Dat zou je wel willen hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja?
Maar jij zou toch hier komen dan?
Heb je puin geruimd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hem zeker 10 kilo lichter gemaakt![]()
beter iets, dan niets
Kuchquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hèJe moest even weten hoe ik tegenval in het echt
[..]
Heb je puin geruimd?
Kindjes zijn thuis, misschien dat we iets gaan doen ofzo, moet nog even kijkenquote:
quote:
Welkomquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef falloutboy het volgende:
Single meld!
( jeetje, je heb ook echt overal een forum voor op FOK!, geweldig)
MNR! Helaas weer geen weekenddate met jou. Dus ga ik met een ander...quote:
hele weekend kids dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heul geen weekenddates
handig is dat hequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef falloutboy het volgende:
Single meld!
( jeetje, je heb ook echt overal een forum voor op FOK!, geweldig)
Ja, want als je tegenvalt kan ik je meteen weer het gat van de timmerman wijzen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Onzeker typjequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
zoiets, ik heb wat "onnodige" onderdelen verwijderdquote:
Ik moet even denken wat ik dit weekend ga doen. Ow ja, ik ben jarigquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MNR! Helaas weer geen weekenddate met jou. Dus ga ik met een ander...
Bikkelquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb het koud. Mijn keel voelt alsof ie in brand staat en ik ben traag en loom. Maar wel op het werk
Gezien het hoge gehalte aan mannen op je werk, wordt het vast wel gewaardeerd als je jezelf onderspuit met slagroom en iedereen een likje laat nemen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
Ik moet even denken wat ik dit weekend ga doen. Ow ja, ik ben jarig
Kut... moet nog taart regelen voor morgen hier, bedenk ik me
Weet iemand nog iets origineels om op te tracteren? Ik vind vlaai ook maar zo.. zo..
Ik moest hard lachen hier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het hoge gehalte aan mannen op je werk, wordt het vast wel gewaardeerd als je jezelf onderspuit met slagroom en iedereen een likje laat nemen.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moet even denken wat ik dit weekend ga doen. Ow ja, ik ben jarig
Kut... moet nog taart regelen voor morgen hier, bedenk ik me
Kusje erop helptbij mijn kinderen altijd welquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb het koud. Mijn keel voelt alsof ie in brand staat en ik ben traag en loom. Maar wel op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |