abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:55:01 #1
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_66456859
A.S. Zaterdag wil ik met een groepje (onbeperkt) spare ribs gaan eten maar we hebben eigenlijk geen idee waar, iemand een tip? Het hoeft overigens niet in eindhoven te zijn, omgeving is ook goed.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_66457339
Volgens mij kun je ergens op de Aalsterweg (aan de kant van Eindhoven) erg goed onbeperkt spare ribs eten. Weet helaas niet meer hoe die tent heet

Edit: ik zie nu dit in een oud topic:
quote:
"Helaas niet (meer) in Eindhoven zelf, maar wel in Nuenen, Helmond, Veldhoven en Eersel, zit 'De Bengel'. De spareribs hier zijn echt heeeerlijk. In twee variaties; zoet en pikant. Ik geloof dat ze 13,50 kosten, maar daar krijg je dan wel frietjes, sauzen en (erg lekkere) salade bij. Zeker eens proberen!"
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:14:25 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_66457647
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij kun je ergens op de Aalsterweg (aan de kant van Eindhoven) erg goed onbeperkt spare ribs eten. Weet helaas niet meer hoe die tent heet
bedankt, ik heb al ooit in de bengel gegeten in veldhoven, ik vond het toen alleen een beetje sjiek om met een groep spare ribs te gaan eten, ze smaakten wel heerlijk overigens
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:39:21 #4
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66458559
Ik weet ook niet echt of dat in Eindhoven kan? Heb wel een keer lekkere spareribs gegeten bij Le Connaisseur, maar dat is niet onbeperkt, wel goedkoop. (19,50 voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert). Anders is misschien dit iets? Nooit geweest trouwens.
http://www.dzjengiskhan.nl/index.php?pageid=223
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66461137
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef -Peach het volgende:
Ik weet ook niet echt of dat in Eindhoven kan? Heb wel een keer lekkere spareribs gegeten bij Le Connaisseur, maar dat is niet onbeperkt, wel goedkoop. (19,50 voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert). Anders is misschien dit iets? Nooit geweest trouwens.
http://www.dzjengiskhan.nl/index.php?pageid=223
De Bengel is leuker dan Le Connaisseur. En daar hebben ze ook spareribs .
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:08:26 #6
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_66461700
-weg-
pi_66462774
In Eindhoven zit weer een bengel!!
Tegenover het station!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66465582
De Bengel is absoluut niet sjiek vind ik. tenminste die in eersel niet. Tis ook geen vreetschuur maar er komt vanalles wat daar eten, wel gezellig altijd. En naar het schijnt lekkere spare ribs (volgens mijn vriend en vrienden)
pi_66467210
Wat zou er sjiek kunnen zijn aan spareribs vreten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66467336
niemand noemt ook de argentijn: Gauchos
www.gauchosgrill.nl

mijn mening de allerbeste spare ribs van nederland.
veel beter als bolleke beer of welke amerikaanse steak tent

sjieke tent met goed personeel, niet van die huppelkutjes van 18 die net komen studeren in de stad.
Nothing to see here, carry on
pi_66467440
ik wou zeggen, de bengel in vhv, maar die ken je al.
verder zou ik het niet weten helaas
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_66468666
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:10 schreef golfer het volgende:
Wat zou er sjiek kunnen zijn aan spareribs vreten?
Laat staan 'onbeperkt spareribs eten', daar is niets sjieks meer aan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66475021
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:17 schreef RijstNatie het volgende:
www.gauchosgrill.nl

sjieke tent met goed personeel, niet van die huppelkutjes van 18 die net komen studeren in de stad.

Vind ik eigenlijk ook niet echt een sjieke tent.. Lekker eten absoluut maar sjiek?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66484857
Het News Café aan de Nieuwstraat (van dommelstraatje richting markt), daar heb ik eens onbeperkt spare-ribs gegeten, neem aan dat dat nog steeds wel kan.
pi_66527281
De Bengel op het Stationsplein in Eindhoven. Altijd een succes!
pi_66527344
Ik vind de Bengel persoonlijk een verschrikkelijke tent, maar goed, smaken verschillen...
compact en kleverig.
pi_66530672
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:17 schreef RijstNatie het volgende:
www.gauchosgrill.nl

In eindhoven komen geen huppelkutjes studeren, laat staan vrouwen
pi_66535918
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de Bengel persoonlijk een verschrikkelijke tent, maar goed, smaken verschillen...
Ligt er aan wat je bedoelt. Ik vind het ook een ongezellige vreetschuur, maar als het gaat om spareribs zijn het gewoon de allerlekkerste. Het vlees valt al van het bot als je er naar kijkt en heerlijk gekruid.
pi_66544810
De spareribs bij de "Longhorn" in Oirschot zijn heerlijk. Recht tegen over de kazerne.
Ik weet alleen niet meer of het onbeperkt eten is.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:40:00 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66544837
Bij Carioca aan de Grote Berg kon je onbeperkt spare ribs eten. Echter wachten ze dan 30 minuten om je een halve rack te serveren geloof ik.

De beste spare ribs in Eindhoven heb ik, schrik niet, in de stationsrestauratie gegeten. 3 racks, en betaalbaar.
Confidence through competence
pi_66544868
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Carioca aan de Grote Berg kon je onbeperkt spare ribs eten. Echter wachten ze dan 30 minuten om je een halve rack te serveren geloof ik.

Dat is denk ik de truc bij al die restaurants. Roepen dat het onbeperkt kan, maar dan duurt het zo lang tot ze porties komen aanvullen dat je al lang geen zin meer hebt om zo lang op je eten te moeten wachten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:44:38 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66544879
Guess what, het werkt. Ben er namelijk na dat trucje van hen er nooit meer geweest.
Confidence through competence
pi_66553283
Spare Ribs vreet je natuurlijk thuis, met behulp van de:

Spare rib Express

Volgens mij is het wel behoorlijk prijzig..
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')