Dat zijn er al 3quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:01 schreef Rucebo het volgende:
Family Guy, American Dad, The Simpsons en ?
Oh ja, dat was Toby Maguire, die haal ik altijd door elkaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
yup, wonderboys is namelijk niet goed.
Die miste ik nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef starla het volgende:
Futurama
Wie hem volmaakt, krijgt de punten. Zo werkt het meestal, tenzij anders aangegeven...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Frollo het volgende:
Rucebo heet 75% van de antwoorden goed en krijgt geen punten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wie hem volmaakt, krijgt de punten. Zo werkt het meestal, tenzij anders aangegeven...
Wat een stomme regel. Dan heeft het dus eigenlijk geen zin om een half antwoord te geven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wie hem volmaakt, krijgt de punten. Zo werkt het meestal, tenzij anders aangegeven...
Je zegt zelf een half uur geleden:quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat een stomme regel. Dan heeft het dus eigenlijk geen zin om een half antwoord te geven.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:43 schreef Frollo het volgende:
Ach wat kan mij het ook schelen, wie het weet mag nummer 5 inkoppen.
Precies. Met dat 'wat kan mij het ook schelen' bedoelde ik dat ik wist dat iemand anders de punten zou krijgen, dat ik het daar eigenlijk niet mee eens was, maar dat ik toch maar iets ging posten om in elk geval de vaart erin te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
Je zegt zelf een half uur geleden:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef Frollo het volgende:
toendra, savanne?
Belachelijk.quote:
Als je écht principieel bent weiger je de puntjes natuurlijk, maar principes zijn net vrouwenborsten, ze zijn nooit zo stevig als ze er uit zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Belachelijk.
Maar vooruit, zo werkt het hier blijkbaar en om het nou na 1430 topics om te gooien, dat is ook weer zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |