abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66452907

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_66452931
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja en je over te verbazen
Inderdaad.
Een mooie vond ik bijvoorbeeld dat mensen denken blijer te zijn als ze hun keuze later mogen veranderen, maar het blijkt dat dit niet is.

Kortom; Je bent blijer met een tattoo die er nooit meer af gaat, dan met een tattoo die gemakkelijk te verwijderen is. Of een truitje in de uitverkoop wat je niet mag ruilen, daar ben je blijer mee dan wanneer je hem nog wel mag ruilen.

Wij zijn verplicht om in de eerste een aantal "klassieke" artikelen te lezen, zodat je ook interesse krijgt in de sociale kant en ook weet hoe bepaalde dingen zijn - terwijl je daar nooit bij stil staat.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66453092
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Inderdaad.
Een mooie vond ik bijvoorbeeld dat mensen denken blijer te zijn als ze hun keuze later mogen veranderen, maar het blijkt dat dit niet is.

Kortom; Je bent blijer met een tattoo die er nooit meer af gaat, dan met een tattoo die gemakkelijk te verwijderen is. Of een truitje in de uitverkoop wat je niet mag ruilen, daar ben je blijer mee dan wanneer je hem nog wel mag ruilen.

Wij zijn verplicht om in de eerste een aantal "klassieke" artikelen te lezen, zodat je ook interesse krijgt in de sociale kant en ook weet hoe bepaalde dingen zijn - terwijl je daar nooit bij stil staat.
ja klopt, ik ken die onderzoeken wel.

en dat mensen blijer zijn als ze gewoon iets krijgen (zeg 10 euro) dan als ze eerst meer (zeg 20 euro) krijgen en hier later weer 10 euro van moeten inleveren. Eindresultaat is hetzelfde (je krijgt 10 euro) maar het feit dat je wat moet inleveren daar worden mensen onblij van.
(daar ging mijn afstudeerproject een beetje over...vond het wel mooi... en nog wat andere dingen die ik erbij had gekozen...humor was dat - nou ja niet dat er echt wat uitkwam maar dat hoeft niet he )
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:44:59 #4
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66453098
te moeilijk...

Okay dat was een inkoppertje Vind die experimenten wel interesant om te lezen, heb er alleen niet zo veel mee. Ben denk ik te pragmatisch ingesteld om te lang te blijven denken en analyzeren waarom dingen zijn zoals ze zijn. Heb wel eens mijn momentjes met reflectie enzo, maar denk liever in een oplossing dan een probleem.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_66453227
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:44 schreef kwaakvaak het volgende:
te moeilijk...

Okay dat was een inkoppertje Vind die experimenten wel interesant om te lezen, heb er alleen niet zo veel mee. Ben denk ik te pragmatisch ingesteld om te lang te blijven denken en analyzeren waarom dingen zijn zoals ze zijn. Heb wel eens mijn momentjes met reflectie enzo, maar denk liever in een oplossing dan een probleem.
haha....
voor heel afentoe vind ik het wel leuk Maar ik hoef zelf verder ook geen onderzoeken meer te doen denk ik. hoewel misschien als het een onderwerp is dat me echt boeit ofzo.
nja misschien ben ik ook wel een beetje een uitpluizerd
zijn we toch nog ergens verschillend in he
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:49:56 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66453254
Jullie lullen anders hard genoeg.
pi_66453276
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie lullen anders hard genoeg.
Kan je ons horen dan?
pi_66453289
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja klopt, ik ken die onderzoeken wel.

en dat mensen blijer zijn als ze gewoon iets krijgen (zeg 10 euro) dan als ze eerst meer (zeg 20 euro) krijgen en hier later weer 10 euro van moeten inleveren. Eindresultaat is hetzelfde (je krijgt 10 euro) maar het feit dat je wat moet inleveren daar worden mensen onblij van.
(daar ging mijn afstudeerproject een beetje over...vond het wel mooi... en nog wat andere dingen die ik erbij had gekozen...humor was dat - nou ja niet dat er echt wat uitkwam maar dat hoeft niet he )
Haha inderdaad
En dan ook die foot-in-the-door techniek en de door-in-the-face techniek. Gewoon leuk om te lezen en je denkt; Oeps.. dat doe ik ook
pi_66453360
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha inderdaad
En dan ook die foot-in-the-door techniek en de door-in-the-face techniek. Gewoon leuk om te lezen en je denkt; Oeps.. dat doe ik ook
die met die deuren ken ik niet. komt me vaag wel bekend voor. kan je t ff kort uitleggen?
voor het broodnodige aha moment
pi_66453369
Hoe noem je het als iemand je iets vraagt te doen en je gaat dan heel moeilijk doen dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt, maar dat je beloofd je best voor hem te doen. En uiteindelijk komt het helemaal goed omdat je gewoon dik aan het overdrijven was met geen tijd hebben
pi_66453474
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

die met die deuren ken ik niet. komt me vaag wel bekend voor. kan je t ff kort uitleggen?
voor het broodnodige aha moment
Ik spreek je aan op de straat en vraag of je mij ¤20,- wilt doneren voor een doel. Jij zegt; Nee, sorry. Vervolgens vraag ik je of je een chocolade reep wilt kopen van ¤2,- en jij zegt ja, maar je lust geen chocolade.

Komt er op neer dat, wanneer jij eerst een groot bod doet degene nee zegt, maar de kans is dan groter dat hij op het kleine verzoek ja zegt

Dat is de face in de door - dacht ik.. Haha. Hier heb ik ook het originele artikel van

En de foot in de door is als jij al iets hebt gedaan voor iemand - bijvoorbeeld je handtekening zetten onder een petitie - je eerder geneigd bent om dan ook nog actie te gaan voeren "want ja, heb dat andere nu ook al gedaan"

[het kan zijn dat ik ze nu door elkaar ga halen hoor]
pi_66453640
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:53 schreef JonKeL het volgende:
Hoe noem je het als iemand je iets vraagt te doen en je gaat dan heel moeilijk doen dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt, maar dat je beloofd je best voor hem te doen. En uiteindelijk komt het helemaal goed omdat je gewoon dik aan het overdrijven was met geen tijd hebben
Geen idee. Dat ben ik nog niet tegen gekomen
pi_66453723
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Geen idee. Dat ben ik nog niet tegen gekomen
Dat werkt best wel goed. Als klanten bijvoorbeeld een verzoek met spoed hebben. Net doen of het onmogelijk is maar het dan wel mogelijk maken. Dan zijn ze altijd extra tevreden
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:05:47 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66453728
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik spreek je aan op de straat en vraag of je mij ¤20,- wilt doneren voor een doel. Jij zegt; Nee, sorry. Vervolgens vraag ik je of je een chocolade reep wilt kopen van ¤2,- en jij zegt ja, maar je lust geen chocolade.

Komt er op neer dat, wanneer jij eerst een groot bod doet degene nee zegt, maar de kans is dan groter dat hij op het kleine verzoek ja zegt

Dat is de face in de door - dacht ik.. Haha. Hier heb ik ook het originele artikel van

En de foot in de door is als jij al iets hebt gedaan voor iemand - bijvoorbeeld je handtekening zetten onder een petitie - je eerder geneigd bent om dan ook nog actie te gaan voeren "want ja, heb dat andere nu ook al gedaan"

[het kan zijn dat ik ze nu door elkaar ga halen hoor]
haha ja ik herken ze weer.... die zijn idd grappig
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:06:36 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66453751
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Dat werkt best wel goed. Als klanten bijvoorbeeld een verzoek met spoed hebben. Net doen of het onmogelijk is maar het dan wel mogelijk maken. Dan zijn ze altijd extra tevreden
haha goeie truc ja....
pi_66453779
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Oo bedoel je het zo. Ik krijg het volgende blok arbeid en economische psychologie, dus ik verwacht dat dat daarbij gaat komen
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

haha ja ik herken ze weer.... die zijn idd grappig
Hihi inderdaad. Als ze je vragen om te collecteren voor iets, dan zeg je nee. Maar vragen ze dan of je eenmalig ¤5,- wilt doneren, dan zeg je eerder ja.
Ik vind het echt geinig om dan bij jezelf na te gaan wat jij doet
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:07:37 #17
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66453782
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die techniek heb ik in ongeveer dezelfde methode ook geleerd bij een management training. Als je wilt dat iemand iets gaat doen en daar geen trek in heeft, geef je die persoon eerst een enorme moeilijke opdracht, waarbij die persoon vervolgens heel moeilijk gaat kijken. Dan geef je hem dezelfde opdracht, maar dan opgedeeld in allemaal kleine hanteerbare stukjes, en voila... die persoon denkt.. PFF liever 10 kleine opdrachtjes dan die hele grote klus
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:07:41 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66453785
Was ik weer
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_66453807
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:07 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Die techniek heb ik in ongeveer dezelfde methode ook geleerd bij een management training. Als je wilt dat iemand iets gaat doen en daar geen trek in heeft, geef je die persoon eerst een enorme moeilijke opdracht, waarbij die persoon vervolgens heel moeilijk gaat kijken. Dan geef je hem dezelfde opdracht, maar dan opgedeeld in allemaal kleine hanteerbare stukjes, en voila... die persoon denkt.. PFF liever 10 kleine opdrachtjes dan die hele grote klus
Ja, dat is in principe hetzelfde En het werkt goed
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer
pi_66453811
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer
Dus nu ben je er niet meer
pi_66453843
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oo bedoel je het zo. Ik krijg het volgende blok arbeid en economische psychologie, dus ik verwacht dat dat daarbij gaat komen
[..]

Hihi inderdaad. Als ze je vragen om te collecteren voor iets, dan zeg je nee. Maar vragen ze dan of je eenmalig ¤5,- wilt doneren, dan zeg je eerder ja.
Ik vind het echt geinig om dan bij jezelf na te gaan wat jij doet
Oke

Ik ga die dingen eens proberen. Vind het altijd mooi om mensen ietwat te manipuleren
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:12:01 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66453906
stelletje manipulerende fokkers
pi_66453908
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:10 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Oke

Ik ga die dingen eens proberen. Vind het altijd mooi om mensen ietwat te manipuleren
Hehe. Waarschijnlijk hebben ze het niet door en dat maakt het extra leuk
pi_66453925
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
stelletje manipulerende fokkers
Nietus, op fok manipuleer ik niet
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:13:37 #25
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66453958
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:08 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Dus nu ben je er niet meer
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:13:41 #26
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66453962
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Nietus, op fok manipuleer ik niet
zeg ik dat dan?

Murm gaat ff eten maken...moet zo de deur weer uit...
pi_66453979
Wij hebben een presentatie gegeven over automatisch gedrag wat aangestuurd wordt door onbewuste processen. In onze presentatie hebben wij het eerste gedeelte water gedronken en het tweede gedeelte niet. Het eerste gedeelte dronken mensen 27x mee en het tweede gedeelte maar 9x. Niemand was opgevallen dat wij in het begin veel dronken en daarna niet meer.

Dit was natuurlijk geen echt onderzoekje, maar het gaf precies hetzelfde resultaat als wat in ons artikel werd gesteld. Erg grappig is dat
pi_66453980
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hehe. Waarschijnlijk hebben ze het niet door en dat maakt het extra leuk
Ja

Ik vraag me af of mensen het ook wel eens bij mij doen. Ga ik eens op letten
pi_66454012
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ja

Hehe. Let er maar eens op ja. Wordt vaak gedaan als je op straat wordt aangesproken of via de telefoon
En de managers als zij iets gedaan willen krijgen. Ik doe het nu op mijn werk ook weleens..
pi_66454026
Hey singletjes
Nog spannende zaken gebeurd tijdens mijn drukke en vermoeiende dag ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_66454050
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

zeg ik dat dan?

Murm gaat ff eten maken...moet zo de deur weer uit...
Ja, want buiten fok om ben ik geen fokker
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:16:31 #32
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66454056
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ja

Dat hoef je je niet af te vragen, dat gebeurt gewoon. Onze hele sociale maatschappij draait erom eigenlijk
pi_66454078
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
Hey singletjes
Nog spannende zaken gebeurd tijdens mijn drukke en vermoeiende dag ?
Hoi

Nee, ik denk dat het wel mee viel eigenlijk
pi_66454285
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ja hallo, jij praat in de verleden tijd

Hoi
pi_66454313
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:13 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben een presentatie gegeven over automatisch gedrag wat aangestuurd wordt door onbewuste processen. In onze presentatie hebben wij het eerste gedeelte water gedronken en het tweede gedeelte niet. Het eerste gedeelte dronken mensen 27x mee en het tweede gedeelte maar 9x. Niemand was opgevallen dat wij in het begin veel dronken en daarna niet meer.

Dit was natuurlijk geen echt onderzoekje, maar het gaf precies hetzelfde resultaat als wat in ons artikel werd gesteld. Erg grappig is dat
Echt interessant dit soort dingen
Zo beinvloedbaar met kleine dingen.
pi_66454337
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Dat hoef je je niet af te vragen, dat gebeurt gewoon. Onze hele sociale maatschappij draait erom eigenlijk
Ja daar heb je wel een punt. Ik ga erop letten hoe vaak ik het kan herkennen
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:25:22 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66454339
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:23 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ja hallo, jij praat in de verleden tijd

Hoi
Mensen!!! Daar BEN ik weer
pi_66454356
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Mensen!!! Daar BEN ik weer
Zie je, ik had wel gelijk, je was toch weer weg!

woensdag 25 februari 2009 @ 18:26:50 #39
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66454380
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:26 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Zie je, ik had wel gelijk, je was toch weer weg!

Ik was vanmiddg idd even weg
pi_66454388
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Echt interessant dit soort dingen
Zo beinvloedbaar met kleine dingen.
Haha ja, dat was ook erg leuk om te zien
Terwijl wij dachten dat het niet zo zou opvallen - de priming - maar het werkte dus vanzelf
pi_66454390
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoi

Nee, ik denk dat het wel mee viel eigenlijk
Zowaar Ik ga denk ik zo maar ff een tukkie doen
pi_66454417
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Lekker
Ik ga nog even fanatiek samenvatten
pi_66454488
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Lekker
Ik ga nog even fanatiek samenvatten
Samenvatten ik ga straks nog ff leren
pi_66454491
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

heerlijk! ik heb net ff een tukkie gedaan
pi_66454525
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef mrbox het volgende:

[..]

Samenvatten ik ga straks nog ff leren
Leren
Haha. Ja, ik wil (!!) vanavond (of morgen...) ook iets gaan lezen voor mijn tentamens. Probleem is alleen dat vroeg beginnen met leren niet goed voor mij uitpakt
pi_66454537
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef Thrar het volgende:

[..]

heerlijk! ik heb net ff een tukkie gedaan
Ik moet een tukje altijd rond 2 uur ofzo doen, want anders slaap ik 's avonds niet. Of naja, dan slaap ik wel, maar weer veel te laat en dan moet ik morgen weer een tukje doen
pi_66454576
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik moet een tukje altijd rond 2 uur ofzo doen, want anders slaap ik 's avonds niet. Of naja, dan slaap ik wel, maar weer veel te laat en dan moet ik morgen weer een tukje doen
Kijk, da's vooruit denken
Lambo of Rekt
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:35:50 #48
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66454637
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ga je vanavond weer vroeg slapen?
pi_66454833
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, slim hè? Anders doorbreek ik de cirkel niet
pi_66454868
EggsTC; ik bedacht mij gisteren dat er nog een drecht-'stad' is
Duivendrecht! Maar goed.. Dat klopt niet met jouw drechtsteden rijtje
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:44:07 #51
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66454883
eigenlijk kan ik best lekker koken
nasi is goed gelukt zonder pakje
pi_66455211
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
EggsTC; ik bedacht mij gisteren dat er nog een drecht-'stad' is
Duivendrecht! Maar goed.. Dat klopt niet met jouw drechtsteden rijtje
Mijdrecht hoort ook niet bij de drechtsteden !!!

Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Sliedrecht en Zwijndrecht
Lambo of Rekt
pi_66455225
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Murmeli het volgende:
eigenlijk kan ik best lekker koken
nasi is goed gelukt zonder pakje
Kom maar ns ff voor mij koken dan
Lambo of Rekt
pi_66455234
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mijdrecht hoort ook niet bij de drechtsteden !!!

Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Sliedrecht en Zwijndrecht
Oja, die hadden we ook nog. Haha.
Tja ben er gisteren nog langs gekomen
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:58:16 #55
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66455240
* Cuegirllie zingt:
"Op de kerktoren in Alblasserdammm.. staat een haan met een gouden kam... een gouden kam.. "
pi_66455250
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt:
"Op de kerktoren in Alblasserdammm.. staat een haan met een gouden kam... een gouden kam.. "
Lambo of Rekt
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:59:53 #57
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66455287
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

"wat is ie rijk.. die pastoor.. uit alblasserdam"
pi_66455383
tvp
pi_66455915
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66456001
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:23 schreef DR34M3R het volgende:

haai
pi_66456103
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:26 schreef Thrar het volgende:

[..]

haai
haai daar groenling

We doen de TT wel eer aan geloof ik hè?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:29:39 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66456104
Gaat snel hier zeg, pfoeh!
pi_66456159
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

haai daar groenling

We doen de TT wel eer aan geloof ik hè?
we hoeven inderdaad niet zo veel te F5-en vandaag
pi_66456275
Heerlijk zo Dan hoef je niet zo veel terug te lezen, haha.
pi_66456320
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Heerlijk zo Dan hoef je niet zo veel terug te lezen, haha.
oh, dat doe ik sowieso niet.
pi_66456398
Ik meestal ook niet, of ik moet me echt vervelen.
pi_66456473
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

oh, dat doe ik sowieso niet.
Nee, ik ook niet. Tenzij ik mij, net als dawg, verveel of wanneer er een relletje is geweest en niemand een samenvatting geeft
pi_66456486
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:40 schreef dawg het volgende:
Ik meestal ook niet, of ik moet me echt vervelen.
Vreemd. Zo erg is het bij mij eigenlijk nooit
pi_66456555
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Vreemd. Zo erg is het bij mij eigenlijk nooit
Relletjes zijn meestal wel de moeite waard hoor.
pi_66456583
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:44 schreef dawg het volgende:

[..]

Relletjes zijn meestal wel de moeite waard hoor.
Ik vind relletjes helemaal niet gezellig
pi_66456633
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik vind relletjes helemaal niet gezellig
Maar wel vermakelijk.
pi_66456683
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef dawg het volgende:

[..]

Maar wel vermakelijk.
Ik vind knuffels veel vermakelijker
pi_66456717
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Knuffels? Nee, dan haak ik af.
pi_66456753
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Is dat een hint?
pi_66456776
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:51 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Is dat een hint?
Hoezo? Wil je ook knuffelen dan?
pi_66456782
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

pi_66456853
knuffelen?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_66456899
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm.. Mijn MSN knuffelsmile is leuker
pi_66456963
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

pi_66456971
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nou ja, als ik het met een aai over de bol moet doen, vooruit dan maar
pi_66457061
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hmm.. Mijn MSN knuffelsmile is leuker
Zien jullie ook hoe het topic ineens begint te lopen nu? Knuffelen ftw!

Ik heb ook erg leuke knuffelsmileys.. momentje
pi_66457081
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:57 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

HEY! Wat doe jij hier?
pi_66457127
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Zien jullie ook hoe het topic ineens begint te lopen nu? Knuffelen ftw!

Ik heb ook erg leuke knuffelsmileys.. momentje
Ja, het werkt
Oke, ik ben benieuwd
pi_66457136
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

HEY! Wat doe jij hier?
mag dat niet?
pi_66457140
ik heb nog geen knuffel gehad anders
pi_66457148
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef ArTiC het volgende:
ik heb nog geen knuffel gehad anders
pi_66457198
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

en die van MSN?
pi_66457338
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:03 schreef ArTiC het volgende:

[..]

en die van MSN?
pi_66457444
waarom vind ik hem nu niet terug?
pi_66457508
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

mag dat niet?
natuurlijk wel
pi_66457516
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
waarom vind ik hem nu niet terug?
Hij heeft geen zin om te knuffelen
pi_66457561
<hug
pi_66457570
pi_66457607
pi_66457668
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hij heeft geen zin om te knuffelen
ik heb zooooo'n geweldige smiley, waarbij de ene van achteren bovenop de ander springt bij wijze van verrassingsknuffel!
pi_66457706
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

ik heb zooooo'n geweldige smiley, waarbij de ene van achteren bovenop de ander springt bij wijze van verrassingsknuffel!
Die heb ik ook
Maar die zit in mijn msn (heb ik gejat van iemand)
pi_66457750
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

ik doe dat ook wel eens...maar dat is geen knuffel dan
pi_66457756
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die heb ik ook
Maar die zit in mijn msn (heb ik gejat van iemand)
Hier dito. Maar ik ging er van uit dat het dan ook ergens op mijn pc moet staan. Lijkt me logisch toch?
pi_66457786
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik doe dat ook wel eens...maar dat is geen knuffel dan
Wel een verrassing?
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:18:39 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66457816
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Hier dito. Maar ik ging er van uit dat het dan ook ergens op mijn pc moet staan. Lijkt me logisch toch?
Ik heb geen idee waar Je zou inderdaad denken van wel.
Misschien ergens in een vaag msn bestandje?
pi_66457892
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Wel een verrassing?
pi_66458027
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Help me mee onthouden dat als ik jou IRL tegenkom, ik dan nooit met mijn rug naar je toe moet gaan staan
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:29:08 #103
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66458252
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Help me mee onthouden dat als ik jou IRL tegenkom, ik dan nooit met mijn rug naar je toe moet gaan staan
Haha.

Ik ga zo maar eens wat schoolzooi inbinden
pi_66458288
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha.

Ik ga zo maar eens wat schoolzooi inbinden
Goed bezig! Ik twijfel of ik eens gek zal doen en zometeen met een boek in bed zal kruipen..
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:30:58 #105
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66458310
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Goed bezig! Ik twijfel of ik eens gek zal doen en zometeen met een boek in bed zal kruipen..
Oei, dat is ook lekker
pi_66458339
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oei, dat is ook lekker
Ik weet het. En bij gebrek aan iets anders om mee mijn bed in te nemen is dat een goede tweede
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:36:38 #107
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66458499
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik weet het. En bij gebrek aan iets anders om mee mijn bed in te nemen is dat een goede tweede
Hehe
pi_66458571
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Hmmmmmm
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:40:30 #109
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66458590
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Hmmmmmm
Kijk, Den Haag biedt zichzelf al aan om bij je te komen slapen

Wat lief
pi_66458654
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat lief
Oh, was dat dat gemompel?
pi_66458699
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat lief
ik offer me weer op
pi_66458728
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik offer me weer op
pi_66458755
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sorry
pi_66458829
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

sorry
Ik vergeef je

Maar nu ga ik echt met een boek mijn bed in duiken

woensdag 25 februari 2009 @ 20:50:41 #115
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_66458894
tvp
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:52:10 #116
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66458942
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik offer me weer op
Gelukkig weten we dat jij daar geen problemen mee hebt
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik vergeef je

Lees ze
pi_66458959
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik vergeef je

slaap lekker

Duimpje
pi_66459140
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

slaap lekker

Duimpje
wie had het over slapen?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:00:25 #119
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66459227
Hoi!

Ik zit heerlijk 10 Thing I Hate About You te kijken en ik ga er zo een boek bij lezen..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:01:16 #120
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66459264
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:00 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi!

Ik zit heerlijk 10 Thing I Hate About You te kijken en ik ga er zo een boek bij lezen..
Wat voor boek ga je lezen?
pi_66459266
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:57 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

wie had het over slapen?
ik val meestal wel eens in slaap als ik in bed lig
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:02:47 #122
220609 Nouk84
pi_66459303
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat voor boek ga je lezen?
Zware kost: De Kracht van het NU van Eckhart Tolle.
Ken je dat?
pi_66459329
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik val meestal wel eens in slaap als ik in bed lig
oh, dat kan wel eens gebeuren ja.
pi_66459357
ik lees fok...dat is me al zwaar genoeg
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:07:38 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66459477
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Zware kost: De Kracht van het NU van Eckhart Tolle.
Ken je dat?
Nee, die ken ik niet
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:11:34 #126
220609 Nouk84
pi_66459623
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, die ken ik niet
Zware kost, zou je er maar niet in verdiepen
pi_66459773
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Die lees ik op het moment
Lambo of Rekt
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:16:15 #128
220609 Nouk84
pi_66459799
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die lees ik op het moment
Ik ben nog niet zover maar ken wel het eea van de theorie door een vriend van mij. Wat vind jij ervan?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:17:31 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66459848
quote:

[..]

nooit gelezen maar volgens mij issie wel interessant.
veel plezier!
pi_66459876
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zover maar ken wel het eea van de theorie door een vriend van mij. Wat vind jij ervan?
Heel veel herhaling van woorden in het begin maar ik snap het uitgangspunt. Ik ben nu ongeveer op de helft. Een beetje zweverig aangelegd maar hij heeft wel gelijk. Ik ben er overigens op gekomen om hem te gaan lezen naar aanleiding van dit topic : Teveel nadenken - waarom?

Ik raad je dan ook zeker aan dat topic door te lezen als je dat nog niet gedaan had.
Lambo of Rekt
pi_66459915
--> R&P SC
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:22:06 #132
220609 Nouk84
pi_66460004
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heel veel herhaling van woorden in het begin maar ik snap het uitgangspunt. Ik ben nu ongeveer op de helft. Een beetje zweverig aangelegd maar hij heeft wel gelijk. Ik ben er overigens op gekomen om hem te gaan lezen naar aanleiding van dit topic : Teveel nadenken - waarom?

Ik raad je dan ook zeker aan dat topic door te lezen als je dat nog niet gedaan had.
Ja dat topic heb ik doorgestuurd aan die vriend van mij, hij was gelijk enthousiast. Die heb ik dus ook gelezen. Ik vind ook dat hij gelijk heeft, maar ernaar handelen is lastiger. Die vriend van mij is zelfs zover dat hij geen relatie meer wil met iemand die in haar ego zit.. Ik vraag me af of dat haalbaar is..
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:22:10 #133
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66460006
wat is er Ado?
pi_66460059
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ja dat topic heb ik doorgestuurd aan die vriend van mij, hij was gelijk enthousiast. Die heb ik dus ook gelezen. Ik vind ook dat hij gelijk heeft, maar ernaar handelen is lastiger. Die vriend van mij is zelfs zover dat hij geen relatie meer wil met iemand die in haar ego zit.. Ik vraag me af of dat haalbaar is..
Hmm laat me jou bevindingen weten als je wil . Wat ik nog moeilijk vind is om te observeren met dat "echte ik" zonder je verstand erbij te betrekken.
Lambo of Rekt
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:26:46 #135
220609 Nouk84
pi_66460169
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hmm laat me jou bevindingen weten als je wil . Wat ik nog moeilijk vind is om te observeren met dat "echte ik" zonder je verstand erbij te betrekken.
Ga ik doen! Ja dat vind ik ook erg moeilijk..
pi_66460214
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:19 schreef Adolecens het volgende:
--> R&P SC
Ado!

Hallo
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:28:00 #137
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66460215
quote:

[..]

Haha oke.
pi_66460235
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ga ik doen! Ja dat vind ik ook erg moeilijk..
Hoe ver ben jij met lezen? Ik bookmark ff je fobo anders vergeet ik weer dat jij het was
Lambo of Rekt
pi_66460332
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:22 schreef Murmeli het volgende:
wat is er Ado?
Ik vond het een beetje psychologische sc hier
pi_66460347
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:27 schreef MNR het volgende:

[..]

Ado!

Hallo
MNR
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:31:13 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66460361
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dan heb je vanmiddag ook wat gemist
pi_66460372
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan heb je vanmiddag ook wat gemist
Ik ook dus, vertel ns autootje.
Lambo of Rekt
pi_66460374
Zijn er eigenlijk meer mensen hier die veel piekeren?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:31:59 #144
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66460385
hallo
pi_66460395
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
Als je het niet erg vindt pieker ik daar nog even over
Lambo of Rekt
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:33:44 #146
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66460449
quote:
Ik probeer het altijd uit te schakelen.. afleiding te zoeken enzo.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:34:45 #147
220609 Nouk84
pi_66460498
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe ver ben jij met lezen? Ik bookmark ff je fobo anders vergeet ik weer dat jij het was
Echt nog helemaal niet ver, maar ik ken de hoofdlijnen van het boek wel..
pi_66460529
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik probeer het altijd uit te schakelen.. afleiding te zoeken enzo.
gegeil in pm's enzo want dat mocht niet meer hier
Lambo of Rekt
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:35:53 #149
220609 Nouk84
pi_66460533
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik begon over de vliegtuigcrash naast mijn kantoorpand, en toen ging het mis.
pi_66460548
Piekeren is vervelend, kan ik uit eigen ervaring vertellen
Ik zou wel eens gouden tips willen hebben hoe andere mensen - die niet of weinig piekeren - dat loslaten

Voor nu werkt voor mij om a) het op te schrijven en eruit te gooien b) vriendin bellen of spreken, c) nog geen andere optie

Praten is zo
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:36:48 #151
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66460570
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
Ik zou wel eens gouden tips willen hebben hoe andere mensen - die niet of weinig piekeren - dat loslaten

Voor nu werkt voor mij om a) het op te schrijven en eruit te gooien b) vriendin bellen of spreken, c) nog geen andere optie

Praten is zo
Relativeren.. werkt ook erg goed
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:36:55 #152
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66460580
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:

[..]

mag dat niet?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:37:13 #153
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66460589
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

gegeil in pm's enzo want dat mocht niet meer hier
Idd ja
pi_66460603
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik begon over de vliegtuigcrash naast mijn kantoorpand, en toen ging het mis.
Werk je op de boerderie??
pi_66460616
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Relativeren.. werkt ook erg goed
Weet je wat? Ik ga er gewoon ook niet meer over nadenken. Ik ga nu ff wat leuks doen

Ciao!
pi_66460625
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mag dat niet?
Nee, dit is Singles. Voor psychologische praat en aanverwante zaken is er de R&P SC.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:39:17 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66460656
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Nee, dit is Singles. Voor psychologische praat en aanverwante zaken is er de R&P SC.
ja baas
nog wat gesingled vandaag dan?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:39:25 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66460661
quote:
Ik pieker vrij weinig eigenlijk. Om eerlijk te zijn zou ik op dit moment niet weten waar ik over moet piekeren. Ik maak mij ook bijna nooit druk om dingen en hanteer het motto "het komt wel goed en anders maar niet"
Maar ik denk niet dat ik je een gouden tip kan geven.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als ik het moet vertellen, dan ben ik over een uur nog bezig
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:39:28 #159
220609 Nouk84
pi_66460663
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef MNR het volgende:

Praten is zo
Praten is inderdaad

Piekeren is volgens mij niets anders dan vastzitten in je denkpatroon. Iemand anders schijnt er een ander licht op en helpt je misschien uit je standaard denkpatroon...
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:39:47 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66460676
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Vanmiddag was het alles, behalve Singles
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:39:57 #161
220609 Nouk84
pi_66460681
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Werk je op de boerderie??
Hahaha nee
pi_66460802
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja baas
nog wat gesingled vandaag dan?
Nee, heb gisteren gemasturbeerd
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:46:23 #163
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66460929
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Nee, heb gisteren gemasturbeerd
dat is wel heel erg singles.
en hoe was het? een beetje het standaardwerk of heb je er nog wat bijzonders van gemaakt?
pi_66461195
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat is wel heel erg singles.
en hoe was het? een beetje het standaardwerk of heb je er nog wat bijzonders van gemaakt?
Gewoon, the usual stuff
Broek op de enkels, filmpje erop, 5 minuutjes sjorren en klaar. Broek optrekken en verder eten
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:59:05 #165
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66461365
Dat klinkt gemakkelijk
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:13:11 #166
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66461875
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef MNR het volgende:

[..]

Weet je wat? Ik ga er gewoon ook niet meer over nadenken. Ik ga nu ff wat leuks doen

Ciao!
Niet wegrennen is ook iets, onder ogen zien
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:31:51 #167
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_66462633
ik ga vrijdag naar t 'circus'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:36:18 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66462807
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Gewoon, the usual stuff
Broek op de enkels, filmpje erop, 5 minuutjes sjorren en klaar. Broek optrekken en verder eten
pi_66462816
Popjes van me!
nog spannend nieuws?
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:37:05 #170
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66462834
Weer een PR.

En ik pieker heel veel. Maar alleen als ik als ik op bed lig en wil slapen .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:37:56 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66462859
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
Weer een PR.

En ik pieker heel veel. Maar alleen als ik op bed lig en wil slapen .
Dat is irritant
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:38:14 #172
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66462870
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Popjes van me!
nog spannend nieuws?
Nee, valt een beetje tegen vandaag
pi_66462918
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, valt een beetje tegen vandaag
Dan kan ik weer slapen.. wekker gaat weer vroeg morgen
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:39:29 #174
88139 JoeyT
pi_66462919
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is irritant
I knowww meestal duurt t zo'n twee uur voordat ik slaap laatste maanden.
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:40:03 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_66462939
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Popjes van me!
nog spannend nieuws?
ja, dat ik je gemist heb
pi_66462941
jeej nogsteeds niet vol
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66463005
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja, dat ik je gemist heb
aaahhh dat vind ik lief!
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:42:39 #178
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66463047
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Bah bah...
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dan kan ik weer slapen.. wekker gaat weer vroeg morgen
Slaap lekker
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:43:25 #179
88139 JoeyT
pi_66463073
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Bah bah...
[..]

Slaap lekker
Ik maak me er niet druk over hoor. Komt gewoon doordat ik veels te laat op sta
pi_66463190
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet wegrennen is ook iets, onder ogen zien
Gozer.... ik pieker al een groot gedeelte van mijn leven. Het enige wat me tot nu toe echt waardevol geholpen heeft zijn gewoon normale gesprekken. Mij helpt het gewoon om te sparren met iemand. Dat heb ik prive en met werk.

En soms is het juist heel goed om even iets naast je neer te leggen om het vervolgens later op te pakken.

En ik ren niet weg, ik kom er gewoon niet alleen uit. Dat is iets anders.
pi_66463230
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Had ik ook altijd. Voor mij helpt het lezen van een boek van tevoren of ontspannen (dat doe ik dmv Reiki of een andere ontspanningsoefening).
pi_66463336
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef MNR het volgende:

[..]

Had ik ook altijd. Voor mij helpt het lezen van een boek van tevoren of ontspannen (dat doe ik dmv Reiki of een andere ontspanningsoefening).
Tao
pi_66463383
Okay, voor vanavond wil ik afsluiten met iets positiefs, dus ik ga nog even de filmpjes van carnaval bekijken
pi_66463411
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef MNR het volgende:
Okay, voor vanavond wil ik afsluiten met iets positiefs, dus ik ga nog even de filmpjes van carnaval bekijken
en een dikke dan.. slaap lekker alvast!
pi_66463442
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Tao
Ja, nee echt... Reiki heeft mijn leven echt aangenaam verbeterd. Daarom houd ik het ook iedere dag vol. Het maakt me rustig, het geeft me betere dromen en ontwikkelt mijn intuitie. Daarnaast merk ik ook gewoon dat ik me lekkerder voel

Wat heb jij met Tao?
pi_66463530
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

en een dikke dan.. slaap lekker alvast!
Hehe, ik zou eigenlijk zo hier een filmpje posten, die is zo leuk
Het leuke van het filmpje vind ik dat mijn vriendinnetje me zo goed aanvoelt.

Jij ook slaap lekker voor straks Snuit
pi_66463562
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, nee echt... Reiki heeft mijn leven echt aangenaam verbetert. Daarom houd ik het ook iedere dag vol. Het maakt me rustig, het geeft me betere dromen en ontwikkelt mijn intuitie. Daarnaast merk ik ook gewoon dat ik me lekkerder voel

Wat heb jij met Tao?
Veel, ik ben me er een paar maanden geleden in gaan verdiepen ook ivm het piekeren etc. Ik doe geen Tai Chi oid maar lees uit de Tao Te Tjing en probeer die in het dagelijks leven toe te passen cq. te herkennen. Het heeft mij geleerd soms maar mee te geven in plaats van krampachtig rechtop te blijven staan.
pi_66463630
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Veel, ik ben me er een paar maanden geleden in gaan verdiepen ook ivm het piekeren etc. Ik doe geen Tai Chi oid maar lees uit de Tao Te Tjing en probeer die in het dagelijks leven toe te passen cq. te herkennen. Het heeft mij geleerd soms maar mee te geven in plaats van krampachtig rechtop te blijven staan.
Dat klopt wel. Vanaf dat punt kun je namelijk zien waar het naartoe gaat. En alles wat vanzelf gaat is het mooiste, het echtste en het fijnste

Krampachtig rechtop blijven staan, kost alleen maar energie. Kun je beter in iets anders investeren
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:04:21 #189
88139 JoeyT
pi_66463789
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef MNR het volgende:

[..]

Bij mij helpen paracetamolletjes . Maar dat wil mn vriendin niet hebben
pi_66463792
Mijn grootste 'probleem' is dat ik dingen van tevoren aan zie komen en op het moment dat ik intuitief aanvoel wat er gaat gebeuren, ga ik ernaar leven terwijl ik het eigenlijk gewoon zijn gang moet laten gaan. Dàt vind ik lastig.

Voorbeeldje: ik wist precies wanneer mijn ex een nieuwe vrouw tegen kwam, hoe ze heette en hoe ze eruit zag. Ik had daarover gedroomd. En ja, dit heb ik later ook bevestigd gekregen IRL.

Klinkt misschien vreemd, maar zo zit een groot gedeelte van mijn leven in elkaar. En vaak denk ik: ik zeg het niet en praat er niet over.. maar ik heb voor nu maar besloten dat ik het maar gewoon zeg. Wie me wil geloven, gelooft me, wie me niet wil geloven, gelooft me niet
pi_66463836
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Bij mij helpen paracetamolletjes . Maar dat wil mn vriendin niet hebben
Logisch... er zijn zoveel betere manieren die je kunnen helpen. Paracetamolletjes zijn gewoon de easy way out. En wees maar blij dat ze het tegen je zegt, want ze heeft gelijk
pi_66463914
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef MNR het volgende:
Mijn grootste 'probleem' is dat ik dingen van tevoren aan zie komen en op het moment dat ik intuitief aanvoel wat er gaat gebeuren, ga ik ernaar leven terwijl ik het eigenlijk gewoon zijn gang moet laten gaan. Dàt vind ik lastig.

Voorbeeldje: ik wist precies wanneer mijn ex een nieuwe vrouw tegen kwam, hoe ze heette en hoe ze eruit zag. Ik had daarover gedroomd. En ja, dit heb ik later ook bevestigd gekregen IRL.

Klinkt misschien vreemd, maar zo zit een groot gedeelte van mijn leven in elkaar. En vaak denk ik: ik zeg het niet en praat er niet over.. maar ik heb voor nu maar besloten dat ik het maar gewoon zeg. Wie me wil geloven, gelooft me, wie me niet wil geloven, gelooft me niet
ik zeg niet dat ik het geloof of niet, maar het is wel apart. Deed je ook niet aan kaartleggen?
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:08:30 #193
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66463940
Goeiemorgen
pi_66464000
MNR! .

Singles!
For great justice!
pi_66464036
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Q. het volgende:
MNR! .

Singles!
Ku
pi_66464054
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik het geloof of niet, maar het is wel apart. Deed je ook niet aan kaartleggen?
Jups... Ik houd me bezig met veel spirituele dingen
pi_66464064
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Q. het volgende:
MNR! .

Singles!
Qtie!!!!
pi_66464075
quote:

Wat bij mij altijd erg goed werkt (als het 's avonds is te minste) is tegen mezelf zeggen & het realiseren dat ik er dan toch weinig meer aan kan doen. Geeft mij iig dan de rust zodat ik kan slapen

klote fok is weer half kapot
pi_66464166
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Wat bij mij altijd erg goed werkt (als het 's avonds is te minste) is tegen mezelf zeggen & het realiseren dat ik er dan toch weinig meer aan kan doen. Geeft mij iig dan de rust zodat ik kan slapen

Ja, ik merkte het ook al, dat het niet zo helemaal optimaal fungeerde

Voor mij werkt dat niet meer omdat de dingen uitkomen.. Sommige dingen wil ik helemaal niet weten, dat maakt mijn gedrag een stuk meer onbevangen (maar dat geldt voor mij in persoon, want voor anderen ben ik er erg blij mee en help ik mensen ook erg graag!).
pi_66464171
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef MNR het volgende:

[..]

Jups... Ik houd me bezig met veel spirituele dingen
ik houd me liever bezig met dingen die ik kan zien/aanraken/herkennen maar het is wel een interessant iets
pi_66464211
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:

[..]

dat dus
just let go
pi_66464216
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik houd me liever bezig met dingen die ik kan zien/aanraken/herkennen maar het is wel een interessant iets
Voor mij is het al concreet omdat dromen/gevoelens/telepathie etc uitkomt en klopt. Het is voor mij dus al tastbaar.
pi_66464258
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 @ 23:11 schreef MNR het volgende:

[..]

Qtie!!!!
Heb je voor mij een samenvatting van de gebeurtenissen en stelletjesvorming hier?
For great justice!
pi_66464274
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:

[..]

dat dus
just let go
Dat ben ik nu aan het doen. Ging me vandaag ook erg goed af. Oefening baat kunst, dus ik ga gewoon door. Aan het einde trapte ik in de valkuil.. Dat vind ik dan weer jammer.

In ieder geval bedankt voor je reactie. Jij ook Box
pi_66464296
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Heb je voor mij een samenvatting van de gebeurtenissen en stelletjesvorming hier?
Murm en Kwaak waren klef aan het doen over Fok!
Verder geen nieuws

Hoest on the job?
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:18:25 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66464312
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Voor mij is het al concreet omdat dromen/gevoelens/telepathie etc uitkomt en klopt. Het is voor mij dus al tastbaar.
Net alsof je de enigste bent
pi_66464359
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Net alsof je de enigste bent
De enigste sowieso
Maar ik snap even niet wat je wilt zeggen. Bij jou is het vaak lastig want je kunt alle kanten op

Kun je iets opener zijn? Dat maakt het voor mij ook beter leesbaar
pi_66464384
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 @ 23:17 schreef MNR het volgende:

[..]

Murm en Kwaak waren klef aan het doen over Fok!
Verder geen nieuws

Hoest on the job?
Dat wist ik al.

Met de job gaat het echt heel lekker, bevalt me echt supergoed, heb het heel erg naar mijn zin.
Met mijn meiske gaat het ook goed, haar net weer op de trein gezet. .
For great justice!
pi_66464414
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wist ik al.

Met de job gaat het echt heel lekker, bevalt me echt supergoed, heb het heel erg naar mijn zin.
Met mijn meiske gaat het ook goed, haar net weer op de trein gezet. .
Tada! Dat is erg leuk om te horen. Zeker van de job
En met je meisje natuurlijk ook, maar dat was al wel duidelijk

Nice Q. Nice!
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:21:54 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66464435
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef MNR het volgende:

[..]

De enigste sowieso
Maar ik snap even niet wat je wilt zeggen. Bij jou is het vaak lastig want je kunt alle kanten op

Kun je iets opener zijn? Dat maakt het voor mij ook beter leesbaar
Qua dingen van te voren aan zien komen.
pi_66464507
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Qua dingen van te voren aan zien komen.
Dit wordt een gesprek voor later. Maar als jij dat ook hebt (dat kan ik vanaf hier niet peilen), gaan we daar eens een keertje over babbelen hier. Maar niet vanavond, want nu ga ik slapen

Good night Sedannetje
Good night all!
pi_66464572
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 @ 23:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Tada! Dat is erg leuk om te horen. Zeker van de job
En met je meisje natuurlijk ook, maar dat was al wel duidelijk

Nice Q. Nice!
Life is good!

En dat van jou?
For great justice!
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:28:45 #213
88139 JoeyT
pi_66464677
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

kutjes
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:32:19 #214
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66464815
pi_66464879
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
<hug

Heroes kijken
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:34:53 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66464900
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:

[..]

<hug

Heroes kijken

Social Psychology lezen
pi_66466506
pi_66466589
pi_66466599
Slaap jij nooit autotje?
pi_66466637
Ja hoor! Maar ik was even druk aan het lezen.
En jij?

ik krijg altijd op de meeste vreemde momenten zin om iets aan school te doen
pi_66466664
Ik had me om 22:45 voorgenomen om er rond 23:30 in te liggen.
pi_66466667
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:41 schreef dawg het volgende:
Ik had me om 22:45 voorgenomen om er rond 23:30 in te liggen.
Oeps.. Mislukt!
Hoe komt het dat dat mislukt is?
pi_66466691
Dat mislukt altijd.
Ik ben gewoon niet van het vroeg naar bed gaan.
pi_66466796
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:42 schreef dawg het volgende:
Dat mislukt altijd.
Ik ben gewoon niet van het vroeg naar bed gaan.
Hmm... Ik soms. Of naja, ik heb de laatste paar maanden gewoon mijn tijd verlegd. Beetje jammer
Eén keer in de x tijd breekt mij dat op en dan lig ik extreem vroeg op bed
pi_66466866
Ja, maar student, dan kan dat.
En nu ga ik slapen.

pi_66466883
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:52 schreef dawg het volgende:
Ja, maar student, dan kan dat.
En nu ga ik slapen.

Niet zo gaan doen hè
Studenten moeten soms ook vroeg uit bed

Ik ga ook.
pi_66466941
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_66469253
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:56 schreef Kluts het volgende:
  donderdag 26 februari 2009 @ 06:35:38 #229
88139 JoeyT
pi_66469285
pi_66469297
JoeyT, ga eens als de wiedeweerga je bed terug in!
  donderdag 26 februari 2009 @ 07:28:15 #231
88139 JoeyT
pi_66469533
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 06:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
JoeyT, ga eens als de wiedeweerga je bed terug in!
Deze jongen zit al in de trein. Lekker 4 uurtjes geslapen (y). Jij dan?
pi_66469590
Jeetje...
Ik zit hier net lekker te ontbijten.
pi_66469606
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 @ 07:38 schreef MNR het volgende:
Jeetje...
Ik zit hier net lekker te ontbijten.
Idem.
For great justice!
pi_66469613
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Idem.
En nu ga ik douchen!
Smakelijk Qtie
pi_66469702
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 @ 07:43 schreef MNR het volgende:

[..]

En nu ga ik douchen!
Smakelijk Qtie
Fijne dag, MNR. .
For great justice!
  donderdag 26 februari 2009 @ 07:56:46 #236
88139 JoeyT
pi_66469707
Goede morgen Mnr en Q. Ontbijt had ik al om 6 uur:o
pi_66469710
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Fijne dag, MNR. .
Jij ook
pi_66469718
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:56 schreef JoeyT het volgende:
Goede morgen Mnr en Q. Ontbijt had ik al om 6 uur:o
Whaaaaa, wat ben jij mijn naam aan het vernaggelen

Morgu Joey
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:00:03 #239
88139 JoeyT
pi_66469743
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:57 schreef MNR het volgende:

[..]

Whaaaaa, wat ben jij mijn naam aan het vernaggelen

Morgu Joey
Mobiel he. Dan doe ik geen moeite
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:19:33 #240
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66469894
Fawaka singeltjes??? Met mij gaat het ook stuk beter! Gisteren avond wat semi-onafhankelijke inzichten gekregen in mijn circulair denkvermogen, en daarna gaan slapen. Was goed.. stuk minder ruis op mijn lijntje vandaag.

Op naar het werk en vandaag eens proberen minder hier te zijn en meer daar!
pi_66469928
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:28:45 #242
240240 Howl
Find me in the future
pi_66469975
GoeieMorgen
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:41:01 #243
88139 JoeyT
pi_66470114
Ik ben veels te vroooooeg!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:43:50 #244
220609 Nouk84
pi_66470155
Goedemorgen!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:50:07 #245
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66470270
Ik wil verder slapen
pi_66470278
mogguh!

je moet je sleutels niet vergeten als je naar je werk gaat
pi_66470539
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben veels te vroooooeg!
Shame on you!
pi_66470561
Stil hier.
pi_66470569
Goedemorgen allemaal.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen idee waar Je zou inderdaad denken van wel.
Misschien ergens in een vaag msn bestandje?
Het wordt in meerdere mappen opgeslagen, die te vinden zijn onder:

WinXP:
quote:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\[msn-inlog-naam]
Vista:
quote:
C:\Users\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\[msn-inlog-naam]
Zorg dat in Windows Verkenner de optie "Verborgen bestanden weergeven" aan hebt staan, anders zie je deze mappen niet. In de map ObjectStore (en de daaronder liggende mappen) worden al je custom icoontjes, achtergronden, smilies en thema's e.d. opgeslagen. Als je de map ObjectStore wilt kopieren, dan moet je MSN eerst even afsluiten, anders kan het zijn dat MSN deze bestanden locked. Als je de map wilt terugplaatsen moet MSN ook afgesloten zijn. Veel success.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:08:38 #250
220609 Nouk84
pi_66470577
Tering, het zijn ook altijd dezelfde die puinruimen na een borrel hier..
pi_66470582
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:07 schreef dawg het volgende:
Stil hier.
Ik lach net heel enthousiast en jij zegt dat het stil is hier

pi_66470588
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Tering, het zijn ook altijd dezelfde die puinruimen na een borrel hier..
Jij?
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:09:22 #253
220609 Nouk84
pi_66470589
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:50 schreef rival het volgende:
mogguh!

je moet je sleutels niet vergeten als je naar je werk gaat
Lekker slim! En nu?
pi_66470590
Ik log nooit iets, ook geen msn.
pi_66470597
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:08 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik lach net heel enthousiast en jij zegt dat het stil is hier

Oh ja, sorry. Hoe is het met MidNightRunmeisje?
pi_66470611
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:09 schreef dawg het volgende:

[..]

Oh ja, sorry. Hoe is het met MidNightRunmeisje?
Haai dawgje
Is het al wat minder stil naar je zin?
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:11:25 #257
220609 Nouk84
pi_66470616
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:09 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij?
Ik en een aantal collega's worden altijd gevraagd en doen het ook. Ondertussen lopen andere collega's langs met opmerkingen als:"Jeetje wat een werk" om vervolgens door te lopen. Of een directe collega van de afdeling die ook gevraagd is, komt thee halen en gaat vervolgens weer terug naar d'r plek..
pi_66470630
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef MNR het volgende:

[..]

Haai dawgje
Is het al wat minder stil naar je zin?
Ja, dit scheelt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:12:35 #259
220609 Nouk84
pi_66470643
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, dit scheelt.
En, niet moe?
pi_66470656
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik en een aantal collega worden altijd gevraagd en doen het ook. Ondertussen lopen andere collega's langs met opmerkingen als:"Jeetje wat een werk" om vervolgens door te lopen. Of een directe collega van de afdeling die ook gevraagd is, komt thee halen en gaat vervolgens weer terug naar d'r plek..
De schoften!

Doorbreek de cirkel Nouk, je kunt het
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:15:57 #261
220609 Nouk84
pi_66470690
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:13 schreef MNR het volgende:

[..]

De schoften!

Doorbreek de cirkel Nouk, je kunt het
Het slaat nergens op, maar ik vind het altijd een beetje jammer.. Ik moet ook geen verwachtingen van anderen hebben..

pi_66470691
Ole, ole, ole, ole
Feeling hot-hot-hot
pi_66470704
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Het slaat nergens op, maar ik vind het altijd een beetje jammer.. Ik moet ook geen verwachtingen van anderen hebben..

Je kunt het hen ook gewoon vragen?
"Zou je mee willen helpen?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:20:12 #264
220609 Nouk84
pi_66470758
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Je kunt het hen ook gewoon vragen?
"Zou je mee willen helpen?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen
Klopt.. Al had mijn collega wel de mededeling gedaan. Maar goed, laten gaan
pi_66470761
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

En, niet moe?
Nee hoor. Maar wel verkouden aan het worden.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:20:38 #266
220609 Nouk84
pi_66470765
Hoe is het met jou MNRtje? Aan het werk nu?
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:21:21 #267
220609 Nouk84
pi_66470785
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar wel verkouden aan het worden.
Dat is een beetje jammer... Maar nog geen man overboord
pi_66470901
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Lekker slim! En nu?
was ik hier om half 8, en kon ik half 9 mijn kantoor pas binnen
Ach, nu had ik wel tijd voor de krant en een bakkie
pi_66470935
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Klopt.. Al had mijn collega wel de mededeling gedaan. Maar goed, laten gaan
Als je iemand iets op de persoon afvraagt, heb je meer kans op een 'ja'. Voelt iemand zich eerder persoonlijk aangesproken

Hier gaat het lekker en goed. Ben lekker bezig aan de opdracht en voel me verder ook prima
pi_66470936
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dat is een beetje jammer... Maar nog geen man overboord
PM.

En verder drink ik veel thee met honing. En Strepsils.

donderdag 26 februari 2009 @ 09:31:06 #271
220609 Nouk84
pi_66470993
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:26 schreef rival het volgende:

[..]

was ik hier om half 8, en kon ik half 9 mijn kantoor pas binnen
Ach, nu had ik wel tijd voor de krant en een bakkie
Haha, handig!
pi_66471037
En jij dan Nouk? Hoe is het met jou?
Ga je ook een keer meeten met dawg? Of heb ik dat verkeerd opgevangen hier?
pi_66471132
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Haha, handig!
ik moest me, nog meer dan normaal, haasten vanmorgen.. geen zakken gecheckt

heb je het naar je zin gehad op je borrel zonder borrel?
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:42:08 #274
220609 Nouk84
pi_66471203
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:33 schreef MNR het volgende:
En jij dan Nouk? Hoe is het met jou?
Ga je ook een keer meeten met dawg? Of heb ik dat verkeerd opgevangen hier?
Met mij gaat het goed, niks bijzonders hier..
Misschien dat dawg en ik een keer gaan meeten inderdaad.. Maar hij woont zo ver weg..
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:45:14 #275
220609 Nouk84
pi_66471265
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef rival het volgende:

[..]

ik moest me, nog meer dan normaal, haasten vanmorgen.. geen zakken gecheckt

heb je het naar je zin gehad op je borrel zonder borrel?
Verslapen Wel weer met je eigen auto?

Nee, was echt saai. Ik ben tijdens de speech weg gesneakt omdat ik een andere afspraak had. Dus het leukste heb ik gemist..
pi_66471327
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nice, fine, good
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:49:04 #277
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66471365
Ik was vanochtend redelijk op tijd wakker, zo rond uurtje of 8, beetje erin gegoten en vervolgens een aantal zaken die ik al te lang weer voor me uit aan het schuiven was maar eens aangepakt en opgeruimt. Rekeningen betaald, was opgevouwen, mails beantwoord. Soms heb je van die momenten dat iemand je een welgemeende trap onder de derrierre moet geven voor er iets gebeurt.

Het voelt beter, stuk meer lucht in de achterlijke snelkookpan op mijn schouders genaamd hoofd! Vanavond eens kijken of ik iets van een schoolbord ofzo kan vinden bij de ikkeja, en wat meer structuur in die chaos van mij aanbrengen!
pi_66471634
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Misschien dat dawg en ik een keer gaan meeten inderdaad.. Maar hij woont zo ver weg..
Je hebt toch een auto?
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:00:41 #279
220609 Nouk84
pi_66471649
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Je hebt toch een auto?
Jij toch ook?
pi_66471712
mogge.
Lambo of Rekt
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:04:58 #281
220609 Nouk84
pi_66471748
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:03 schreef EggsTC het volgende:
mogge.
Hey hetzelfde-boek-lezer
pi_66471762
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Verslapen Wel weer met je eigen auto?

Nee, was echt saai. Ik ben tijdens de speech weg gesneakt omdat ik een andere afspraak had. Dus het leukste heb ik gemist..
verslapen? nee hoor, ik was ruim op tijd op de zaak!
wel weer met de eigen auto ja, die ik gisteren "vet getuned" heb

jammer... dus je ruimt nog rommel op voor niks ook
pi_66471787
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hey hetzelfde-boek-lezer
en ben je al verder?
Lambo of Rekt
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:07:40 #284
220609 Nouk84
pi_66471808
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:05 schreef rival het volgende:

[..]

verslapen? nee hoor, ik was ruim op tijd op de zaak!
wel weer met de eigen auto ja, die ik gisteren "vet getuned" heb

jammer... dus je ruimt nog rommel op voor niks ook

Wat heb je ermee gedaan dan? Je kent het spreekwoord hè, "Al draagt een aap een gouden ring enz "

Voor een bloemetje!
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:08:35 #285
220609 Nouk84
pi_66471839
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

en ben je al verder?
Nee, ik merk dat mijn concentratie er echt bij mij houden en dat lukte gisteren niet. Volgens die vriend van mij gaat het ego er dan tegenin, maar dat vind ik dan weer iets te ver gezocht Jij?
pi_66471893
Goeiemorgen
compact en kleverig.
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:10:39 #287
220609 Nouk84
pi_66471901
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
pi_66471955
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Wat heb je ermee gedaan dan? Je kent het spreekwoord hè, "Al draagt een aap een gouden ring enz "

Voor een bloemetje!
ik heb hem zeker 10 kilo lichter gemaakt

beter iets, dan niets
pi_66471975
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Jij toch ook?
Ja?
Maar jij zou toch hier komen dan?
pi_66471983
JBtje.
pi_66472036
morguh
pi_66472085
Nieuwe nummer van Krezip is mooi
pi_66472087
Heb ik nog iets interessants gemist?
compact en kleverig.
pi_66472117
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:16 schreef MNR het volgende:
Nieuwe nummer van Krezip is mooi
Ja, alleen hoor je het een beeeeeetje vaak op 3 FM, maar goed, das normaal.
compact en kleverig.
pi_66472123
Ik ben duf btw
compact en kleverig.
pi_66472127
Niet echt.
pi_66472145
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, alleen hoor je het een beeeeeetje vaak op 3 FM, maar goed, das normaal.
Daarom heb ik ook Q-music opstaan
  donderdag 26 februari 2009 @ 10:19:42 #298
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66472184
Ik heb iPod opstaan, ook lekker. En hoe verbazend, die draait echt alleen maar muziek die ik goed vind!
pi_66472193
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben duf btw
moet je meer slapen
pi_66472261
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

moet je meer slapen
Ik heb zoveel geslapen als mogelijk
compact en kleverig.
pi_66472341
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb zoveel geslapen als mogelijk
je moet gewoon eerder naar bed, of alleen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')