Dat zou je wel willen hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja?
Maar jij zou toch hier komen dan?
Heb je puin geruimd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hem zeker 10 kilo lichter gemaakt![]()
beter iets, dan niets
Kuchquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hèJe moest even weten hoe ik tegenval in het echt
[..]
Heb je puin geruimd?
Kindjes zijn thuis, misschien dat we iets gaan doen ofzo, moet nog even kijkenquote:
quote:
Welkomquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef falloutboy het volgende:
Single meld!
( jeetje, je heb ook echt overal een forum voor op FOK!, geweldig)
MNR! Helaas weer geen weekenddate met jou. Dus ga ik met een ander...quote:
hele weekend kids dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heul geen weekenddates
handig is dat hequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef falloutboy het volgende:
Single meld!
( jeetje, je heb ook echt overal een forum voor op FOK!, geweldig)
Ja, want als je tegenvalt kan ik je meteen weer het gat van de timmerman wijzen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Onzeker typjequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
zoiets, ik heb wat "onnodige" onderdelen verwijderdquote:
Ik moet even denken wat ik dit weekend ga doen. Ow ja, ik ben jarigquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MNR! Helaas weer geen weekenddate met jou. Dus ga ik met een ander...
Bikkelquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb het koud. Mijn keel voelt alsof ie in brand staat en ik ben traag en loom. Maar wel op het werk
Gezien het hoge gehalte aan mannen op je werk, wordt het vast wel gewaardeerd als je jezelf onderspuit met slagroom en iedereen een likje laat nemen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
Ik moet even denken wat ik dit weekend ga doen. Ow ja, ik ben jarig
Kut... moet nog taart regelen voor morgen hier, bedenk ik me
Weet iemand nog iets origineels om op te tracteren? Ik vind vlaai ook maar zo.. zo..
Ik moest hard lachen hier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het hoge gehalte aan mannen op je werk, wordt het vast wel gewaardeerd als je jezelf onderspuit met slagroom en iedereen een likje laat nemen.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moet even denken wat ik dit weekend ga doen. Ow ja, ik ben jarig
Kut... moet nog taart regelen voor morgen hier, bedenk ik me
Kusje erop helptbij mijn kinderen altijd welquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb het koud. Mijn keel voelt alsof ie in brand staat en ik ben traag en loom. Maar wel op het werk
Ik had verwacht dat je gelijk enthousiast ja zou roepenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen hier.
Maar nee, gaat m niet worden. Ik denk zelf nog wel even na.
Saai hoor, doe dan gewoon maar vlaai... Of net als vroegâh, zakjes chips of worst en kaas met een vlaggetje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef MNR het volgende:
Ik moest hard lachen hier.
Maar nee, gaat m niet worden. Ik denk zelf nog wel even na.
D'r zitten er hier wel tussen die dat zouden mogen... dat hoor je me niet ontkennen. Maar ja, carriere en zo he?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je gelijk enthousiast ja zou roepen
Valt me tegen van je
Vriendinnetje heeft me al wat ingefluisterdquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Saai hoor, doe dan gewoon maar vlaai... Of net als vroegâh, zakjes chips of worst en kaas met een vlaggetje.
neequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kwaliteiten ken jij helemaal niet joh
Vroeger hielp dat bij mij ook iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kusje erop helptbij mijn kinderen altijd wel
sex met elke vrouw is anders ?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wordt me net verteld dat sex met een negerin anders is dan met een blanke vrouw, wil ie niet vertellen wat er dan anders aan is
Wil je wat kwijt Joey?quote:
Kan er niets aan doen..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Onzeker typje
[..]
zoiets, ik heb wat "onnodige" onderdelen verwijderd
quote:
Nou, bij deze proberen we het nogmaalsquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vroeger hielp dat bij mij ook idd
Wordt minder met de tijdquote:
Op MSN: soms hoe ze seksen. erg geilquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
sex met elke vrouw is anders ?!?!?!?!?!![]()
tussen donker en blank is niet echt een wereld van verschil ofzo
Misschien moet je wat harder je best doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, bij deze proberen we het nogmaals
Je kan dat niet zeggen als, negerinnen doen het anders, die negerin doet het toevallig anders....quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op MSN: soms hoe ze seksen. erg geil
Nu will ik dus het verschil weten
Nou, waar ben je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat harder je best doen
Weet ik veel hoeveel negerinnen hij heeft gehad, misschien wel tienquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dat niet zeggen als, negerinnen doen het anders, die negerin doet het toevallig anders....
Vooral jou natuurlijkquote:
niet dat ik er busladingen van heb gehadquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik veel hoeveel negerinnen hij heeft gehad, misschien wel tien
Als ze het allemaal anders doen...
Ongeremder, soepeler en geen rare complexen over te dik/dun en schaamte over het eigen lichaam.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op MSN: soms hoe ze seksen. erg geil
Nu will ik dus het verschil weten
Ik denk dat je zelf wel weet hoe stout je bezig bentquote:
Jij was bang dat ik echt bij je op de stoep zou staan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gouda
Maar het was een geintje en zulks
Dank je Kwaakquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ongeremder, soepeler en geen rare complexen over te dik/dun en schaamte over het eigen lichaam.
Blanke vrouwen hebben vaker last van een sexuele schaamte en geremdheid, terwijl de gemiddelde negerin van nature al soepeler is en minder schaamte heeft en haar lichaam veel meer geaccepteerd heeft. Kijk maar naar het zomer carnaval, oud en jong, dik en dun, alles wat gekleurd is beweegt en schud, zwaar sensueel. Het zit gewoon meer in de cultuur, terwijl wij hier nog steeds de vruchten plukken van ons opgelegde taboo op seks en pronken met je lichaam.
(uiteraard bestaan er aan beide kampen uitzonderingen he, maar dat snappen jullie zelf ook wel)
en vooral dat laatste vind ik dus ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ongeremder, soepeler en geen rare complexen over te dik/dun en schaamte over het eigen lichaam.
(uiteraard bestaan er aan beide kampen uitzonderingen he, maar dat snappen jullie zelf ook wel)
Geen idee..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel weet hoe stout je bezig bent
Hoe groot is je sample?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
en vooral dat laatste vind ik dus ook.
je komt ze namelijk ook bij blanke vrouwen tegen
Je gedraagt je te flirterigquote:
quote:
Ben ff het nederlandse woord kwijt. Grofjes gezegd hoeveel heb je er geneukt :pquote:
Ja, ik vond het wel duidelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ff het nederlandse woord kwijt. Grofjes gezegd hoeveel heb je er geneukt :p
Je antwoordt voor Rival?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel duidelijk
Wil je onderscheid tussen blank en donker, dat ie gelijk zegt: 3 donker, 10 blank ofzo?
Ik heb geen idee, ik vroeg t aan je, of dat de bedoeling was, of mag ie ook gewoon een totaal zeggen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je antwoordt voor Rival?
13 mooi getal
neuken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ff het nederlandse woord kwijt. Grofjes gezegd hoeveel heb je er geneukt :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, 9.5 blank, 3.5 donkerquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
en half bloedjes zijn een halve? dus bv 3.5?
Gelijk boven de tien uitkomen, sletjes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel duidelijk
Wil je onderscheid tussen blank en donker, dat ie gelijk zegt: 3 donker, 10 blank ofzo?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
neuken?ik bewaar mijn lichaam natuurlijk voor de ware!
ja nu wil ik ook aantallen horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
2 donkere vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu wil ik ook aantallen horen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
en half bloedjes zijn een halve? dus bv 3.5?
Ik ZEI zomaar ietsquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.
[..]
Gelijk boven de tien uitkomen, sletjes.
jij 13? haha nee dat is echt veels te weinigquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als het om mij gaat, klopt het inet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is 1,5?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
uuh okay... in mijn geval komt de negerin sample niet boven de 1 uit, en de halfbloed meter ook niet. Oost europa meter staat op 1.5 en de NL meter op 2. Slechte slet ben ik zeker met deze gegevens
Bij welk aantal komen we als het om jou gaat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ZEI zomaar iets
Word gelijk aangekeken
Als het om mij gaat, klopt het inet eens
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]Volgens mij ben je de enige in t topic zo ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Gister was ik niet moequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
zeg eens iets wat we niet dagelijks horen
dan kom ik op 3.5 geneukte vrouwen uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
uuh okay... in mijn geval komt de negerin sample niet boven de 1 uit, en de halfbloed meter ook niet. Oost europa meter staat op 1.5 en de NL meter op 2. Slechte slet ben ik zeker met deze gegevens
Je weet wat daar goed tegen helpt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. heb koppijn en ben moe
anderhalf, want 1 was niet 100% oost europees!quote:
ik durf te wedden dat ergens in een topic van gisteren een quote te vinden is die anders bewijstquote:
Slapenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet wat daar goed tegen helpt.
Dat leg ik je nog wel uit als je groot bentquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kom ik op 3.5 geneukte vrouwen uit
beetje een raar getal
ja maar je moet haar andere helft ook ergens bij tellen!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
anderhalf, want 1 was niet 100% oost europees!
Nee hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ergens in een topic van gisteren een quote te vinden is die anders bewijst![]()
ben alleen te lui om te zoeken, dus oke, je krijgt het voordeel van de twijfelik neem mijn woorden terug
Ach gussie!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog nooit een donkere man/vrouw gehad
en maar een halfbloedje
hoe on politiekcorrect van me
ik lees wel tussen de regels doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige in t topic zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |