Hét horloge, de 14045 ofzo. Ze hebben 'm alleen al bijna een maand nietquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan helaas (nog) maar, heel toevallig, heb ik die functie wel aangevraagd van de week bij Danny, speciaal voor dit topic.
6 maart dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hét horloge, de 14045 ofzo. Ze hebben 'm alleen al bijna een maand niet
Jack had mij verteld dat deze horloges uit de markt waren..quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
6 maart dus.
komt waarschijnlijk omdat er 44 reserveringen staan, en ze er steeds maar 10 binnenkrijgen ofso.
ik heb die ook besteld.
En bookmark deze post maar.
http://dealextreme.com/fo(...)-100~threadid.284588
FP is juist snel bij mij?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:57 schreef Stinosss het volgende:
[..]
FC is langzaam. Het wordt wel snel verzonden maar is tamelijk lang onderweg.
Jack is een kansloze ex-werknemer van DX. Raar kereltje. Zie de vorige reeksen.
Ik zit ook al tijden te kijken naar GSM's. maar ken dus niemand die er 1 heeft. Er schijnt dus een probleem met de IMEI nummers te zijn, die zijn gekloond en dan gaat het dus niet werken hier..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:15 schreef NextTVH het volgende:
Deze mobiel lijkt mij best wel goed![]()
Of heeft iemand andere ervaringen ?![]()
En dat gaat nog 2 keer door als je pech hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Andyy het volgende:
godver, pakketjesman langs geweest was niemand thuis
Wanneer de 1e bezorgpoging mislukt is kan ik ook meteen volgende de dag mijn spul op komen halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En dat gaat nog 2 keer door als je pech hebt.
Er is zat nuttig spul op DXquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef Gutz het volgende:
pfff, ik heb altijd het probleem bij DX dat ik iets wil bestellen wat daadwerkelijk nuttig is. En die zijn er gewoonweg niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sweetlady-o mogen we naaktfoto's van jou?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sweetlady-o mogen we naaktfoto's van jou?
Ik heb het gedaan met tang , naald , brute force . succesquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef Granaatappel het volgende:
Verdomme zeg, die pinnetjes van dat horloge zitten wel erg vast, krijg ze gewoon niet los op ééntje na nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |