Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is haar peroonlijkheid niet zo goed vertegenwoordigd als het zou kunnen zijn.
oh ja... pro-life.. he, niemand mag dood gaan! ooit! behalve homo's!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Specularium het volgende:
Zijn dat weer die idioten die militaire begrafenissen storen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Ik denk niet dat ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Fuck the Christians
Nou, ja. Ze deden het met liefde, dus ze zullen wel vergeven worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef beantherio het volgende:
WTF? Volgens de site van Westboro Baptist Church haat god België NIET?!? Da's is niet eerlijk! Die Belgen zijn erger dan ons want die hebben Dutroux en die idioot in Dendermonde.![]()
God hates the Dutch but god loves child murderers/rapists apparently.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja. Ze deden het met liefde, dus ze zullen wel vergeven worden.
God is dan ook zelf een psychisch gestoorde mongoolquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
God hates the Dutch but god loves child murderers/rapists apparently.
Ik vraag me altijd af hoe ze dat weten. Heeft god ze een brief gestuurd, of heeft god ze gebeld? Duif?quote:
Nee hoor, ook door veel Fok!ers.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef Asgard het volgende:
Die gasten worden toch alleen door zichzelf serieus genomen?
't Is een missie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat weten. Heeft god ze een brief gestuurd, of heeft god ze gebeld? Duif?
Ah thanks.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de mensen die de documentaire 'America's most hated family' van Louis Theroux niet hebben gezien. Geplukt uit een ander topic:
Part 1 of 6
Part 2 of 6
Part 3 of 6
Part 4 of 6
Part 5 of 6
Part 6 of 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |