So what?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:09 schreef Paxlie het volgende:
Pride is dood, deal with it.
Dat eeuwige gejank om die steroids bende daar
Zoiets las ik ook, Dana heeft letterlijk gezegd dat ze 't in Japan blijkbaar niet willen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind het ook erg vreemd, mss was hij ervan overtuigd dat ie een tv-deal kon krijgen in Japan
Ze vechten allemaal nog, al is het niet zo vaak. Sakuraba heeft op oudejaarsdag in K-1 Dynamite gevochten, Gomi heeft in Sengoku 2x achter elkaar verloren en Fujita heeft al een tijd niet meer gevochten. Zijn laatste gevecht is al bijna een jaar geleden, ook in Sengoku.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:25 schreef DeuceFour het volgende:
Ik keek gister nog Pride, echt geweldig. Met commentaar van Bas Rutten. Wat is er eigenlijk gebeurt met bv. Takanori, Sakuraba, Fujita...?
LOLz, ik zat de laatste paar dagen de knockout specials van Pride FC te bekijken... Wat een heerlijk geweld zeg!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:25 schreef DeuceFour het volgende:
Ik keek gister nog Pride, echt geweldig. Met commentaar van Bas Rutten. Wat is er eigenlijk gebeurt met bv. Takanori, Sakuraba, Fujita...?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Het verhaal Gomi.. snap niet wat er met hem aan de hand is.. volgens mij issie niet meer gemotiveerd genoeg ofzo
Hm ben benieuwd. Hoe laat word dat verwacht?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:
ohneej he, hier ook al
Trouwens de athletic comission doet vandaag volgens mij uitspraak in zake GSP/Penn
quote:NSAC issues Karo Parisyan nine-month suspension; UFC 94 win overturned
En terecht, Kim had die partij sowieso gewonnen.quote:
Zou hij nu zijn win bonus ook nog moeten inleveren? Ik neem aan dat Kim deze dan krijgt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
En terecht, Kim had die partij sowieso gewonnen.
quote:Despite the result of the match being overturned, Parisyan was not forced to forfeit the $40,000 win bonus he received. The NSAC instead elected to impose a 40-percent fine on the entire $80,000 purse he was awarded but warned future violators that their win bonuses would be subject to forfeiture.
Are they gone MAD!!!!!!quote:Five Ounces of Pain is reporting that Affliction is taking a page out of the UFC counter programming handbook and contemplating a third mixed martial arts event this summer for Saturday, July 11 — the same day as the much anticipated UFC 100
Heb medelijden met deze arme studentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |