oh ja, en waarom heb je ze nu niet aan dan ?quote:
omdat het wat lastig werken isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, en waarom heb je ze nu niet aan dan ?
ja, maar ik denk dat dat verder wel goed komtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee eerst even praten over afgelope week toen het zo klote ging
jawel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat dat verder wel goed komt
heb je al een rolstoel besteld ? ik bedoel ehmmm...... dat wordt een interessant weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel.
we zaten gisteren te chatten terwijl we romantische liedjes op de radio luisterde
echt een schatje is het
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel.
we zaten gisteren te chatten terwijl we romantische liedjes op de radio luisterde
echt een schatje is het
haha nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack neuriet ja dat is liefde, liefde op het eerste gezicht![]()
owjah.... ik heb geeeeeeen zin meer [ afbeelding ]
aaaaaaaaaaaaahwquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel.
echt een schatje is het
das idd wel een enorm mooi romantisch nummerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha nee.
maar ineens zei ze dat ons liedje op de radio was.
ik gelijk geopend.
brian adams - everything i do
quote:
is dat niet het pipi monster van runx?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat niet het pipi monster van runx?
jah dat zekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee
ze heeft er wel zin in iig
[ afbeelding ]
ik zeg dood aan alle pinguins!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:02 schreef Friday12 het volgende:
zit op school![]()
vast beoordelingseenheid maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
mjah mhoa kan beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
idd, iedereen natuurlijk vrij.
nou ik moet zeggen ik heb al aardig wat werk verzet
whehe, ja je kan niet meer doen dan je horoscoop zegt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
mjah mhoa kan beteralles gaat volgens mijn horoscoop
geile avaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |