Ik mis de numpadquote:
Damn, dat is vroegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef iamredleader het volgende:
Zo, werk zit erop, ik ga lekker naar huis, weekend
Dan moet je een toets langer ingedrukt houden, net als op je telefoonquote:
Neuh, ik zit al de hele week tussen half acht en acht al op kantoor, en ga niet eerder dan 17:00 naar huis (gisteren half zes bijv.). Vrijdag werk ik altijd een halve dag (in de winter), dus het is m'n goed rechtquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, ik zit al de hele week tussen half acht en acht al op kantoor, en ga niet eerder dan 17:00 naar huis (gisteren half zes bijv.). Vrijdag werk ik altijd een halve dag (in de winter), dus het is m'n goed recht![]()
Maar ik wacht nog even tot m'n collega terug is van de lunch, want anders zit er helemaal niemand
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is ook wel lekker, maar ten opzichte van de rest van de beroepsbevolking is het toch vroeg
Kun je weer papa spelen
De G15 bedoel jequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, dank. Net besteld, met een monitor er bij en een goedkoop toetsenbordje. Zo'n Logitech met scherm vind ik echt veel te duur, ik wil een normaal, rechthoekig toetsenbord
Daar zag ik laatst een plaatje van waarbij iemand het voor elkaar had gekregen om Futurama er op af te spelen. Tijdens het spelen van een spel wil ik naar het scherm kijken, niet naar mijn toetsenbord. Anders heb ik voor niets geleerd blind te typenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De G15 bedoel jeIk heb afbeeldingen van de G19 gezien, opvolger van de G15. Die heeft een kleuren LCD scherm
Jair ook niet. Dat kan 'ie pas als JIJ opa wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Weet je, af en toe kan ik me het gewoon niet voorstellen, dat ik een papa ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Je kijkt minder naar het schermpje dan je denkt hoorMaar je moet er wel van houden natuurlijk
Het stuk op het parkeerterrein
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef MaJo het volgende:vandaag weer werken
gister was mijn beste vriendinnetje in de winkel en ze heeft voor ruim 100 euro ingekochtvoel me wel schuldig dat ik haar verslaafd heb gemaakt
ze is ook blijven slapen dus het was een kort nachtje
maar wel heel gezellig
Ice Blue vond ik lekker, dus dat zou wel leuk zijn. Je mag me ook verrassenquote:nem, moet ik nog iets voor je meenemen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend op school een sleutelbosoefening gedaan. Je laat een of meerdere van je sleutels zien en je vertelt er een verhaal bij, dat waar mag zijn of niet.
Ik heb verteld dat drie sleutels bij elkaar hoorden en dat ze van de supermarkt waren waar ik gewerkt heb voor ik naar Leeuwarden kwam, maar dat ik ze nooit heb teruggegeven. Reactie van een groepsgenootje: "Nou dat vind ik wel heel slecht van die supermarkt!" Meerdere mensen in het lokaal geloofden het verhaal, terwijl het totale onzin is
Ik was een van de weinigen die de moeite nam om een leugen te verzinnen, ik heb meer werk gedaanquote:
Het enige dat ik strijk(met frisse tegenzin) zijn de overhemden die ik op mijn werk aan moet, verder helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik wereldvreemd?
Net een nieuw dekbedovertrek geinstalleerd, staat er op de verpakking: "Eenvoudig te strijken"
Wie gaat er nou een 2-persoons dekbedovertrek strijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |