quote:"Helaas niet (meer) in Eindhoven zelf, maar wel in Nuenen, Helmond, Veldhoven en Eersel, zit 'De Bengel'. De spareribs hier zijn echt heeeerlijk. In twee variaties; zoet en pikant. Ik geloof dat ze 13,50 kosten, maar daar krijg je dan wel frietjes, sauzen en (erg lekkere) salade bij. Zeker eens proberen!"
bedankt, ik heb al ooit in de bengel gegeten in veldhoven, ik vond het toen alleen een beetje sjiek om met een groep spare ribs te gaan eten, ze smaakten wel heerlijk overigensquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij kun je ergens op de Aalsterweg (aan de kant van Eindhoven) erg goed onbeperkt spare ribs eten. Weet helaas niet meer hoe die tent heet
De Bengel is leuker dan Le Connaisseur. En daar hebben ze ook spareribsquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef -Peach het volgende:
Ik weet ook niet echt of dat in Eindhoven kan? Heb wel een keer lekkere spareribs gegeten bij Le Connaisseur, maar dat is niet onbeperkt, wel goedkoop. (19,50 voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert). Anders is misschien dit iets? Nooit geweest trouwens.
http://www.dzjengiskhan.nl/index.php?pageid=223
Laat staan 'onbeperkt spareribs eten', daar is niets sjieks meer aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:10 schreef golfer het volgende:
Wat zou er sjiek kunnen zijn aan spareribs vreten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:17 schreef RijstNatie het volgende:
niemand noemt ook de argentijn: Gauchos
www.gauchosgrill.nl
mijn mening de allerbeste spare ribs van nederland.
veel beter als bolleke beer of welke amerikaanse steak tent
sjieke tent met goed personeel, niet van die huppelkutjes van 18 die net komen studeren in de stad.![]()
In eindhoven komen geen huppelkutjes studeren, laat staan vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:17 schreef RijstNatie het volgende:
niemand noemt ook de argentijn: Gauchos
www.gauchosgrill.nl
mijn mening de allerbeste spare ribs van nederland.
veel beter als bolleke beer of welke amerikaanse steak tent
sjieke tent met goed personeel, niet van die huppelkutjes van 18 die net komen studeren in de stad.![]()
Ligt er aan wat je bedoelt. Ik vind het ook een ongezellige vreetschuur, maar als het gaat om spareribs zijn het gewoon de allerlekkerste. Het vlees valt al van het bot als je er naar kijkt en heerlijk gekruid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de Bengel persoonlijk een verschrikkelijke tent, maar goed, smaken verschillen...
Dat is denk ik de truc bij al die restaurants. Roepen dat het onbeperkt kan, maar dan duurt het zo lang tot ze porties komen aanvullen dat je al lang geen zin meer hebt om zo lang op je eten te moeten wachtenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Carioca aan de Grote Berg kon je onbeperkt spare ribs eten. Echter wachten ze dan 30 minuten om je een halve rack te serveren geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |