west vak 8, in vak 9 was nog wel wat plek en in 8 ook (maar niet heel veel meer). Op Oost vak 22 was volgens mij ook het halve vak leeg, maar dat weet ik niet meer zeker. Noord en Zuid waren vol zo te zien. En vak 16 was helemaal leeg, maar daar kan je denk ik geen kaarten voor kopen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tja, de club gaat waarschijnlijk uit van 9500 plekken. ik heb elders gelezen dat de capaciteit 9758 plaatsen is. Op welke tribune zat je? Op West waren de hoeken nog niet helemaal vol zag ik..

Vak 22 zitten die schoolkinderen, misschien dat een school niet is gekomen ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 19:30 schreef Kahlen het volgende:
[..]
west vak 8, in vak 9 was nog wel wat plek en in 8 ook (maar niet heel veel meer). Op Oost vak 22 was volgens mij ook het halve vak leeg, maar dat weet ik niet meer zeker. Noord en Zuid waren vol zo te zien. En vak 16 was helemaal leeg, maar daar kan je denk ik geen kaarten voor kopen.

Sinds die zwarte schermen er zijn doe ik het niet meer. Ik vond het altijd wel mooi om daar nog even de spelers toe te juichen na afloop, maar nu is het een stuk minder omdat je daar beneden niks meer ziet.quote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
ook weet ik dat er altijd een x aantal mensen van West naar Noord loopt. In ieder geval was het lekker druk vrijdag... Jammer dat het net niet uitverkocht raakte.

Er zit ook weer iemand met een bel op Zuid? Of is dat dezelfde als de trommelaar daar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
De Trommelaar op Noord zit meestal in vak 13, vrijdag zat hij in Vak 12. En ja tegenwoordig ook 1 op Zuid

Weer iemand?? Nee hoor, die zit er altijd en heeft meestal de bel wel bij zich. Recent heeft ie een paar uitstapjes naar Noord gehad waardoor de bel ook op Noord was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Er zit ook weer iemand met een bel op Zuid? Of is dat dezelfde als de trommelaar daar?
Wel mooi, veel sfeer zo

Aha, ik dacht al dat er 2 bellen waren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Freeflyer het volgende:
Weer iemand?? Nee hoor, die zit er altijd en heeft meestal de bel wel bij zich. Recent heeft ie een paar uitstapjes naar Noord gehad waardoor de bel ook op Noord was.

die jongen kan er vast nog zitten, hij zat elke keer ergens anders in het vak. Maar misschien mogen die gastoeters niet meer? Ik hoor ze in iedergeval nooit.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wie? Die jongen of die toeter?
Eerlijk gezegd is die me niet opgevallen, maar ik ben volgens sommigen dan ook zeer selectief doof..

quote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Kahlen het volgende:
Weet iemand de data waarop de play offs gespeeld gaan worden? Is dat ook op vrijdag om 20:00 of andere tijden / dagen (omdat erediviseclubs ook meedoen)?

Ik zeg: verkopen, maar volgens mij zijn er weinigen die dit met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:27 schreef neen het volgende:
Sandor van der Heide in de belangstelling staat van Vitesse.

Tja het enig voordeel pakten we bij die strafschop en de belachelijke rode kaart voor van Boxel. Verder heeft hij er met zijn gewapper wel voor gezorgd dat we dus vrijdag zonder ter Heide (terechte kaart), M. Jansen (niet gezien) en Guyt (volgens M en OF ook terechte kaart) moeten missen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef Kahlen het volgende:
Wat een samenvatting op RTL7 gisteren, weer een scheidsrechter die de boel loopt te verzieken, dit keer in ons voordeel...

UIt betrouwbare bron: Café Bloopers wordt zijn stamkroegquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:30 schreef One_conundrum het volgende:
haha, helemaal naar Arnhem zeker. Dat krijgt de arme jongen vette heimwee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |