quote:
Mij boeien deze worstelingen tussen beide iets meer:quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Gomi returns to Shooto
quote:Ninja to debut in Dream
quote:Rumor: Affliction 3 will feature both Fedor and Barnett, but will NOT be fighting eachother
Geweldig!quote:
Beetje jammer dit.quote:Rumor: Affliction 3 will feature both Fedor and Barnett, but will NOT be fighting eachother
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik las ergens dat het een TV show wordt en geen PPV en dat de kosten voor dat gevecht (salarissen) dan een beetje uit de hand zouden lopen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
[..]
Beetje jammer dit.Hoe vaak heeft Barnett Fedor nou wel niet ontweken?
Ik hoop echt niet dat Fedor tegen Belfort gaat vechten. Een win bewijst niets, een verlies is des te erger...
Ja het is schijnbaar geheel gratis te bekijken op TV.. als ze head-to-head willen emt UFC 100 zal dat ook wel moetenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:36 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het een TV show wordt en geen PPV en dat de kosten voor dat gevecht (salarissen) dan een beetje uit de hand zouden lopen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
March Madness was het kijken niet waard.. wat een zooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:28 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |