Betrouwen..? Vertrouwen, wantrouwen, aankoop berouwen..?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef Arn0 het volgende:
Heeft er iemand hier al eens een MP3/MP4 besteld op DX? Er is er een van 8 GB voor 45 dollar, maar er staat geen review bij dus ik weet niet of ik dat moet betrouwen..
Of hij werkt met jouw laptop, moet je zelf even kijken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
mn voeding van mn notebook is d00d.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Is dat wat/ En kan iemand mij vertellen, aangezien ik het niet kan vinden, of het enkel een amerikaanse stekker is? Of dat er een aparte europa stekker bij zit?
ooh, en is het geschikt voor een acer aspire 1520 serie
oooh die netsnoeren stik ik in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of hij werkt met jouw laptop, moet je zelf even kijken?
Die plugjes die erbij zitten, is een van die hetzelfde als die je nu gebruikt?
En dat ding is 100W, gaat van 15 tot 24 volt, hoeveel watt en volt is je huidige?
Aparte Europa stekker zit er waarschijnlijk niet bij, maar dat is een simpel netsnoer wat je nodig hebt, heb je misschien nog wel liggen, wordt ook gebruikt voor computers en beeldschermen enzo. En ze kosten 1 euro bij de computerwinkel.
ja ik had hem doorquote:
Dan kan je die nemen, aangezien die ook 19V is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooh die netsnoeren stik ik in.
Even zien op mijn adapter staat ; input ; 100-240V~2200mA
output ; 19V, 7110mA
Mijn plugje is oranje, en lijkt wel wat op die laatste gele.
Langer opladen is niet erg. Die shit kost hier universeel 40 tot 50 euro en acer specifiek 70 tot 80 euro.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan kan je die nemen, aangezien die ook 19V is.
HIj is alleen wel 4500mA, wat inhoudt dat het opladen langer duurt met die voeding dan met je originele.
Hoop ik wel voor je dat het plugje het goede is, dat is het enige wat er mis kan zijn.
Waarom legt deze het loodje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Stinosss het volgende:
Nee, die kun je niet nemen. Laptopladers zijn gedimensioneerd op tegelijk laden van een lege accu en ook nog eens je laptop op volle toeren aan hebben staan. Wanneer je dat met deze adapter doet legt hij waarschijnlijk het loodje.
Geen slim plan dus...
Ampèrage moet ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef Qwea het volgende:
euwhdus ik moet een laptop van hetzelfde "voltage" hebben. Nou, dan morgen maar naar de vobis
Voltage? Zeg maar gewoon spanning, we zijn geen fransenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef Qwea het volgende:
euwhdus ik moet een laptop van hetzelfde "voltage" hebben. Nou, dan morgen maar naar de vobis
Nouja, 'maakt het veel uit'.... Laat ik het zo zeggen, je wilt geen ondergedimensioneerde lader aan je notebook hebben hangen. Wanneer jouw laptop meer stroom vraagt dan je lader kan leveren krijg je problemen (bijv. wanneer je je laptop op max. prestaties hebt staan, 100% helder scherm, aantal USB-devices).quote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ampèrage moet ongeveer hetzelfde zijn.
Maar Stinosss, maakt het echt zoveel uit dan?
Waarom legt ie het loodje als het ampèrage niet genoeg is dan? Ik dacht altijd dat dat niet zoveel uitmaakte, dat het alleen langer duurde met laden etc.
Ik heb dat ding hier liggen, was voor een ouwe p3 laptop die niet meer aanging en waarvan het lampje van de voeding raar ging doen... dus ik die kocht hem maar me latop deed nog niets, heb toen voor ¤35 een orginele (oem)gekocht en die deed het ook niet.. conclusie laptop was stukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
mn voeding van mn notebook is d00d.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Is dat wat/ En kan iemand mij vertellen, aangezien ik het niet kan vinden, of het enkel een amerikaanse stekker is? Of dat er een aparte europa stekker bij zit?
ooh, en is het geschikt voor een acer aspire 1520 serie
Eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Stinosss het volgende:
Normaliter hebben geschakelde voedingen wel een overheatbeveiliging erin zitten, maar daar wil je natuurlijk geen gebruik van maken. Tevens vraag ik me af hoe dat zit met deze Chinese meuk. CE keurmerk enzo....(?)
Die nieuwe arrivals beginnen eentonig te worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:16 schreef mcwops het volgende:
bij de new arrivals zitten weer leuke dingen
LED strips van Jack?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:38 schreef Stinosss het volgende:
Jammer dat er op zondag geen pakketdienst is. :p verwacht nog het een en ander.
Ik verwacht m'n zilveren zippo, een 5mW green laser en LED finger lights.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
LED strips van Jack?
Ook ik verwacht het een en ander o.a. scooteronderdelen uit Italië![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |