abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 14:36:30 #205
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66617006
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef need2009 het volgende:

[..]

Die zijn verkocht aan BUITENLANDSE clubs. Als Elia deze winter aan een buitenlandse club werd verkocht, hadden de meeste hier er minder moeite mee gehad, dan dat ie naar een concurrent ging.
Die subtoppers krijgen eigenlijk iedere keer meer geld voor hun spelers van Ajax dan hun prestaties hebben gerechtvaardigd en toch maar blijven klagen over het feit dat Ajax wat spelers bij de subtop weggehaald heeft. Best wel zielig eigenlijk. Dat huilverhaal van Dirk Scheringa over de benadering van Perez door Ajax terwijl hij zelf Willem II had leeggekocht was een dieptepunt in dit opzicht.
pi_66617035
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat doet Twente dan precies anders dan Ajax?
Minder salares geven dan ajax.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:37:50 #207
144262 thewishmaster
pi_66617065
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

maar je mag van Ajax meer verwachten dat er kwaliteit genoeg overblijft om op hetzelfde niveau door te gaan. als je bij FC Twente een Elia of Arnautovic weghaalt, dan is dat wel gelijk te merken in het niveau van het spel denk ik...

De achteruitgang van Ajax na vooral het vertrek van Sneijder was echt enorm, dus ik denk dat het op hetzelfde neer komt.
pi_66617092
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef need2009 het volgende:

[..]

Minder salares geven dan ajax.
Maar Twente koopt spelers bij weer iets kleinere clubs (Wisgerhof bijv.). Dat is dezelfde tactiek toch?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 2 maart 2009 @ 14:39:21 #209
144262 thewishmaster
pi_66617116
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar Twente koopt spelers bij weer iets kleinere clubs (Wisgerhof bijv.). Dat is dezelfde tactiek toch?
Exactly my point.
pi_66617298
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Begin nou niet over Wisgerhof. Beetje flauw. Hij was het direkte gevolg van het soepele vertrek van wielaart.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:44:49 #211
144262 thewishmaster
pi_66617334
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:

[..]

Begin nou niet over Wisgerhof. Beetje flauw. Hij was het direkte gevolg van het soepele vertrek van wielaart.
Is het flauw omdat deze transfer niet echt goed uitkomt in jouw theorie dat Nederlandse clubs niet teveel mogen kopen van clubs met een mindere reputatie?
pi_66617344
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat provinciale geklets
Alleen dat woord provinciaal al..
Jullie kopen maar voor veel geld onze spelers weg,ze mislukken toch allemaal in Amsterdam.
pi_66617413
hmmm, dat woordje valt me nu pas op, inderdaad jammer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 maart 2009 @ 14:47:28 #214
144262 thewishmaster
pi_66617433
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Alleen dat woord provinciaal al..
Jullie kopen maar voor veel geld onze spelers weg,ze mislukken toch allemaal in Amsterdam.
Jouw argumenten zijn blijkbaar op. Het woord provinciaal gebruikte ik omdat de klagende clubs zonder enige uitzondering afkomstig zijn uit gebieden ver buiten de Randstad.
pi_66617435
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:

[..]

Waarom flauw? Jullie handelen net zo goed gewoon naar de mogelijkheden toch?
Ik wil niet vervelend of flauw of trollerig zijn, maar er wordt altijd zo afgegeven op Ajax, terwijl het er bij bijna alle clubs zo aan toe gaat. Beetje het idee van de voedselketen, waar Real Madrid bovenaan staat en Ajax (nog?) iets boven Twente, die weer boven NEC staan, die weer boven Volendam staan, die weer boven...nouja, vul maar in.
Klik dan als je durft
pi_66617528
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Jouw argumenten zijn blijkbaar op. Het woord provinciaal gebruikte ik omdat de klagende clubs zonder enige uitzondering afkomstig zijn uit gebieden ver buiten de Randstad.
Dan nog komt het woord provinciaal nogal arrogant over,wat ik eigenlijk ook niet anders dan verwacht had van de gemidddelde Randstedeling.
pi_66617631
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom flauw? Jullie handelen net zo goed gewoon naar de mogelijkheden toch?
Ik wil niet vervelend of flauw of trollerig zijn, maar er wordt altijd zo afgegeven op Ajax, terwijl het er bij bijna alle clubs zo aan toe gaat. Beetje het idee van de voedselketen, waar Real Madrid bovenaan staat en Ajax (nog?) iets boven Twente, die weer boven NEC staan, die weer boven Volendam staan, die weer boven...nouja, vul maar in.
Kom je nu alweer met een buitenlandse club aan. Is het een concurrent van jullie??
Dat Heerenveen en Groningen dat niets kan schelen dat hun spelers worden weggekocht door de zogenaamde topclub ajax (in mijn ogen allang niet meer), maakt mij niets uit.
Maar Twente wil naar de top, wil een topclub worden, met topspelers. En dan verkoop je je spelers niet aan de direkte concurrent
pi_66617751
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:53 schreef need2009 het volgende:

[..]

Kom je nu alweer met een buitenlandse club aan. Is het een concurrent van jullie??
Dat Heerenveen en Groningen dat niets kan schelen dat hun spelers worden weggekocht door de zogenaamde topclub ajax (in mijn ogen allang niet meer), maakt mij niets uit.
Maar Twente wil naar de top, wil een topclub worden, met topspelers. En dan verkoop je je spelers niet aan de direkte concurrent
Als Twente naar de top wil, moeten ze dus op alle facetten een topclub zijn en niet alleen maar één of twee seizoenen op voetbalgebied mee kunnen. Dat betekent dus ook meer salaris geven. Alle faciliteiten creëren dat spelers niet meer bij Twente weg willen. Dat lukt blijkbaar nog niet zo goed. En dat is niet de schuld van Ajax.
Klik dan als je durft
pi_66617914
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als Twente naar de top wil, moeten ze dus op alle facetten een topclub zijn en niet alleen maar één of twee seizoenen op voetbalgebied mee kunnen. Dat betekent dus ook meer salaris geven. Alle faciliteiten creëren dat spelers niet meer bij Twente weg willen. Dat lukt blijkbaar nog niet zo goed. En dat is niet de schuld van Ajax.
Het gaat steeds beter, zie Elia.
pi_66617937
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:01 schreef need2009 het volgende:

[..]

Het gaat steeds beter, zie Elia.
Nou, dan is er toch geen probleem meer?
Klik dan als je durft
  maandag 2 maart 2009 @ 16:09:56 #221
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66620576
quote:
Sander Boschker te gast in VI
02-03-2009

Sander Boschker is vanavond te gast in het RTL-programma Voetbal International. De doelman van FC Twente schuift aan tafel bij Wilfred Genee en Johan Derksen. De uit- zending op RTL 7 begint om 21.30 uur.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_66623753
Dit is wel verworden tot het ultieme huiltopic. Concentreer je toch eens op je eigen kluppie.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 maart 2009 @ 17:39:01 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66623857
Donder dan op, Ajacied
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 2 maart 2009 @ 17:43:44 #224
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_66623992
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef El_Bassie het volgende:
Dit is wel verworden tot het ultieme huiltopic. Concentreer je toch eens op je eigen kluppie.
Huil huil, maar OH OH als Munsterman niet meewerkt aan een transfer.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_66624068
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:43 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Dan is het weer tijd voor de Monsterman-tekeningen
pi_66624170
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:43 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Helemaal niet. Maar dat eeuwige gezeik dat alleen Ajax dit doet is gewoon bullshit.

Of is het halen van Theo Janssen, Ronnie Stam, Denneboom, Hersi en Elia (dan noem ik Wisgerhof expres niet) niet het kopen van goede spelers bij potentiele concurrenten?
Klik dan als je durft
  maandag 2 maart 2009 @ 17:49:52 #227
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_66624207
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:46 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dan is het weer tijd voor de Monsterman-tekeningen
Dan is het weer aan de Ajacieden om te huilen.

Dat gezeik altijd dat wij huilies zijn en calimero's, rot toch op man, pann'kuk
  maandag 2 maart 2009 @ 17:50:50 #228
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_66624240
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Helemaal niet. Maar dat eeuwige gezeik dat alleen Ajax dit doet is gewoon bullshit.

Of is het halen van Theo Janssen, Ronnie Stam, Denneboom, Hersi en Elia (dan noem ik Wisgerhof expres niet) niet het kopen van goede spelers bij potentiele concurrenten?
Het gaat om de manier waarop Ajax dat doet.
En Elia? Bij ADO zat hij op de bank, wijsneus
pi_66624268
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ok, alwetende Twent. Laat dat bord maar gewoon voor je kop zitten en scheld op alles wat Ajax doet, zo kom je natuurlijk nooit van je provinciale imago af.
Klik dan als je durft
  maandag 2 maart 2009 @ 17:52:18 #230
144262 thewishmaster
pi_66624282
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Hoe doet Ajax het dan? Door teveel te betalen misschien, maar dat is alleen maar voordeliger voor de subtop.
pi_66624326
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

was jij die kerel met pet op, schorre stem en peuk op de lip?
Nee, maar das wel een kameraad van me. bloedje fanatiek.
Stond in parijs voor aan daar, donderdag in de binnenstad was hij ook lekker op gang.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:55:17 #233
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_66624365
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ok, alwetende Twent. Laat dat bord maar gewoon voor je kop zitten en scheld op alles wat Ajax doet, zo kom je natuurlijk nooit van je provinciale imago af.
Ga weg man. Liever provinciaal dan zo'n "wij zijn alles" mannetje uit het westen
pi_66624428
quote:

[..]

Ben best trots op dat provinciale imago, maakt ons nig uut wat ie d'r van vind!
pi_66624464
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:55 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ga weg man.
Ja, da's toch lastig, he? De hele tijd reageer ik normaal, kom ik met argumenten aan, word ik opeens uitgemaakt voor wijsneus en wordt er op de rest maar niet ingegaan omdat dat niet past bij de langspeelplaat die wordt afgespeeld hier. Maar goed, no hard feelings verder.
Klik dan als je durft
  maandag 2 maart 2009 @ 17:59:15 #236
144262 thewishmaster
pi_66624497
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ben best trots op dat provinciale imago, maakt ons nig uut wat ie d'r van vind!
Van mij mag je er trots op zijn hoor, verwacht alleen niet van ons dat je serieus genomen wordt als je maar blijft zeiken op Ajax, terwijl wanneer uit de argumenten van Suijk blijkt dat jullie hetzelfde doen de argumenten opeens zijn verdwenen.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:01:11 #237
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_66624568
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, da's toch lastig, he? De hele tijd reageer ik normaal, kom ik met argumenten aan, word ik opeens uitgemaakt voor wijsneus en wordt er op de rest maar niet ingegaan omdat dat niet past bij de langspeelplaat die wordt afgespeeld hier. Maar goed, no hard feelings verder.
quote:

[..]

Ik tel hier 35 argumenten. "held"
pi_66624758
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:01 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

[..]

Ik tel hier 35 argumenten. "held"
quote:

[..]

Ik tel er voor die post ook al 4 (laat ik er al 2 weg voor je, komt wat beter uit he?), maar toen was ik opeens een wijsneus. En ik heb helemaal niks tegen jou of Twente hoor. Zou ook niet weten waarom ik opeens een "held" ben.
Klik dan als je durft
pi_66625012
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:53 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Nee, maar das wel een kameraad van me. bloedje fanatiek.
Stond in parijs voor aan daar, donderdag in de binnenstad was hij ook lekker op gang.
en kwam jij op gegeven moment naast hem tijdens afgelopen donderdag?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 maart 2009 @ 18:15:30 #240
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66625026
quote:

[..]
Denneboom en Hersi waren transfervrij.

ik zie alleen geen nieuwe Elia en Arnautovic bij onze concurrenten
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 2 maart 2009 @ 18:17:45 #241
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66625105
Mensen kap toch eens met dat gekanker, wacht maar, er komen dagen, dat er niemand meer van FC Twente naar Ajax wilt, misschien de wisselspelers. Tot die tijd hebben we het er maar mee te doen, dat ze elke transferperiode de beste spelers willen kopen om ze vervolgens te laten verrotten met een dikke creditcard in de P.C. Hooftstraat..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  maandag 2 maart 2009 @ 18:22:00 #242
144262 thewishmaster
pi_66625253
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:17 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen kap toch eens met dat gekanker, wacht maar, er komen dagen, dat er niemand meer van FC Twente naar Ajax wilt, misschien de wisselspelers. Tot die tijd hebben we het er maar mee te doen, dat ze elke transferperiode de beste spelers willen kopen om ze vervolgens te laten verrotten met een dikke creditcard in de P.C. Hooftstraat..
Dream on! FC Twente staat een jaartje boven Ajax (en PSV) en men begint al te denken dat men de nieuwe Nederlandse topclub is. Zelfs in de afgelopen vijf zwakke jaren zonder landstitel eindigde FC Twente nooit boven Ajax.

(dat ik deze discussie eigenlijk nog aanga )
pi_66625410
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:22 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dream on! FC Twente staat een jaartje boven Ajax (en PSV) en men begint al te denken dat men de nieuwe Nederlandse topclub is. Zelfs in de afgelopen vijf zwakke jaren zonder landstitel eindigde FC Twente nooit boven Ajax.

dat hoor je mij ook niet zeggen, maar zeg wel dat Twente flink aan het groeien is met een solide basis en ze de weg naar boven wel gevonden hebben. denk dat we na volgend seizoen maar eens moet kijken hoever het staat, als er dan weer een goede klassering is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 maart 2009 @ 18:32:53 #244
202094 KingOfPop
pi_66625566
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:22 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Toch typisch dat jullie elke keer weer het verleden aanhalen.. Gast ik heb het over de toekomst, FC Twente is niet meer te vergelijken met het FC Twente van 5 jaar terug, als je er niets van weet, houd je mond dan gewoon.

Ik wil jou nog wel zien over 15 jaar, met je dream on, idd droom jij nog even dat je de almachtige bent en altijd zal blijven.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:42:31 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66625849
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef need2009 het volgende:

[..]

Daar heeft ajax natuurlijk een groot aandeel in, met het belachelijke bod van 16,25 miljoen voor een aardige speler als suljamani.
Hmmm dat was geen bod, maar het uiteindelijke bedrag wat er voor betaald is. Overigens een belachelijk bedrag ja. De vraagprijs was trouwens nog hoger heb ik begrepen.
Om die hoge prijzen grotendeels aan Ajax te wijten lijkt mij dubieus, want het begint natuurlijk bij de Europese topclubs. Vervolgens ontstaat een sneeuwbaleffect.
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

maar je mag van Ajax meer verwachten dat er kwaliteit genoeg overblijft om op hetzelfde niveau door te gaan. als je bij FC Twente een Elia of Arnautovic weghaalt, dan is dat wel gelijk te merken in het niveau van het spel denk ik...
Mwah... Sneijder was wel dé speler op dat moment bij Ajax en ook Huntelaar was de laatste seizoenen goed voor belachelijk veel goals. Het is dus wat naief om te zeggen dat het weghalen van die 2 geen invloed heeft op het niveau van het spel.
pi_66625957
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]

Mwah... Sneijder was wel dé speler op dat moment bij Ajax en ook Huntelaar was de laatste seizoenen goed voor belachelijk veel goals. Het is dus wat naief om te zeggen dat het weghalen van die 2 geen invloed heeft op het niveau van het spel.
blijft staan dat je bij Ajax meer dan bij FC Twente mag verwachten dat ze het op kunnen vangen met andere kwalitatieve spelers...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 maart 2009 @ 18:49:09 #247
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66626044
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

blijft staan dat je bij Ajax meer dan bij FC Twente mag verwachten dat ze het op kunnen vangen met andere kwalitatieve spelers...
Tja ik weet dat niet hoor. Als je uit gaat van 22 gelijkwaardige spelers wel, maar dat is enkel bij de europese top. In het geval van Ajax moeten ze het ook vaak doen met een (dure) aankoop of een talent uit de jeugd.
Maar ik ben met je eens dat Ajax het in elk geval beter zou moeten kunnen opvangen.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:53:05 #248
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_66626149
quote:
Niemand is van plan naar huis te gaan en zingt de harde kern nog één keer dat ze van FC Twente houden. Ze zingen het ook écht, niet zo binnensmonds als hun collega-supporters bij bijvoorbeeld SC Heerenveen of AZ, maar zo hard dat niemand meer twijfelt of ze het wel menen. Ook nadat hún FC Twente in de tweede ronde van het UEFA Cup-toernooi is gestrand, blijven zij achter met een gevoel van trots.
QFT
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:05:01 #249
202094 KingOfPop
pi_66626536
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

QFT
Mooi was dat ja, echt kippenvel.
pi_66629334
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en kwam jij op gegeven moment naast hem tijdens afgelopen donderdag?
ja klopt, was een trein later. stond nog bij de burgerking daar Maar jij zat schuin achter mij of niet?
Ook ongeveer 18/23 jaar oud, samen met een paar anderen.
pi_66629826
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef DirkZz het volgende:

[..]

ja klopt, was een trein later. stond nog bij de burgerking daar Maar jij zat schuin achter mij of niet?
Ook ongeveer 18/23 jaar oud, samen met een paar anderen.
als ik 2 cm naar rechts keek 1 rij lager, keek ik tegen jou aan volgens mij

ben 22, en was samen met kameraad van 24
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66631465
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als ik 2 cm naar rechts keek 1 rij lager, keek ik tegen jou aan volgens mij

ben 22, en was samen met kameraad van 24
Ja, hek dat dus nog redelijk goed geschat.
hebbie ook seizoenskaart dan? Ik zit sta elke week op die plek

[ Bericht 0% gewijzigd door DirkZz op 02-03-2009 21:19:12 ]
pi_66631984
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ja, hek dat dus nog redelijk goed geschat.
hebbie ook seizoenskaart dan? Ik zit sta elke week op die plek
nope, met een CC 2 kaartjes kunnen bemachtigen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:41:30 #254
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_66642032
quote:

[..]

Lach oans moar uut nee dat dot oans nich wat..
Enschede is onze stad.

Luister pannenkoek, ga je frustraties ergens anders botvieren.
Twente doet het nu al 3 seizoenen beter dan ajax,
Speelt nog in de beker en staat 2e dit seizoen, die uefa cup winnen jullie tóch niet.

Aanpass'n of oprotten, hier zijn wij de baas!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_66642066
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:41 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Lach oans moar uut nee dat dot oans nich wat..
Enschede is onze stad.

Luister pannenkoek, ga je frustraties ergens anders botvieren.
Twente doet het nu al 3 seizoenen beter dan ajax,
Speelt nog in de beker en staat 2e dit seizoen, die uefa cup winnen jullie tóch niet.

Aanpass'n of oprotten, hier zijn wij de baas!
Voor zover ik Suijk ken discussieert hij altijd heel normaal.
Probeer jij dat ook eens.
En met die arrogantie van je lijk je wel een Ajacied hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')