Wie gaan er allemaal hier???quote:The latest rumored card now includes:
Rich Franklin vs. Wanderlei Silva
Spencer Fisher vs. Caol Uno
Marcus Davis vs. Dan Hardy
Ben Saunders vs. Mike Swick
Heath Herring vs. Cain Velasquez
Mustapha al Turk vs. Todd Duffee
Uiteraardquote:
De kosten van de kaarten vallen best mee afhankelijk van de plek en de capaciteit van de arena. 240 EUR is best hoog voor zo'n grote arena maar met de publiciteit bij deze 1ste keer is dat denk ik geen probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat de kaartjes juist duurder zijn. UFC prijzen zijn echt enorm hoog. Die 240 lijkt mij realistischer dan 180 euro.
Daar gaan we zeker op hopen.. vind het alleen vreemd.. het gevecht zou in de LHW divisie zijn.. Struve moet hiervoor dus cutten en Kelly wat pondjes aankomen.. naja we horen wel als het echt officieel wordtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:49 schreef n00cL30n het volgende:
Koel!
Dan maar hopen op een totale vernietiging, zodat Struve zich toch nog verder mag ontwikkelen in de UFC.
Hmm dat lijkt me idd een beetje vreemd, Stefan op LHW. Ben erg benieuwd of deze geruchten waar zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daar gaan we zeker op hopen.. vind het alleen vreemd.. het gevecht zou in de LHW divisie zijn.. Struve moet hiervoor dus cutten en Kelly wat pondjes aankomen.. naja we horen wel als het echt officieel wordt
Wat bazel jij. Ten eerste gaat het om Paul Taylor, ten tweede is Taylor een welterweight. Ten derde is Stefan zo superdroog dat hij nooit en te dimmer LHW zou kunnen halen. Lolzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Stefan Struve vs. Paul Kelly remoured voor UFC 99!!!
Ik heb net een huis gekocht dus dat soort grappen zitten er voor mij ook niet meer in hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
verder ben ik jaloers op de mensen die naar de UFC gaan. Als student zijnde kan ik me dat niet veroorloven![]()
Het gaat dus niet om Taylor, dat is gecorrigeerd.. reports melden nu Kelly vs. Struvequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat bazel jij. Ten eerste gaat het om Paul Taylor, ten tweede is Taylor een welterweight. Ten derde is Stefan zo superdroog dat hij nooit en te dimmer LHW zou kunnen halen. LolzZe vechten beide op die card naar verluid, maar never nooit niet tegen elkaar.
Gast. Als je echt niet weet waar je 't over hebt hou dan gewoon je mond, begint een beetje te vervelen. Taylor en Kelly zijn beide welterweights, and Taylor blijft op dat gewicht en Kelly gaat naar beneden, naar lightweight. En die correctie is dus precies andersom:quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om Taylor, dat is gecorrigeerd.. reports melden nu Kelly vs. Struve
ik zeg alleen maar wat de sites melden, zoals je kunt lezen vind ik het ook wazig.. Kelly zou sowieso een weight class omhoog gaan LHW dus (aldus de reports) en zijn 1e gevecht was dan tegen Struve.. snap ook niet hoe hij zoveel zou kunnen cutten
En zoals al gemeldt is vecht Struve dus tegen Golden Glory product Denis Stojnic, moet een easy sub voor Stefan worden.quote:(UPDATE: We mentioned Paul Kelly instead of Paul Taylor in the original version of this story. Our apologies for the mistake.)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Jajong het volgende:
En zoals al gemeldt is vecht Struve dus tegen Golden Glory product Denis Stojnic, moet een easy sub voor Stefan worden.
quote:Fighters Only is also reporting that the loser of the bout will be released from his existing UFC contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |