abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66452090
Al die tijd heb ik FOK! gebruikt en misbruikt. Altijd keek ik in DIG als ik trobbies had met mijn elektronica. Altijd lachte ik om de problemen in R&P. Altijd lachte ik over de maagden in SEX. Maar ik heb nooit echt mensen geholpen hier op FOK! Laatst las ik een topic over het Weimar-Republiek. Waarin een meisje vroeg of er belangrijke personen waren etc. En ik noemde een fictieve (doch leuk gevonden!) naam en vertelde deze dame dat ik wel een verslagje zou maken.

Ze wacht nu nog steeds..

Het spijt me FOK!, mede-fokkers en onbekend meisje..

Een man en zijn zoon lopen in het bos, plotseling struikelt de jongen en omdat hij een scherpe pijn voelt roept hij: "Ahhhh". Verrast hoort hij een stem vanuit de bergen die "Ahhhh" roept. Vol nieuwsgierigheid roept hij: "Wie ben jij?", maar het enige antwoord dat hij terugkrijgt is: "Wie ben jij?". Hij wordt kwaad en hij roept: "Je bent een lafaard!", waarop de stem antwoordt: "Je bent een lafaard!". Daarop kijkt de jongen naar zijn vader en vraagt: "Papa, wat gebeurt hier?".

De man antwoordt: "Zoon, let op!" en hij roept vervolgens:"Ik bewonder jou!". De stem antwoordt: "Ik bewonder jou!". De vader roept: "Jij bent prachtig!" en de stem antwoordt: "Jij bent prachtig!". De jongen is verbaasd, maar begrijpt nog steeds niet wat er aan de hand is.

Daarop legt de vader uit: "De mensen noemen dit ECHO, maar in feite is dit het LEVEN!
Het leven geeft je altijd terug wat jij erin binnen brengt. Het leven is een spiegel van jouw handelingen. Als je meer liefde wilt, geef dan meer liefde! Wil je meer vriendelijkheid, geef dan meer vriendelijkheid! Als je begrip en respect wenst, geef dan begrip en respect. Wil je dat mensen geduldig en respectvol met je omgaan, geef hen dan geduld en respect! Deze natuurwet gaat op voor elk aspect van ons leven.".

Het leven geeft je altijd terug wat jij erin brengt, het is geen toeval, maar een spiegel van jouw eigen handelingen.

pi_66452134
Klacht: TS is nog niet weg van Fok!
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_66452146
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef behangplakker het volgende:
Klacht: TS is nog niet weg van Fok!
Subklacht: Zeiktopics omtrent bovenstaande.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:15:14 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_66452163
en tog is het weer gewoon een lemming
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:16:17 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_66452198
Ik kwam een tijd terug een meisje in een rolstoel tegen. Het klikte heel goed tussen ons dus op een dag besloten we door het bos te gaan wandelen. We kwamen op een afgelegen plekje en ze vertelde me dat ze zin had. Het ging nogal onhandig dus ik hing haar over een tak heen. Nadat we klaar waren, zette ik haar weer terug in de rolstoel, waarop zij spontaan begon te huilen. Ik vroeg haar: "Waarom huil je? Heb ik je soms pijn gedaan?" waarop zij antwoordde: "Nee, je bent de eerste die me weer terug in de rolstoel zet."
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_66452202
Heb je *topic*diaree DonPerignon?
Kun je beter norit nemen en je bed in duiken zonder internet
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:19:04 #7
131603 Afwazig
Serious business
pi_66452334
Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje
pi_66452646
tl;dr
Ik ben een Chinees
pi_66452779
tl;dr
pi_66452956
tl;dr?
pi_66452975
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik kwam een tijd terug een meisje in een rolstoel tegen. Het klikte heel goed tussen ons dus op een dag besloten we door het bos te gaan wandelen. We kwamen op een afgelegen plekje en ze vertelde me dat ze zin had. Het ging nogal onhandig dus ik hing haar over een tak heen. Nadat we klaar waren, zette ik haar weer terug in de rolstoel, waarop zij spontaan begon te huilen. Ik vroeg haar: "Waarom huil je? Heb ik je soms pijn gedaan?" waarop zij antwoordde: "Nee, je bent de eerste die me weer terug in de rolstoel zet."
Funkmode!
pi_66453018
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef DonPerignon het volgende:
tl;dr?
Too long; didn't read
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:59:03 #14
232982 henkdevlieg
Niet dood slaan.
pi_66453522
pi_66453584
cba om dit te lezen
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:11:36 #16
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_66453894
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Maak je niet druk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_66454360
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef DonPerignon het volgende:
Al die tijd heb ik FOK! gebruikt en misbruikt. Altijd keek ik in DIG als ik trobbies had met mijn elektronica. Altijd lachte ik om de problemen in R&P. Altijd lachte ik over de maagden in SEX. Maar ik heb nooit echt mensen geholpen hier op FOK! Laatst las ik een topic over het Weimar-Republiek. Waarin een meisje vroeg of er belangrijke personen waren etc. En ik noemde een fictieve (doch leuk gevonden!) naam en vertelde deze dame dat ik wel een verslagje zou maken.

Ze wacht nu nog steeds..

Het spijt me FOK!, mede-fokkers en onbekend meisje..

Een man en zijn zoon lopen in het bos, plotseling struikelt de jongen en omdat hij een scherpe pijn voelt roept hij: "Ahhhh". Verrast hoort hij een stem vanuit de bergen die "Ahhhh" roept. Vol nieuwsgierigheid roept hij: "Wie ben jij?", maar het enige antwoord dat hij terugkrijgt is: "Wie ben jij?". Hij wordt kwaad en hij roept: "Je bent een lafaard!", waarop de stem antwoordt: "Je bent een lafaard!". Daarop kijkt de jongen naar zijn vader en vraagt: "Papa, wat gebeurt hier?".

De man antwoordt: "Zoon, let op!" en hij roept vervolgens:"Ik bewonder jou!". De stem antwoordt: "Ik bewonder jou!". De vader roept: "Jij bent prachtig!" en de stem antwoordt: "Jij bent prachtig!". De jongen is verbaasd, maar begrijpt nog steeds niet wat er aan de hand is.

Daarop legt de vader uit: "De mensen noemen dit ECHO, maar in feite is dit het LEVEN!
Het leven geeft je altijd terug wat jij erin binnen brengt. Het leven is een spiegel van jouw handelingen. Als je meer liefde wilt, geef dan meer liefde! Wil je meer vriendelijkheid, geef dan meer vriendelijkheid! Als je begrip en respect wenst, geef dan begrip en respect. Wil je dat mensen geduldig en respectvol met je omgaan, geef hen dan geduld en respect! Deze natuurwet gaat op voor elk aspect van ons leven.".

Het leven geeft je altijd terug wat jij erin brengt, het is geen toeval, maar een spiegel van jouw eigen handelingen.

Fag
Nee
pi_66454543
het niveau van je topics gaat wel omhoog
pi_66455863
Klacht: TS gelooft in karma.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:07:33 #20
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_66457361
TS heeft een paar mooie levenswijsheden om te delen. Respect.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:19:54 #21
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_66457875
TS denkt dat ie er zo makkelijk vanaf komt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:23:18 #22
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66457993
R&P
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_66460937
Ik ga het gebruiken voor school =).
http://www.innessence.nl/innessenceverhalen.htm

[ Bericht 65% gewijzigd door Blaap op 25-02-2009 22:37:11 ]
  Moderator donderdag 26 februari 2009 @ 06:47:21 #24
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66469343
Wat is het toch met deze topics, nieuwe hype of zo?
F.K.A. SuperwormJim
pi_66476486
Nog zo'n topic
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')