quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Oproerkraaier het volgende:
Zitten niet veel fouten in, maar het klinkt inderdaad wel erg Nederlands. Maar daar is gelukkig niets mis mee, want we zijn Nederlanders en geen Britten/Amerikanen...
Wat krijg ik van je als mijn accent minder Nederlands is dan dat van hem. dat van die tien minuten wordt een beetje lastig, maar ik durf wel een weddenschap aan te gaan hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef zovty het volgende:
Ik zie graag over 10 minuten een filmpje waarin TS het beter doet.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ok, je schrijft het aan elkaar...
Steenkolenengels
vraag blijft hetzelfde::quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij bedoelt steenkolenengels
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef Hukkie het volgende:
Vind dat wel mooi, engels op zn nederlands.
En dan laten we het door native speakers beoordelen. Hun oordeel zal zijn: general foreign accent.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als mijn accent minder Nederlands is dan dat van hem. dat van die tien minuten wordt een beetje lastig, maar ik durf wel een weddenschap aan te gaan hoor
Alstu, met beeldquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef zovty het volgende:
Ik zie graag over 10 minuten een filmpje waarin TS het beter doet.
Word regelmatig aangezien voor Amerikaan (door Amerikanen), Canadees (door een Schotse) of Brits/Amerikaans (door een Australiër)quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:03 schreef Tigertje het volgende:
[..]
En dan laten we het door native speakers beoordelen. Hun oordeel zal zijn: general foreign accent.
Hun oordeel over de loco-burgemeester: general foreign accent.
Zij horen het verschil niet zo erg.
Zegt ook iets over het onderwijs. Ik heb nog nooit een voldoende voor vreemde talen gehad, maar in gezelschappen voer ik altijd het woord en ik krijg van Engelsen en Duitsers vaak ook nog complimenten voor mijn talenkennis.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef NotYou het volgende:
Geen zin om 't filmpje te checken maar mocht het over die grijsharige vrouw gaan bij de persconferentie van eerder vandaag; dat was idd onwaarschijnlijk en ronduit beschamend slecht.
Wat vind je van mn haarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:08 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven...zis is native english accent...
Dat zeg ik: general foreign accent. In London om de weg gevraagd worden door een Londenaar, ze de weg wijzen en tenslotte moeten zeggen dat je niet uit Engeland komt....daar en niet eerder telt het pas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Word regelmatig aangezien voor Amerikaan of Canadees
In Engeland lukt me dat niet, zeker in Londen niet (cockney is onverstaanbaar, laat staan uitspreekbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:11 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: general foreign accent. In London om de weg gevraagd worden door een Londenaar, ze de weg wijzen en tenslotte moeten zeggen dat je niet uit Engeland komt....daar en niet eerder telt het pas.
Ga jij maar lekker trots zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik dacht al dat dit in een kijk-mij-eens-accentloos-praten topic zou veranderen...
We moeten juist trots zijn op ons steenkolenengels!
Je trapte erinquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Anders deed je dat een jaar geleden, toen was 't nog een beetje grappig!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je trapte erin![]()
![]()
!!!!!!111EINZ!!!111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |