quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]whahahaha
wtf, ik zie alles in 1x heel wazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Misschien zit je bril verkeerd omquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wtf, ik zie alles in 1x heel wazig
dude..serieus..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien zit je bril verkeerd om
je heb een tumorquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wtf, ik zie alles in 1x heel wazig
Lensen problemen? Beetje knipperen met je ogen wilt misschien helpen. Of minder veel snuiven kan ook helpenquote:
Ik heb anders nog wel glazen potjes thuis staan om je coke in te bewarenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lensen problemen? Beetje knipperen met je ogen wilt misschien helpen. Of minder veel snuiven kan ook helpen
*sniff sniff*quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel glazen potjes thuis staan om je coke in te bewaren
lach maar, maar daar ben ik paar jaar geleden wel voor door de scan geweestquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lach maar, maar daar ben ik paar jaar geleden wel voor door de scan geweest![]()
het wordt nu overigens beter btw
en toen zagen ze op de scan dat er geen tumor zat, maar ook geen hersenen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lach maar, maar daar ben ik paar jaar geleden wel voor door de scan geweest![]()
het wordt nu overigens beter btw
jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en toen zagen ze op de scan dat er geen tumor zat, maar ook geen hersenen?
zaagselquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en toen zagen ze op de scan dat er geen tumor zat, maar ook geen hersenen?
vliegtuig in je achtertuin?quote:
geen touw aan vast te knopenquote:
O ja nu is ie ineens drukquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was even druk
Zal um beantwoorden![]()
wij mannen kunnen ook wel eens druk zijnquote:
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij mannen kunnen ook wel eens druk zijn
sorry debbie ik zou er graag op willen antwoorden maar ik ben nu even heeeeeel drukquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry debbie ik zou er graag op willen antwoorden maar ik ben nu even heeeeeel druk
maare mooz kan je het vliegtuig zine vanaf daar?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[...]Op donderdag 26 februari 2009 10:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar de top 100 hoort helemaal niet in de OP.
er loopt hier alleen een eend rond met vogelgriep ofzo, die denkt dat hij alles in de OP zomaar ff mag aanpassen
[...]
Ja waar haalt hij het lef vandaan![]()
Ja je kan het zien. Alle wegen rondom zijn afgezet en er zijn schermen op de snelweg (zodat je het dus niet kan zien of in de buurt kan komen. Maar vanaf het dorp heb je goed zichtquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry debbie ik zou er graag op willen antwoorden maar ik ben nu even heeeeeel druk
maare mooz kan je het vliegtuig zine vanaf daar?
Pics or it didnt happen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja je kan het zien. Alle wegen rondom zijn afgezet en er zijn schermen op de snelweg (zodat je het dus niet kan zien of in de buurt kan komen. Maar vanaf het dorp heb je goed zicht
wat een ongelovelijke tyfus kop zit er op dat mens zeggenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens madz , het origineel
[ afbeelding ]
omdat jij het biermeisje uit de OP hebt verwijderdquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:waarom kan ik die plaatjes van WL nooit zien hierzo...
Wie kijkt er dan ook naar der kopquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat een ongelovelijke tyfus kop zit er op dat mens zeggen
en het is een nerd shirt
ow noes Cat Vaderquote:
Gewoon de arm er diep genoeg in doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey olep
Hoe kom je aan dat poep kleurtje
meen je dat nou ? ik vind het best een lekker dingquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat een ongelovelijke tyfus kop zit er op dat mens zeggen
en het is een nerd shirt
omdat dat shirt zo gay is, dat je wel weg moet kijken... en het zijn nep tietenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook naar der kop
Wordt het niet weer tijd voor een ban?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Gewoon de arm er diep genoeg in doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |