreef Misan het volgende:
[..]
die post waarbij je je laatste note kreeg is niet eens verwijderd of aangepast ofzo
Wat? Nog nooit een zwangere vrouw buiten in de vrieskou in bikini een emmer water over d'r kop zien gieten?quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Nog nooit een zwangere vrouw buiten in de vrieskou in bikini een emmer water over d'r kop zien gieten?
eigenlijk wel geil....quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Nog nooit een zwangere vrouw buiten in de vrieskou in bikini een emmer water over d'r kop zien gieten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
eigenlijk wel geil....
*fap fap fap*
dat wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Nog nooit een zwangere vrouw buiten in de vrieskou in bikini een emmer urine over d'r kop zien gieten?
en jij bent?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
kunnen we het topic niet naar jou schoppen?
Misan is tof!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |