quote:
vande week had WL een pic met een gecrashde eend in de sneeuwquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En iets met een neer vallende eend?
van jou moet alles wat naakt is achter een spoiler...doe jij dan ff voor mij die dode beesten achter een spoiler?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
kijk maar uit moozzie... oftewel elandje...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
zelfmoord smile wahahah waar is zijn baard
en tulband
dat is geen eend...quote:
Doodsverwensing!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, is goed, afgesproken...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
van jou moet alles wat naakt is achter een spoiler...doe jij dan ff voor mij die dode beesten achter een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Nou enquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is geen eend...dat is een kuikentje... oftwel kip...
godsamme ik moest me lach in houden nu zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
ja zo eens in de twee a drie weken is er weer zo'n topic in GRTDOJW ja...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:47 schreef Olep het volgende:
Is dit trouwens een smiley topic? [ afbeelding ]
wahahahquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:47 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Past precies voor runx
Ahh komop ga mee zoekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja zo eens in de twee a drie weken is er weer zo'n topic in GRTDOJW ja...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die 2 smileys doet hij ook onder elkaar
die vond ik te groot om te posten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:59 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
nou dit kunnen we ook wel bijna doen
Der zijn wel meer dingen te groot om te postenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die vond ik te groot om te posten...
en nee het zit niet in je broekquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Der zijn wel meer dingen te groot om te posten
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en nee het zit niet in je broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |