Ben bang dat zij ook weer van florent de opdracht meekrijgen mainstream te draaienquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roos bepaald dat toch niet alleen? Die Basyl de Groot bepaald ook veel en daar irriteer ik me aan, allebei doen ze lekker popiejopie op kx en draaien lekkere muziek maar op 3fm hoor je al die troep dankzij hun
Ligt de stream eruit trouwens?
Sinds hij de baas is gaat het inderdaad bergafwaarts met 3FM, qua muziek dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat zij ook weer van florent de opdracht meekrijgen mainstream te draaien
Heb de enquette vernietigend ingevuld van de week
Ja, dat kun je denken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel is geen nicht joh daar houd hij te veel van het vrouwelijk lichaam , kan hem geen ongelijk geven
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat kun je denken.
Ik denk bij al die plaatjes altijd: wie houd je nu eigenlijk voor de gek?
Tns nipo specifiek over 3Fmquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sinds hij de baas is gaat het inderdaad bergafwaarts met 3FM, qua muziek dan.
Welke enquete trouwens? Die wil ik ook wel ff invullen![]()
Hehe, ik had 't beginstukje met die beller gemist, maar toen ik Dog Eat Dog hoorde dacht ik dat jij 't misschien was omdat je wat aan wou vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee ,maar de beller heeft wel smaak al hebben ze betere nummers
Deze plaat zeker, maar de rest van 't album kan me nog steeds niet bekoren.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat hij nog steeds in de kast zat.
Maar daar is hij inmiddels uit, begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |