abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:44:44 #301
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66686357
quote:
rookbeleid in Melkweg per 1 juli

Beste bezoeker,

In heel Nederland wordt op 1 juli het nieuwe rookbeleid ingevoerd. Vanaf die datum mag er niet meer gerookt worden in onder andere concertzalen, horeca en uitgaansgelegenheden, behalve in speciale rookruimtes.
Ook in de Melkweg geldt dat er vanaf 1 juli niet meer gerookt mag worden. Door de beperkingen van het oude fabrieksgebouw van de Melkweg is het niet mogelijk om een permanente rookruimte aan te leggen. Daarom is besloten om bij concerten bezoekers, wanneer dat kan, de mogelijkheid te bieden om buiten, voor de ingang, een sigaret te roken. Wanneer het publiek binnenstroomt zal het niet mogelijk zijn om in en uit te lopen, maar tijdens het concert over het algemeen wel.
Voor nachtprogramma’s zoals dansavonden is een andere oplossing bedacht, bezoekers kunnen gedurende de nacht namelijk op de bovenverdieping van de Melkweg roken in de foyer, met uitzicht over de Lijnbaansgracht.

De Melkweg probeert met deze regeling zoveel mogelijk de bezoekers tegemoet te komen en tegelijkertijd de wetgeving correct uit te voeren.

Bedankt voor je begrip!

Melkweg
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')