Geen problemen meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:45 schreef Dhill0n het volgende:
Ze maken het manchester wel heel makkelijk![]()
Dat zie ik niet vaak, fans van zowel Ajax als Manchetsre United, meestal is het Ajax en Arsenalquote:
Even wachten op het laatste fluitsignaal, je weet maar nooit met Chelseaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldig, zonder zelf in de competitie te spelen dadelijk 'n straatlengte voorsprong
nu je het zegt !!! 2-1 haha jij moet voortaan echt niet meer pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Even wachten op het laatste fluitsignaal, je weet maar nooit met Chelsea
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dank je, zeg dat dan niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dit heb ik echt te vaakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
nu je het zegt !!! 2-1 haha jij moet voortaan echt niet meer praten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:53 schreef Dhill0n het volgende:
Als pieter utd zegt dat liverpool nu met 2-3 gaat winnen geloof ik het nog![]()
Ik kan wel handig zijn als je meedoet aan de totoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea wint met alle geluk van de wereld. Met dank aan Pieter-utd
What else is new!! Schwarzert!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef venomsnake het volgende:
Keepert van Fulham staat prima te keepen.
Manchester speelt morgen voor de CCquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Geen wedstrijd om 18.30, dat gebeurt niet vaak.
Weet ik, wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Manchester speelt morgen voor de CC
Ze stonden ingepland voor vanavoind tegen Pompey, maar die is dus nu uitgesteld vanwege de finale.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik, wat heeft dat ermee te maken?
En ja, ik weet dat ManUtd regelmatig op dat tijdstip speelt, maar lang niet altijd.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze stonden ingepland voor vanavoind tegen Pompey, maar die is dus nu uitgesteld vanwege de finale.
Dit seizoen is het echt een geval van "second place is first loser", zowel voor LFC als CFC ... wat hebben die in wedstrijden lopen te kloten zeg ...quote:
Heb je ook wel gelijk in. Maar sinds Arsenal geloof ik al niet meer in een kampioenschap, dus wat dat betreft is zo'n runners-up plek wel mooi meegenomen. Uiteindelijk is het inderdaad om het even of je nou 2e of 3e wordt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Dit seizoen is het echt een geval van "second place is first loser", zowel voor LFC als CFC ... wat hebben die in wedstrijden lopen te kloten zeg ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |