quote:
Kenker he.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:25 schreef Murmeli het volgende:
laat mij dan gewoon een topic dichtgooien, als jij het toch niet leuk vindt
druif
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ah. noem me maar superman
want de J is superstang
vroeger was ik niet de man
nu ben ik uberspang
![]()
![]()
![]()
Ik ook allesbehalve depri.quote:
Gelukkig maar.quote:
Hij wil aandachtquote:
ik doe waar ik zelf achter sta, en ben daar verder ook eerlijk in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wil mensen niet kwetsen en heb nogal gauw het gevoel dat ik dat doe, of dat iets kwetsend zou kunnen zijn
Volgens mij zegt ie dat al als er 1 beetje negatieve ervaring/opmerking komtquote:
quote:
Zou het? Zou hij niet genoeg vrouwelijke aandacht krijgen?quote:
Ik neem aan dat je Ado bedoelt?quote:
Ik snap je wat je zegtquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie dat al als er 1 beetje negatieve ervaring/opmerking komt
Aaah, wil je ook aandacht?quote:
zeg krentebolletje... jij hebt gisteren al twee keer een topic gesloten, mag ik ook eens 5 seconden aandachtquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:25 schreef Murmeli het volgende:
laat mij dan gewoon een topic dichtgooien, als jij het toch niet leuk vindt
druif
Ik bedoel uiteraard tussen jou en Odol.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Ado bedoelt?
Dat zul je hem moeten vragen, mocht ie hier weer een keer zijn![]()
(in t topic dus, niet bij mij)
Dat denk ik wel ja..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou het? Zou hij niet genoeg vrouwelijke aandacht krijgen?![]()
Dan is hij wel onverzadigbaar he?
Je weet dat je dr nu uitmaakt voor puistenkop hequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg krentebolletje... jij hebt gisteren al twee keer een topic gesloten, mag ik ook eens 5 seconden aandacht
Ben je nou weer tussen de regels door aan het flirten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja..Op alledrie
quote:
Ja, met iedereen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben je nou weer tussen de regels door aan het flirten?
Goed hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard tussen jou en Odol.
quote:
Details... Be a little bit more murm en kwaak. Gewoon wat gore verhaaltjes.quote:
Idd kwaakemansquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je dr nu uitmaakt voor puistenkop he
*wink* *wink*quote:
Heb me net afgetrokkenquote:
hebben wij gore verhaaltjes gepost???quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Details... Be a little bit more murm en kwaak. Gewoon wat gore verhaaltjes.
koop ik wel een pot clearasil voor der, ben flexibel als een barbapapa immers..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je dr nu uitmaakt voor puistenkop he
kan je dat niet meer ofzo?quote:
HEY! LUL!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koop ik wel een pot clearasil voor der, ben flexibel als een barbapapa immers..
jij ging met Joey neuken, ik kon toch ook niet weten dat koning testosteron maar 1 keertje kon!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je dat niet meer ofzo?
watje...
dan neem ik kwaak wel weer. maar die is nu bezig met Nouk
doe ik er speciaal voor jouw een roze strikje omquote:
Kan wel maar ik moet aan mn sporten denkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je dat niet meer ofzo?
watje...
dan neem ik kwaak wel weer. maar die is nu bezig met Nouk
Ik mag niet zeggen dat ik blij ben, dat moet je tussen de regels door lezenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Details... Be a little bit more murm en kwaak. Gewoon wat gore verhaaltjes.
quote:
oh ik dacht dat jullie dat leuk vonden (zie paar posts terug van JoeyT)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:39 schreef Thrar het volgende:
kunnen jullie die echtelijke ruzies niet in pm houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |