Mag wel hoor, zolangíe maar niet rood is en er geen tomaten worden gebruikt. Ik kan me zo voorstellen dat als iemand spinazie heerlijk vind, de saus misschien wat groenig uitslaat.......quote:
Ik heb ook geen pastamachinequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen pastamachine, maar wel een heel raar 'witte saus'recept
Aangezien ik momenteel even wat meer op de lijn let maak ik mijn super energierijke carbonara maar niet
de saus is wit maar idd door de spinazie word ie wat gekleurdquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef childintime het volgende:
[..]
Mag wel hoor, zolangíe maar niet rood is en er geen tomaten worden gebruikt. Ik kan me zo voorstellen dat als iemand spinazie heerlijk vind, de saus misschien wat groenig uitslaat.......
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
de saus is wit maar idd door de spinazie word ie wat gekleurd
maar rood is ie zeker niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Idler het volgende:
Valt carbonara ook onder het kopje 'witte sauzen'? Het is wel wit, maar het is twijfelachtig of het nu echt een saus is.
Ik had ook zo'n mooi receptje met pomodori tomaatjes erin, maar helaas......Misschien voor een volgende ronde? Het leek me juist zo leuk om eens wat meer varianten met witte saus (zonder tomaten erin) te krijgen. Veelal worden toch de tomaat achtige sausen gebruikt ( is ook wel mijn favoriet moet ik eerlijk zeggenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik heb zo'n lekker recept voor een roomsausje met kerstomaatjes erin.![]()
Maar ik ga wat verzinnen en ook even kijken of ik daar weer een leuk lokaal product in kan verwerken. We hebben hier een geitenboerderij die heerlijke kazen maakt, daar kan ik vast wel wat mee.
was ook mijn ideequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Idler het volgende:
Valt carbonara ook onder het kopje 'witte sauzen'? Het is wel wit, maar het is twijfelachtig of het nu echt een saus is.
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik heb zo'n lekker recept voor een roomsausje met kerstomaatjes erin.![]()
daar zat ik ook nog aan te denken...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Idler het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |