Overeem is geen top kickbokser, hij is een stuk zwaarder geworden maar ik denk dat het hem tegen Remy niet zal helpen. Bonjasky kan je heel moeilijk pijn doen door zijn puike verdediging en dat is tegen doorgewinterde kickboksers. Bonjasky met een KO.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:07 schreef Dacide het volgende:
Bonjasky's verdediging is potdicht... Maar ik denk toch dat Overeem door die verdediging heen beukt...
Ik zet mijn geld op Overeem.. Maar dan zie ik hem alleen winnen op KO...
Als het een decision wordt kan je er vanuit gaan dat Bonjasky de pot pakt.
Ik wil ook nog eens zien hoeveel fatsoenlijk lowkicks overeem kan hebben..
Dat is eigenlijk ook wel grappig. In Nederland is K1 / kickboksen meer bekend en in de media dan Mixed Martial Arts. Toch is onze topicreeks veel populairder dan de K1 variant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:
normaal gesproken hebben ze wel K-1 topics, maar vaak gaan ze ook gewoon in een oude door omdat ze de 50 posts nauwelijks halen na een event (niet lullig bedoelt ofzo hoor!) maar dan weet je waar je moet zoeken
Nog in Mir conditie eet Couture op. Couture is een kerel die gesubmit gaat worden, dat is toch altijd zijn achilleshiel geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
Couture vs Nog.
Tja, als Nog in zijn Mir conditie is...
whahahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nog in Mir conditie eet Couture op. Couture is een kerel die gesubmit gaat worden, dat is toch altijd zijn achilleshiel geweest.
Behoorlijk mager het aantal vechters die Couture tegenover zich zag en die een offensieve groundgame lieten zien.quote:
quote:Mike Brown vs. Leonard Garcia
Mike Budnik vs. John Franchi
Rob McCullough vs. Marcus Hicks
Johny Hendricks vs. Alex Serdyukov
Marcos Galvao vs. Damacio Page
Justin Haskins vs. Mike Pierce
Alex Karalexis vs. Greg McIntyre
Danny Castillo vs. Phil Cardella
Kenji Osawa vs. Rafael Rebello
Jose Aldo vs. Chris Mickle
Ricardo Lamas vs. Bart Palaszewski
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pure winst voor Lashley, Shamrock kan alleen maar verliezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Former WWE star and MMA rookie Bobby Lashley (1-0) will meet UFC hall-of-famer Ken Shamrock (27-13-2) at the March 21 "March Bandess" event.
The hybrid MMA/boxing card, promoted by the event's boxing headliner Roy Jones Jr. and his Square Ring Promotions company, takes place at the Pensacola Civic Center in Florida and airs on pay per view.
Sources close to both fighters told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) bout agreements were today signed for the heavyweight fight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |